Я досліджую світ з 21.03.2022 ................

26.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку:  Діагностувальна робота "Природа влітку". 

Виконай завдання уроку:

Перевір свої знання і дай відповіді на тестові запитання діагностувальної роботи по темі "Природа влітку".  

    Пройди тест на сайті Всеосвіта за посиланням https://vseosvita.ua/go

  і кодом: bns350  або перейди за посиланням:  https://vseosvita.ua/test/start/bns350

Бажаю тобі успіхів у виконанні тесту!

________________________________________

25.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Охорона природи. Червона книга України (с. 121-124). 

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

- Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Охорона природи" і  "Червона книга України".

"Охорона природи"
"Червона книга України"

3. Прочитай підручник на с. 121-124




       Дай відповіді на питання:

      - Чи можуть люди існувати без природи? 

      - Яку шкоду завдають люди природі? 

      - Що роблять люди, щоб запобігти забрудненню природи?

      - Що корисного можеш зробити ти для природи?

      - Що ти знаєш про Червону книгу України? 

      - Які рослини та тварини занесені до Червоної книги України? Запам’ятай назви їх.

4. Попрацюй в зошиті на с. 58-61. Виконай вправи.



Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!

______________________________________________________________

23.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: У природі все взаємопов'язано. Значення природи для людей (с. 115-117). 

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

- Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "У природі все взаємопов'язано" і  "Значення природи для людей".

"У природі все взаємопов'язано"

"Значення природи для людей"

3. Прочитай підручник на с. 115-117. 



       Дай відповіді на питання:

      - Як взаємопов'язані тіла неживої природи? 

      - Як взаємопов'язані тіла живої природи? 

      - Що дає людям жива природа?

      - Що дає людям нежива природа?

      - Що може статися, якщо згасне Сонце? 

      - А якщо зникнуть рослини та рослиноїдні тварини?

4. Попрацюй в зошиті на с. 57. Виконай вправу 1.

Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!

_________________________________________________

19.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами. (с. 111-112). 

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

- Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Безпека спілкування з дикими та бездомними тваринами".

3. Прочитай підручник на с. 111-112. Запам’ятай правила спілкування з дикими і бездомними тваринами. Дотримуйся правил безпечної поведінки з ними. 


4. Попрацюй в зошиті на с. 56. Виконай вправу 1.

 Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!

_________________________________________________________

16.05 і 18.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Літні розваги. Правила поведінки на водоймах улітку. (с. 109-110). 

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

- Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Літні розваги. Правила безпеки влітку" .

3. Прочитай підручник на с. 109-110. Запам’ятай, як влітку запобігти сонячного удару та опіку. Дотримуйся правил безпечної поведінки на водоймах. 

       

4. Попрацюй в зошиті на с. 54-55. Виконай вправи 1 і 2.

 

Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!

______________________________

11.05 і 12.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Тварини влітку. (с. 105-106). 

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

- Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь малюнок

 - Назви групи тварин. Які характерні ознаки тварин зображено на малюнках у кружечках? 

 - Установи відповідність між зображенням тварин і їх характерною ознакою у кружечках.

3. Переглянь відео "Тварини влітку".

Джерело YouTube

 4. Прочитай підручник на с. 105-106. 

5. Попрацюй в зошиті на с. 53. Виконай вправи 1 і 2.

Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!

________________________

09.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Отруйні рослини. (с. 104). 

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер
?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Отруйні рослини".

Отруйні рослини. Джерело YouTube 

3. Прочитай підручник на с. 104. 

4. Попрацюй в зошиті на с. 52. Виконай вправи 1 і 2.

Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!
______________________________

05.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Лікарські рослини. (с. 103). 

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер
?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео-урок "Лікарські рослини".

Джерело YouTube 

3. Прочитай підручник на с. 103.

4. Попрацюй в зошиті на с. 51. Розгадай кросворд.

 5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!

_____________________________________

02.05.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Ознаки літа в неживій природі. (с. 97).

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер
?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Ознаки літа в неживій природі".

Джерело YouTube 

3. Прочитай підручник на с. 96. 

4. Запам’ятай,

    - чому влітку дуже тепло;

    - як піднімається сонце на небосхилі;

    - як влітку падають промені на земну поверхню;

    - який день влітку найдовший.

   5. Попрацюй в зошиті на с. 47. Виконай вправи 1 і 2.

 6. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!

______________________________________

 28.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Літо в природі. Літні місяці (с. 96). 

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер
?

         - Яка температура повітря?

2. Розгадай ребус. Дізнайся, яку тему будеш вивчати на уроці.

3. Переглянь відео "Літо".

Літо Джерело YouTube

4. Прочитай підручник на с. 96. 

    Дай відповіді на питання:

    - Які назви мають літні місяці?

    - Чому літні місяці отримали свої назви?

5. Відгадай кросворд про місяці і пору року.

6. Попрацюй в зошиті на с. 47 (у вкладці). Виконай вправи 1 і 2.

7. Пограй у гру «Прислів’я про літні місяці» (у вкладці).

8. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Люби природу! Розвивай спостережливість і допитливість!

____________________

27.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Культура та звичаї різних країн світу (с. 91-92). 

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер
?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео-урок "Культура та звичаї різних країн світу".

Джерело YouTube 

3. Прочитай підручник на с. 91-92


    Дай відповіді на питання:

    - Які свята відзначають у різних країнах світу? Чи однакові вони?

    - Які звичаї є в різних країнах?

 Шануй традиції та звичаї різних народів світу!

________________________________

25.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Узагальнення знань учнів. Діагностувальна робота "Людина і світ". 

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Повтори самостійно матеріал теми "Людина і світ" на ст.75-80, 84-87.

 3. Перевір свої знання і дай відповіді на тестові запитання діагностувальної роботи по темі "Людина і світ".  Отримай за роботу сертифікат.

    Пройди тест на сайті Всеосвіта за посиланням vseosvita.ua/go  і кодом: twv741 або перейди за посиланням: https://vseosvita.ua/test/start/twv741

4. Сфотографуй сертифікат. Відправ світлину учителю.  

Бажаю тобі успіхів у виконанні тесту!

______________________________________________________

21.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Культура та звичаї різних країн світу. Культура та звичаї в Україні.

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео-урок "Культура та звичаї різних країн світу. Україна".

Джерело YouTube 

3. Виконай завдання у зошиті на с. 46 (по можливості).

4. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Шануй традиції нашої країни!

______________________________

20.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Різноманітність людей у світі (с.86-87). 

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео-урок "Різноманітність людей у світі" .

Різноманітність людей у світі. Джерело YouTube

3. Прочитай статті в підручнику на с. 86-87. Розглянь світлини, порівняй зовнішність дітей різних народностей.


4. Виконай завдання у зошиті на с. 45 (по можливості). Опиши себе та друга або подругу.

5. Сфотографуй (по можливості) виконану вправу. Відправ вчителю.

Умій проявляти дружні стосунки до людей різних народностей! 

____________________________________________

18.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Україна у світі. Країни - сусіди України (с.84-85). 

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Україна у світі. Країни - сусіди України".

Україна у світі. Країни – сусіди України. Джерело YouTube

3. Прочитай інформацію про Україну в підручнику на с. 84-85.


4. Вивчи пісеньку про Україну та країни-сусіди.

Джерело YouTube

5. Виконай у зошиті на с. 44 вправи 1 і 2.

6. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ вчителю.

Люби природу! Розвивай спостережливість!

_____________________________________

14.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Навчальний проєкт "Досліджуємо найважливіші винаходи людства". 

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Давай створимо спільний проєкт "Досліджуємо найважливіші винаходи людства". 

   Підготуй інформацію для проєкту: 

   1) Обери винахід, про який тобі цікаво було би дізнатися. 

   Наприклад, ти хочеш дізнатися про сірники.

   2)  Знайди про сірники інформацію в енціклопедії або в інтернеті.         

       Завантаж фото (світлину).

3. Оформи інформацію на спільній дошці Padlet. Для цього перейди на дошку за посиланям https://padlet.com/olgaosa123/74kiftmd3de7fwbp 

або відразу на синє поле дошки.

Зроблено в Padlet

4. Переглянь відео-інструкцію "Як  розмістити інформацію в Padlet".

Джерело Youtube 

Бажаю тобі успіхів у дослідженні!

______________________________________

13.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Винаходи українців, які змінили світ". 

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:
         - Яка зараз пора року? 
         - Який стан неба?
         - Чи є сьогодні опади?
         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "10 винаходів українців, які змінили світ" (у вкладці).

Джерело YouTube

3. Прочитай статтю про українського винахідника-школяра (у вкладці). Дізнайся, що він винайшов.

4. Пограй у гру і дізнайся, як змінився компютер від першого до сучасного. Розташуй пристрої за шкалою часу від 1 до 6. https://learningapps.org/watch?v=p8icimvv319

5. Придумай власний винахід. Намалюй його або зроби із конструктора. Сфотографуй і відправ вчителю світлину.

Люби природу! Розвивай спостережливість!

_________________________________

11.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Винаходи людства та їх вплив на життєдіяльність людини". (ст. 79-80)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

  Опиши:

 - Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Винаходи людства та їхній вплив на життєдіяльність людини".

Джерело YouTube 
3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 79-80. Розглянь малюнки. Поміркуй, як винаходи людства вплинули на життєдіяльність людей? Назви, які зміни відбулися з винаходами?


4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 43. Виконай вправу 1.

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Люби природу! Розвивай спостережливість!

_________________________________________________________

07.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Використання рукотворних матеріалів у побуті". (ст. 77-78)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

         - Яка зараз пора року? 

         - Який стан неба?

         - Чи є сьогодні опади?

         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Використання рукотворних матеріалів у побуті".

Джерело YouTube 
3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 77-78. Розглянь малюнки. Назви із чого виготовляють різні речі?

 
4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 42. Виконай вправу 1.

 5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Люби природу! Розвивай спостережливість!

_____________________________________________

06.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Рукотворні матеріали та їхні властивості". (ст. 75-76)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

         - Яка зараз пора року? 

         - Який стан неба?

         - Чи є сьогодні опади?

         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь  відео "Рукотворні матеріали та їх властивості".

Джерело YouTube 

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 75-76. 


Розглянь малюнки та назви рукотворні матеріали. Розкажи:

    - З яких природних матеріалів вони виготовлені?

4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 41. Виконай вправу 1 - Кросворд "Матеріали".

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Люби природу! Розвивай спостережливість!

______________________________________________________

04.04.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Діагностувальна робота "Природа навесні". 

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

         - Яка зараз пора року?

         - Який стан неба?

         - Чи є сьогодні опади?

         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Виконай діагностувальну роботу "Природа навесні". Перейди за посиланням на сайт Всеосвіта vseosvita.ua/go  та введи код: mzh527

Успіхів тобі!

________________________________________

31.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Праця людей навесні". (ст. 71-72)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

         - Яка зараз пора року?

         - Який стан неба?

         - Чи є сьогодні опади?

         - Чи був вітер?

         - Яка температура повітря?

2. Переглянь два відео "Праця людей навесні".

 
Джерело Youtube

Джерело Youtube

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 71-72. Розглянь малюнки. 


Розкажи:

    - Яку роботу виконують люди навесні?

    - Які овочеві та зернові культури висявають люди в землю на городах та полях навесні?

4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 40 (у вкладці). Виконай вправу.

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Люби природу! Розвивай спостережливість!

______________________________________________

30.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Як поводитися в природі навесні". (ст. 70)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

Опиши:

- Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Як поводитися в природі навесні.

Джерело Youtube 

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 70. Розглянь малюнки. 

Розкажи:

    - Яких правил поведінки в природі потрібно дотримуватися людині навесні?

    - Чому не можна зривати першоцвіти?

4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 38-39. Виконай вправи 1, 2.


5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Люби природу! Розвивай спостережливість!

_____________________________________________________

28.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Взаємозв’язки в природі. Ланцюги живлення". (ст. 65)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яке сьогодні число, який день тижня, місяць, рік). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

Опиши:
- Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Взаємозв’язки в природі. Ланцюги живлення" .

Взаємозв’язки в природі. Ланцюги живлення Джерело Youtube

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 66-67. 


Розглянь малюнки. Розкажи:

    - Які тварини живляться рослинами?

    - Які тварини живляться іншими тваринами?

    - Запам’ятай: Ланцюг живлення починається з рослини. Продовжує його тварина, яка живиться рослинами. Далі у ланцюгу живлення є тварина, яка живиться цими тваринами. 

   Схему ланцюга живлення можна зобразити так: 

 РОСЛИНА - РОСЛИНОЇДНА ТВАРИНА - ХИЖА ТВАРИНА

4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 36-37 (у вкладці). Виконай вправи 1, 2, 3, 4.


5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Люби природу! Розвивай спостережливість!

____________________________________________

24.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Звірі навесні". (ст. 65)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яка сьогодні дата, який день тижня, місяць, рік, яка пора року). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

      Опиши:

         - Яка зараз пора року?

         - Який стан неба?

         - Чи є сьогодні опади?

         - Чи був вітер?

 2. Переглянь відео "Звірі навесні". 

Звірі навесні. Джерело Youtube 

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 65. Розглянь малюнки. Розкажи про весняні турботи звірів навесні.

4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 35. Виконай вправи 1, 2.

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Люби природу! Розвивай спостережливість!

___________________________________________________-

23.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Птахи навесні". (ст. 64)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яка сьогодні дата, який день тижня, місяць, рік, яка пора року). Заповни календар погоди на с. 3 (по можливості).

Опиши:

- Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Птахи навесні". Дізнайся про життя птахів навесні.

Птахи навесні. Джерело Youtube

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 64. Розглянь малюнки. Склади за ними розповідь про весняні турботи птахів.

4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 33-34 (у вкладці). Виконай вправи 1, 2, 3.

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Успіхів тобі!

 ______________________________________________________________________

 21.03.22 – о 8.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Комахи навесні". (ст. 60-61)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яка сьогодні дата, який день тижня, місяць, рік, яка пора року). Заповни календар погоди на с. 4 (по можливості).

Опиши:

- Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Комахи навесні. ЯДС" та "Комахи навесні".

Комахи навесні Я досліджую світ. Джерело youtub

Комахи навесні. Джерело youtub

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 60-61. 


Розглянь малюнки. Дай відповіді на питання:

- Чому в житті комах навесні відбуваються зміни?

- Про яких комах дізнався/дізналася на уроці?

4. Попрацюй у зошиті (по можливості). Виконай вправу 1 на с. 32.

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).









Комментариев нет:

Отправить комментарий