Українська мова_01.11-12.11.21

17.11.21 - Відвідай онлайн-урок у Teams.

Тема уроку: "Правильна вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці складу, слова. Вимова та написання сполуки "будь ласка" (с.43)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті 

                               17 листопада     

                        Дистанційна робота

 2. Виконай вправи:

   Вправа 157. Розгадай ребус. Запиши сполуку "будь ласка". Запам’ятай написання цієї сполуки. Зроби картку "будь ласка" для стіни слів у класі.

    Вправа 158. Утвори пари слів зазразком. Підкресли букви, які позначають дзвінкі приголосні звуки в кінці слова, складу.

                              Вправа 158 

      ………………………..    

·        Запам’ятай правило, як характеризувати звуки на с. 43! 

     Вправа 159. Спиши слова, постав у них наголос, підкресли букви, які позначають дзвінкі приголосні звуки в кінці складу, слова.

3. Прочитай текст. Напиши тренувальний диктант першого речення.

    У садках між деревами росте рядками лікарська рослина меліса. У перекладі з грецької мови слово «меліса» означає бджола. Якщо пасічник натре руки й обличчя листям меліси, то його не будуть жалити бджоли.

Зроби звуко-буквений аналіз слова «бджола».

Бджола – [                 ] - …….. скл, ………. б., ……….. зв.

4. Сфотографуй виконану роботу. Відправ на перевірку учителю у Viber.

Бажаю успіхів тобі!

__________________________________________________________

16.11.21 - Відвідай онлайн-урок у Teams.

Тема уроку: "Правильна вимова дзвінких приголосних звуків у кінці складу, слова." (с.41-42)

Попрацюй над завданнями:

1.     Напиши в зошиті 

                    16 листопада     

                Дистанційна робота

2. Виконай вправи:

    Вправа 152 (усно). Знайди на малюнках зайвий предмет.

           (Дуб)

·      Виконай усно. Прочитай слова. Чітко вимовляй дзвінкі приголосні звуки.

      дуб           віз                   плуг     

      хліб          гарбуз             ріг

      зуб           берізка            пиріг       

·      Запам’ятай правило на с. 41! 

      Вправа 153. Відгадай загадки. Назви відгадки, чітко вимовляючи дзвінкі приголосні звуки в кінці слова. Запиши їх, підкресли букви, які позначають дзвінкі приголосні звуки в кінці слова.

                          Склади і запиши звуко-буквену модель слова жолудь.

      Жолудь - [ ж о л у д’ ] - ... скл., ... б., ... зв. 

Вправа 154. Прочитай речення, чітко вимовляючи виділені парні дзвінкі та глухі приголосні звуки в словах.

    Пригадай правило, як потрібно вимовляти дзвінкі приголосні звуки в кінці складів.

Вправа 155. Спиши одну скоромовку. Підкресли букви, які позначають дзвінкі приголосні звуки в кінці складу, слова. 

Вправа 156. Утвори слова. Запиши їх.

3. Сфотографуй виконану роботу. Відправ на перевірку учителю у Viber.

Успіхів тобі!

__________________________________________________________

15.11.21 - Відвідай онлайн-урок у Teams.

Тема уроку: "Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Вимова і правопис слова "предмет" (с.40-41)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті

                    15 листопада    

                Дистанційна робота

2. Виконай вправи:

Вправа 146 (склади і запиши слово). Запам’ятай написання слова.

           Предмѐт

Вправа 147. Запиши два речення:

   У школі ми вивчаємо предмети: математику, українську мову, літературне читання. У класі є предмети: парти, стільці, дошка.

Вправа 148. (усно) - досліди, з якою гучністю вимовляються звуки [д] і [т], який з них дзвенить, а який - ні.

Вивчи правило: Приголосні звуки розрізнюються на дзвінкі та глухі. При вимові дзвінких приголосних чуємо голос і шум, а при вимові глухих - тільки шум.

Вправа 149. Запам’ятай, що частина дзвінких та глухих приголосних звуків утворюють пари (дивись у таблиці).

Вправа 150. (Прочитай вірш.  Спиши виділене речення, підкресли глухі приголосні звуки).

Вправа 151 (Спиши два речення із будь-якої казкиу. Підкресли дзвінкі приголосні звуки).

3. Сфотографуй письмову роботу, надішли вчителю у Viber.

4. Виконай додаткові вправи у програмі «Розумники» (для учнів, у кого є програма).

Успіхів тобі!

_____________________________________________________

 11.11.21- Відвідай онлайн-урок у Teams.

Тема уроку: "Розвиток зв’язного мовлення" (с.38-39)

Попрацюй над завданнями:

1.Напиши в зошиті

                    11 листопада    

              Дистанційна робота


2. Виконай вправи.

Вправа 141. Відгадай загадку (усно). Розгадай ребус.

           - Коли можна використовувати sms-повідомлення.

Вправа 142. Прочитай. Спиши останнє речення.

    - Що цікавого дізнався/дізналася?

 Вправа 143. Досліди, як потрібно писати sms-повідомлення.

 - Чи потрібно у sms-повідомленні уписувати вітання?

Вправа 144. Пригадай казку "Вовк і семеро козенят". Виконай вправу "РАФТ: Роль - Аудиторія - Формат - Тема".

   - Прочитай sms-повідомлення від Кози козенятам.

  - Напиши повідомлення від найменшого козенятка мамі Козі. Запиши так,

   Мамо, швидше повертайся додому! Вовк украв братів.


Вправа 145.  Напиши sms-повідомлення комусь із батьків, другові або подрузі.

3. Сфотографуй виконану роботу. Відправ на перевірку учителю у Viber.

Успіхів тобі!

_____________________________________________________

10.11.21 - Відвідай онлайн-урок у Teams.

Тема уроку: "Правила переносу слів з подовженими м’якими приголосними звуками. Вимова мі правопис сполуки "до побачення" (с.37-38)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті

                    10 листопада    

                Дистанційна робота

2. Виконай вправи.

Вправа 136 (склади і запиши слово із пропущених букв). Запам’ятай написання цих слів.

           До побачення

Вправа 137 (усно) - досліди, чи розривають при переносі букви, які позначають подовжені приголосні звуки.

Вивчи правило.

Вправа 138 (Випиши слова, поділи їх рисками для переносу.)

Вправа 139 (Запиши сполучення слів. Слова з подовженими приголосними поділи для переносу за зразком.)

Вправа 140 (Спиши загадку. Поділи слова з подовженими приголосними рисками для переносу.

3. Сфотографуй виконану роботу. Відправ учителю у Viber.

_________________________________

09.11.21 - Відвідай онлайн-урок у Teams.

Тема уроку: "Поділ на склади слів з подовженими м’якими приголосними звуками" (с.35)

Попрацюй над завданнями:

1. Щоденні новини. 

- Сьогодні День писемності та української мови. Ознайомся з віршами про українську мову. Переглянь відео.

- Напиши в зошиті

      9 листопада    

Дистанційна робота

2. Виконай самостійно:

Вправа 131 (склади і запиши слово із пропущених букв).

Зроби звуко-буквенний аналіз слова

        Знання - [ з н а н: а ] -    скл.,      б.,     зв.

Вправа 132 (усно) - досліди, як поділити на склади слово "знання".

Вивчи правило.

Вправа 133 (Запиши слова, поділи їх дужками на склади.)

Вправа 134 (Прослухай оповідання "Подарована радість". Усно дай відповіді на запитання.)

Відео з YouTube

    Спиши словосполучення. Поділи виділені слова на склади.

    Осінній день, поставив запитання, радій життю.

Вправа 135 (Спиши речення. Виділені слова поділи дужками на склади.)

3. Сфотографуй виконану вправу. Відправ учителю у Viber.

_______________________________________

08.11.21

Тема уроку: "Подовжені м’які приголосні звуки" (с.34)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті:

9 листопада

Дистанційна робота

2. Виконай самостійно:

Вправу 126 (склади і запиши слово із пропущених букв).

Вправу 127 (усно) - досліди п’ятий звук в слові "читання".

Вивчи правило.

Вправу 128 (Спиши слова з м’якими подовженими звуками.)

Вправу 129 (письмово)

Вправу 130 (письмово)

Сфотографуй виконану вправу, надішли вчителю у Viber.

_______________________________________

03.11.21

Тема: Закріплення знань про тверді та м’які приголосні звуки. Вимова і правопис слова «неділя». Тест «Тверді та м’які приголосні звуки». 

На уроці ти:

·        закріпиш знання про м’які приголосні звуки

·        навчишся правильно писати слово неділя

·        будеш тренуватися уставляти у слова потрібні букви

·        виконаєш тест

Виконай завдання:

1. Переглянь відео-урок. Виконай завдання, які пропонуються у відео.

Напиши число, дистанційна робота.

3 листопада

Дистанційна робота

2. Виконай фізкультхвилинку за власним вибором.

3. Дай відповіді на тест «Тверді та м’які приголосні звуки» на сайті «Всеосвіта».  Перейди за посиланням https://vseosvita.ua/go  , введи код: zgn051

Зверни увагу, що тест буде відкритий до 06.11.21 до 20.00 години.

4. Сфотографуй письмову роботу, надішли вчителю у Viber.

5. Виконай додаткові вправи у програмі «Розумники» (для учнів, у кого є програма).

__________________________________________________

02.11.21

Тема: Буквосполучення  ьо, йо. Правила переносу  слів з ьо, йо

На уроці ти:

·        поглибиш знання про пом’якшення приголосних перед знаком м’якшення

·        навчишся правильно писати слова з буквосполученнями ьо, йо

·        навчишся правильно переносити слова з буквосполученнями ьо, йо

Виконай завдання:

1. Переглянь відео-урок. Виконай завдання, які пропонуються у відео.

 


Напиши число, дистанційна робота.

2 листопада

Дистанційна робота

2. Виконай вправу 113. Напиши чотири слова з буквосполученням ьо.

3. Виконай вправу 114 (письмово).

4. Виконай вправу 118. Напиши чотири слова з  буквосполученням йо. Поділи їх для переносу різними способами.

5. Потренуйся у грі писати слова з буквосполученнями ьо, йо. Устав у віконечка буквосполучення йо або ьо.

6. Виконай вправу 120. Сфотографуй роботу, надішли вчителю у Viber.

7. Виконай додаткові вправи у програмі «Розумники» (для учнів, у кого є програма).

 _____________________________________________________________________

01.11.21

Тема: Тверді та м’які приголосні. Зміна значення слова залежно від твердості чи м’якості приголосного звука. 

На уроці ти:

·        поглибиш знання про позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є

·        будеш розвивати навички у створювання звукової моделі та  ​звуко-буквеного аналізу слів

Виконай завдання:

1. Переглянь відео-урок «Тверді та м’які приголосні».

Напиши число, дистанційна робота.

1 листопада

                                                Дистанційна робота

2. Виконай вправу 107.

3. Виконай у зошиті вправу 108.

4. Сфотографуй роботу, надішли вчителю у Viber.

5. Виконай додаткові вправи у програмі «Розумники» (для учнів, у кого є програма).

 Дякую за роботу!

Комментариев нет:

Отправить комментарий