26.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема уроку: Діагностувальна робота "Природа влітку".
Виконай завдання уроку:
Перевір свої знання і дай відповіді на тестові запитання діагностувальної роботи по темі "Природа влітку".
Пройди тест на сайті Всеосвіта за посиланням https://vseosvita.ua/go
і кодом: bns350 або перейди за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/bns350
Бажаю тобі успіхів у виконанні тесту!
________________________________________
25.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема
уроку: Охорона природи. Червона книга України (с. 121-124).
1.
Дізнайся щоденні новини (з’ясуй,
яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди
на с. 4 (по можливості).
Опиши:
-
Яка зараз пора року?
-
Який стан неба?
-
Чи є сьогодні опади?
-
Чи був вітер?
-
Яка температура повітря?
2.
Переглянь відео "Охорона природи" і "Червона книга
України".
3. Прочитай підручник на
с. 121-124.
Дай відповіді на питання:
- Чи
можуть люди існувати без природи?
- Яку шкоду завдають люди природі?
- Що
роблять люди, щоб запобігти забрудненню природи?
- Що корисного можеш зробити ти для природи?
- Що ти
знаєш про Червону книгу України?
- Які
рослини та тварини занесені до Червоної книги України? Запам’ятай назви їх.
4. Попрацюй в зошиті на с. 58-61. Виконай вправи.
Люби природу!
Розвивай спостережливість і допитливість!
______________________________________________________________
23.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: У природі все взаємопов'язано.
Значення природи для людей (с. 115-117).
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
-
Яка зараз пора року?
-
Який стан неба?
-
Чи є сьогодні опади?
-
Чи був вітер?
-
Яка температура повітря?
2. Переглянь відео "У природі все взаємопов'язано"
і "Значення природи для людей".
3. Прочитай підручник на с. 115-117.
Дай відповіді на питання:
-
Як взаємопов'язані тіла неживої природи?
- Як взаємопов'язані тіла живої природи?
- Що
дає людям жива природа?
- Що дає людям нежива природа?
- Що
може статися, якщо згасне Сонце?
- А
якщо зникнуть рослини та рослиноїдні тварини?
4. Попрацюй в зошиті на с. 57. Виконай вправу 1.
Люби природу!
Розвивай спостережливість і допитливість!
_________________________________________________
19.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: Безпека спілкування з дикими
та бездомними тваринами. (с. 111-112).
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
-
Яка зараз пора року?
-
Який стан неба?
-
Чи є сьогодні опади?
-
Чи був вітер?
-
Яка температура повітря?
2. Переглянь відео "Безпека спілкування з дикими та бездомними
тваринами".
3. Прочитай підручник на с. 111-112. Запам’ятай правила спілкування з дикими і бездомними
тваринами. Дотримуйся правил безпечної поведінки з ними.
4. Попрацюй в зошиті на с. 56. Виконай вправу 1.
Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!
_________________________________________________________
16.05 і 18.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: Літні розваги. Правила
поведінки на водоймах улітку. (с. 109-110).
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
-
Яка зараз пора року?
-
Який стан неба?
-
Чи є сьогодні опади?
-
Чи був вітер?
-
Яка температура повітря?
2. Переглянь відео "Літні
розваги. Правила безпеки влітку" .
4. Попрацюй в зошиті на с. 54-55. Виконай вправи 1 і 2.
______________________________
11.05 і 12.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: Тварини влітку. (с. 105-106).
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
-
Яка зараз пора року?
-
Який стан неба?
-
Чи є сьогодні опади?
-
Чи був вітер?
-
Яка температура повітря?
2.
Переглянь малюнок.
-
Назви групи тварин. Які характерні ознаки тварин зображено на малюнках у
кружечках?
-
Установи відповідність між зображенням тварин і їх характерною ознакою у
кружечках.
3. Переглянь відео "Тварини влітку".
Джерело YouTube
4. Прочитай підручник на с. 105-106.
5. Попрацюй в зошиті на с. 53. Виконай вправи 1 і 2.
Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!
________________________
09.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: Отруйні рослини. (с. 104).
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Переглянь відео "Отруйні рослини".
Отруйні рослини. Джерело YouTube
3. Прочитай підручник на с. 104.
4. Попрацюй в зошиті на с. 52. Виконай вправи 1 і 2.
05.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: Лікарські рослини. (с. 103).
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Переглянь відео-урок "Лікарські рослини".
3. Прочитай підручник на с. 103.
4. Попрацюй в зошиті на с. 51. Розгадай кросворд.
Люби природу!
Розвивай спостережливість і допитливість!
_____________________________________
02.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: Ознаки літа в неживій природі.
(с. 97).
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Переглянь відео "Ознаки літа в неживій природі".
3. Прочитай підручник на с. 96.
4. Запам’ятай,
- чому влітку дуже тепло;
- як
піднімається сонце на небосхилі;
- як влітку
падають промені на земну поверхню;
- який день
влітку найдовший.
5. Попрацюй в зошиті на
с. 47. Виконай вправи 1 і 2.
6. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.
Люби природу!
Розвивай спостережливість і допитливість!
______________________________________
28.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема уроку: Літо в природі. Літні місяці
(с. 96).
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Розгадай ребус. Дізнайся, яку тему будеш
вивчати на уроці.
3. Переглянь відео "Літо".
4. Прочитай підручник на с. 96.
Дай відповіді на питання: - Які назви
мають літні місяці?
- Чому літні
місяці отримали свої назви?
5. Відгадай кросворд про місяці і
пору року.
6. Попрацюй в зошиті на с. 47 (у вкладці). Виконай вправи 1 і 2.
7. Пограй у гру «Прислів’я про літні місяці» (у вкладці).
8. Сфотографуй свою
роботу. Відправ на перевірку вчителю.
Люби природу!
Розвивай спостережливість і допитливість!
____________________
27.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: Культура та звичаї різних
країн світу (с. 91-92).
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка
температура повітря?
2. Переглянь відео-урок "Культура та звичаї різних країн світу".
3. Прочитай підручник на с. 91-92.
Дай відповіді на питання:
- Які свята
відзначають у різних країнах світу? Чи однакові вони?
- Які звичаї є
в різних країнах?
Шануй традиції та звичаї різних народів світу!
________________________________
25.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: Узагальнення знань учнів.
Діагностувальна робота "Людина і світ".
Виконай завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Повтори самостійно матеріал теми "Людина і світ" на ст.75-80, 84-87.
3. Перевір свої знання і дай відповіді на тестові запитання діагностувальної роботи по темі "Людина і світ". Отримай за роботу сертифікат.
Пройди тест на сайті Всеосвіта за посиланням vseosvita.ua/go і кодом: twv741 або перейди за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/twv741
4. Сфотографуй сертифікат. Відправ світлину учителю.
Бажаю тобі успіхів у виконанні тесту!
______________________________________________________
21.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: Культура та звичаї різних
країн світу. Культура та звичаї в Україні.
Виконай завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні
новини (з’ясуй, яке сьогодні
число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Переглянь відео-урок
"Культура та звичаї різних країн світу. Україна".
3. Виконай завдання у зошиті на с. 46 (по можливості).
4. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.
Шануй традиції нашої країни!
______________________________
20.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: Різноманітність людей у світі
(с.86-87).
Виконай завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні
новини (з’ясуй, яке сьогодні
число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Переглянь відео-урок "Різноманітність людей у світі" .
3. Прочитай статті в підручнику на
с. 86-87. Розглянь світлини, порівняй зовнішність дітей різних
народностей.
4. Виконай завдання у зошиті на с. 45 (по можливості). Опиши себе та друга
або подругу.
5. Сфотографуй (по можливості) виконану вправу. Відправ вчителю.
Умій проявляти дружні стосунки до людей різних народностей!
____________________________________________
18.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема уроку: Україна у світі. Країни -
сусіди України (с.84-85).
Виконай завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні
новини (з’ясуй, яке сьогодні
число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
-
Яка температура повітря?
2. Переглянь відео "Україна у світі. Країни
- сусіди України".
Україна у світі. Країни – сусіди України. Джерело
YouTube
3. Прочитай інформацію про Україну в
підручнику на с. 84-85.
4. Вивчи пісеньку про
Україну та країни-сусіди.
5. Виконай у зошиті на с. 44 вправи 1 і 2.
6. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ вчителю.
Люби природу!
Розвивай спостережливість!
_____________________________________
14.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема уроку: Навчальний проєкт
"Досліджуємо найважливіші винаходи людства".
Виконай завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Давай створимо спільний проєкт "Досліджуємо найважливіші винаходи людства".
Підготуй інформацію для
проєкту:
1) Обери
винахід, про який тобі цікаво було би дізнатися.
Наприклад, ти
хочеш дізнатися про сірники.
2) Знайди про сірники інформацію в енціклопедії або в інтернеті.
Завантаж фото (світлину).
3. Оформи інформацію на спільній дошці Padlet. Для цього перейди на дошку за посиланям https://padlet.com/olgaosa123/74kiftmd3de7fwbp
або відразу на синє поле дошки.
4. Переглянь відео-інструкцію "Як розмістити інформацію в Padlet".
______________________________________
13.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема уроку: "Винаходи українців, які
змінили світ".
Виконай завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Переглянь відео "10 винаходів українців, які змінили світ" (у вкладці).
3. Прочитай статтю про українського винахідника-школяра (у вкладці). Дізнайся, що він винайшов.
4. Пограй у гру і дізнайся, як змінився компютер від першого до
сучасного. Розташуй пристрої за шкалою часу від 1 до 6. https://learningapps.org/watch?v=p8icimvv319
5. Придумай власний винахід. Намалюй його або зроби із конструктора. Сфотографуй і відправ вчителю світлину.
Люби природу!
Розвивай спостережливість!
_________________________________
11.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема уроку:
"Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини". (ст. 79-80)
Виконай
завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
-
Яка зараз пора року?
-
Який стан неба?
-
Чи є сьогодні опади?
-
Чи був вітер?
-
Яка температура повітря?
2. Переглянь відео "Винаходи людства та їхній вплив на
життєдіяльність людини".
4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 43. Виконай вправу
1.
Люби природу!
Розвивай спостережливість!
_________________________________________________________
07.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку:
"Використання рукотворних матеріалів у побуті". (ст. 77-78)
Виконай
завдання уроку:
1.
Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2.
Переглянь відео "Використання рукотворних матеріалів у побуті".
5.
Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по
можливості).
Люби природу!
Розвивай спостережливість!
_____________________________________________
06.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку:
"Рукотворні матеріали та їхні властивості". (ст. 75-76)
Виконай
завдання уроку:
1.
Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2.
Переглянь відео "Рукотворні матеріали та їх властивості".
3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 75-76.
Розглянь малюнки та назви рукотворні матеріали. Розкажи:
- З яких природних матеріалів вони виготовлені?
4. Попрацюй
у зошиті (по можливості) на с. 41. Виконай вправу 1 -
Кросворд "Матеріали".
Люби природу!
Розвивай спостережливість!
______________________________________________________
04.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку:
Діагностувальна робота "Природа навесні".
Виконай
завдання уроку:
1.
Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня,
місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Виконай діагностувальну роботу "Природа навесні". Перейди за посиланням на сайт Всеосвіта vseosvita.ua/go та введи код: mzh527
Успіхів тобі!
________________________________________
31.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: "Праця
людей навесні". (ст. 71-72)
Виконай
завдання уроку:
1.
Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць,
рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура повітря?
2. Переглянь два відео "Праця людей навесні".
3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 71-72. Розглянь малюнки.
Розкажи:
- Яку роботу виконують люди навесні?
- Які овочеві та зернові культури висявають
люди в землю на городах та полях навесні?
4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 40 (у вкладці). Виконай
вправу.
5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).
Люби природу!
Розвивай спостережливість!
______________________________________________
30.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку: "Як
поводитися в природі навесні". (ст. 70)
Виконай
завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні
новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць,
рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
-
Яка зараз пора року?
-
Який стан неба?
-
Чи є сьогодні опади?
- Чи був
вітер?
-
Яка температура повітря?
2. Переглянь відео
"Як поводитися в природі навесні.
3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 70. Розглянь малюнки.
Розкажи:
- Яких правил поведінки в природі потрібно дотримуватися людині навесні?
- Чому не можна зривати першоцвіти?
4. Попрацюй у зошиті
(по можливості) на с. 38-39. Виконай
вправи 1, 2.
5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).
Люби природу!
Розвивай спостережливість!
_____________________________________________________
28.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема уроку:
"Взаємозв’язки в природі. Ланцюги живлення". (ст. 65)
Виконай завдання уроку:
1.
Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні
число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по
можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи
є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура
повітря?
2.
Переглянь відео "Взаємозв’язки в природі. Ланцюги
живлення" .
Взаємозв’язки
в природі. Ланцюги живлення Джерело Youtube
3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 66-67.
Розглянь малюнки. Розкажи:
- Які
тварини живляться рослинами?
- Які
тварини живляться іншими тваринами?
- Запам’ятай: Ланцюг живлення починається з рослини. Продовжує його тварина, яка живиться
рослинами. Далі у ланцюгу живлення є тварина, яка живиться
цими тваринами.
Схему ланцюга живлення можна зобразити так:
РОСЛИНА
- РОСЛИНОЇДНА ТВАРИНА - ХИЖА ТВАРИНА
4. Попрацюй
у зошиті (по можливості) на с. 36-37 (у
вкладці). Виконай вправи 1, 2, 3, 4.
5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).
Люби природу!
Розвивай спостережливість!
____________________________________________
24.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема
уроку: "Звірі навесні". (ст. 65)
Виконай завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй,
яка сьогодні дата, який день тижня, місяць, рік, яка пора року). Заповни
календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
2. Переглянь відео "Звірі навесні".
Звірі навесні. Джерело Youtube
3.
Прочитай статтю у підручнику на ст. 65. Розглянь малюнки. Розкажи
про весняні турботи звірів навесні.
4.
Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 35. Виконай вправи 1,
2.
5.
Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по
можливості).
Люби природу! Розвивай
спостережливість!
___________________________________________________-
23.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по
можливості).
Тема
уроку: "Птахи навесні". (ст. 64)
Виконай завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй,
яка сьогодні дата, який день тижня, місяць, рік, яка пора року). Заповни
календар погоди на с. 3 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура
повітря?
2. Переглянь відео "Птахи навесні". Дізнайся про життя птахів навесні.
Птахи навесні. Джерело Youtube
3.
Прочитай статтю у підручнику на ст. 64. Розглянь
малюнки. Склади за ними розповідь про весняні турботи птахів.
4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 33-34 (у вкладці). Виконай вправи 1, 2, 3.
5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).Успіхів тобі!
______________________________________________________________________
21.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема уроку: "Комахи
навесні". (ст. 60-61)
Виконай завдання уроку:
1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй,
яка сьогодні дата, який день тижня, місяць, рік, яка пора року). Заповни
календар погоди на с. 4 (по можливості).
Опиши:
- Яка зараз пора року?
- Який стан неба?
- Чи є сьогодні опади?
- Чи був вітер?
- Яка температура
повітря?
2. Переглянь відео "Комахи навесні. ЯДС" та "Комахи навесні".
3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 60-61.
Розглянь
малюнки. Дай відповіді на питання:
- Чому в житті комах
навесні відбуваються зміни?
- Про яких
комах дізнався/дізналася на уроці?
4. Попрацюй
у зошиті (по можливості). Виконай вправу 1 на с. 32.
5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).
Комментариев нет:
Отправить комментарий