Літературне читання з 21.03.2022 ...........

  26.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Ірина Мацко «Мобік і дідусь» (с. 106–107).

1. Відгадай загадку.

    - Сьогодні ти завітаєш у світ казки сучасної української письменниці Ірини Мацко.

    - Прочитай заголовок до твору. Що, на твою думку, може називатись Мобіком? 

2. Вправа "Мозковий штурм". Дай відповіді на запитання.

3. Підготуйся до читання. Прочитай швидко слова на с.106. 

    - Які слова мають спільну частину? 

    - Що означає слово "старожитності"? 

              

4. Прочитай оповідання Ірини Мацко «Мобік і дідусь» на с. 106–107.  

     Дай відповіді на запитання:  

     - Про що і про кого розповідається у казці? Назви дійових осіб казки.

     - Де відбувалися події? 

     - Про що розмовляли Мобік і дідусь?

     - Який подарунок приніс господар крамниці? 

5. Перекажи казку. 

Великих успіхів тобі!  

_________________________________________________

24.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Василь Шкляр «Маленька мураха». Переказування оповідання (с. 104–105).

 1. Прочитай чистомовки.

2. Відгадай загадку на с.104.

3. Попрацюй над заповненням таблиці.

    - Що ти знаєш про мурашок? 

    - Сьогодні ти будеш опрацьовувати оповідання Василя Шкляра «Маленька мураха».

4. Підготуйся до читання. Швидко прочитай слова.

    натрапили                височенний 

    заперечував             подушечка 

    дрібненькі                дивувався 

    зернина                     усміхнувся 

                    не вгавав

5. Прочитай оповідання Василя Шкляра «Маленька мураха» на с.105. Дай відповіді на запитання: 

    - Про кого йдеться в оповіданні? 

    - Що робили діти?

    Виконай вправу "Мікрофон".

6. Склади план за зразком. Перекажи оповідання за планом. 

7. Склади анкети на персонажів оповідання. 

Великих успіхів тобі!     

__________________________________

23.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Катерина Перелісна «Бджілка» (с. 104) 

Попрацюй над завданнями:

  - Сьогодні ти прочитаєш вірш і потренуєшся виразно його читати.

1. Дай відповіді на питання:

    - Пригадайте назву розділу, який ми вивчаємо. 

    - Із яких підрозділів він складається?

    - Як називається останній підрозділ? 

    - Поміркуй, про що йтиметься у творах даного підрозділу?   

2. Відгадай загадку.

    - Ти вже знаєш, що бджілки дуже жваві та працьовиті, і я тобі сьогодні хочу побажати, щоб ти також гарно попрацював/попрацювала під час уроку. 

    - Сьогодні ти будеш опрацьовувати вірш Катерини Перелісної «Бджілка».

3. Прочитай вірш Катерини Перелісної «Бджілка» на с.142. Вивчи вірш. Дай відповіді на запитання: 

    - Яке у тебе відчуття після  читання вірша?

    - Чи нагадує цей вірш за змістом загадку? Чому?

    - У якому темпі, з яким почуттям потрібно читати вірш? 

    - З яким настроєм потрібно читати вірш?

    - Визнач, де слід робити паузи? Які  паузи слід робити у місцях, де позначено кінець речення?

    - З якою інтонацією потрібно читати перше речення?

4. Прочитай вірш ще декілька разів. Виконай вправу «Уважні читачі» та виправ помилки. 

5. Виконай вправу "Вхід у малюнок" (у вкладці). Дай відповіді на запитання.

6. Поповни свій словниковий запас. Прочитай народні порівняння, подані в підручнику на с. 104. Поміркуй, коли так кажуть?

Великих успіхів тобі!

______________________________________________________________

17.05 і 20.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Ластів’яча хатинка. Микола Магера «Он як буває» (с. 102-103).

Попрацюй над завданнями:

  - Сьогодні ти прочитаєш оповідання і потренуєшся усно переказувати його.

1. Прочитай чистомовки.

2. Вправа "З гірки на гірку". Прочитай слова.

3. Вправа "Вилучи зайве". Вилучи зайве, прочитай речення.

4. Прочитай слова на с.102.


5. Прочитай оповідання Миколи Магери «Он як буває» на с. 102-103 три рази.

6.  Дай відповіді на запитання:     

      - Хто головний персонаж оповідання?

      - Якого віку хлопчик?

      - Коли відбувались описані події?

7. Знайди в тексті вислови

    - Поповни свій словниковий запас:

    Відчайдушний (крик) — несамовитий, дикий, нестямний, шалений. 

    Понівечене (гніздо) — понищене, зіпсоване, зруйноване, спотворене.

Великих успіхів тобі!

__________________________________________

16.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Урок позакласного читання. «Буду я природі другом».

Попрацюй над завданнями:

  1. Вправа "Павутинка". Прочитай на павутинці назву теми уроку.

     - Сьогодні ти прочитаєш твори про природу. 

       Сподіваюся, що ти ще більше переконаєшся, що природі ми не сусіди, а її часточка. І від бережного ставлення до неї залежить наше щасливе життя. 

  2. Познайомся з виставкою книг, журналів.

     - Чи відповідають темі представлені на виставці книжки?

     - Книжки яких авторів представлені на виставці?

     - Твори яких авторів ви вже читали? 

     - Які на́ зви мають книжки?

     - Які журнали є на виставці?

     - Які за жанрами твори про природу є в журналах?

3. Прочитай твори за власним вибором

       - Скористайся алгоритмом та розкажи про твір.

  4. Прочитай прислів’я. Вивчи два прислів’я напам’ять. Розкажи вчителю на наступному уроці.

Великих успіхів тобі!   

___________________________________________

13.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Віктор Васильчук «Подружилися»(с. 101).

Попрацюй над завданнями:

  - Сьогодні ти прочитаєш оповідання і потренуєшся усно переказувати його.

1. Прочитай слова "навиворіт". Підготуйся до читання оповідання на с. 101.

     - Пригадай, що означає слово «навиворіт». Такі слова потрібно прочитати з кінця перевернутого слова до початку. 

2. Прочитай оповідання Віктора Васильчука «Подружилися»  на с. 101.

3.  Дай відповіді на запитання (у вкладці "Запитання до оповідання")

4. Вправа "Вхід у малюнок"

5. Перекажи оповідання по абзацах. Подумай, про що розповідається у кожному абзаці. Розкажи про це двома-трьома реченнями.  

6. Прочитай вірш Валентини Юрченко "Друзі".

     - Подумай, чи могло таке бути насправді? 

7. Підготуйся до уроку позакласного читання. Прочитай вірші і оповідання. Перейди на іншу сторінку за посиланням.  ТУТ .

Великих успіхів тобі! 

____________________

10.05 і 12.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Порятунок. Володимир Сенцовський "Після дощу" (с. 100).

Попрацюй над завданнями:

  - Сьогодні ти прочитаєш оповідання і потренуєшся усно переказувати його.

  1. Попрацюй на с. 100.


     - Потренуй свою увагу. Визнач у кожному рядку зайве слово. 

     - Відгадай загадку.

   2. Прочитай оповідання Володимира Сенцовського "Після дощу".

       - Дай відповіді на запитання.

  3. Перекажи оповідання за планом:

      1) Розваги Андрійка після дощу.

      2) Знахідка на воді.

      3) Допомога жуку.

      4) Радість хлопчика.

  4. Перекажи оповідання по іншому. Підійди до переказу творчо. 

Великих успіхів тобі!       

______________________________________________________________

09.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Народна легенда «Як з’явилися квіти та веселка». Переказ легенди. Леся Вознюк "Квіти" (с. 98–99).

Попрацюй над завданнями:

  - Сьогодні ти прочитаєш  вірш і потренуєшся усно перказувати легенду.

1. Потренуй свою увагу. Роз’єднайте слова, прочитайте прислів’я. 

      Надобрийцвітбджолалетить. 

      Розцвітає,щомаківцвіт. 

      Деволошки,тамхлібатрошки. 

     - Як ти розумієш ці прислів’я?

     - Що їх об’єднує? 

2. Прочитай вірш Лесі Вознюк «Квіти» на с. 99.

        Щоденні 5. «Читаю для себе». Самостійне мовчазне читання. 

        Алгоритм «Читання вірша». 

  1. Прочитай вірш. 

  2. Визнач загальний характер вірша (Який настрій, емоції передає тобі вірш?). 

  3. Постав логічні наголоси, розстав паузи. 

  4. Визнач темп читання (Як потрібно читати - повільно чи швидко?). 

  5. Визнач головну думку твору (До чого він закликає автор вірша? Який висновок з написаного?). 

  6. Прочитай вірш виразно. (Потренуйся читати 5 разів)

3. Прочитай легенду "Як з’явилися квіти та веселка". 

4. Склади свій план переказу або користуйся орієнтовним.

            Орієнтовний план

      1) Що було на землі у давні часи?

      2) Рішення матінки Природи змінити світ.

      3) Розмова Природи з помічниками.

      4) Як виникла веселка.

      5) Дивування і радість людей.

5. Зроби аудіозапис або відеозапис свого переказу. Надішли вчителю.

  Великих успіхів тобі!

______________________________________________

06.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Народна легенда «Як з’явилися квіти та веселка».          

                       Переказ легенди. (с. 98–99).

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай вправу "Мікрофон". Дай відповіді на запитання.

2.  Вправа "Відгадай слово".

      - Сьогодні ти продовжиш вивчати твори усної народної творчості. Ознайомишся ще з одним із її  жанрів. 

      Яким саме, ти дізнаєшся, якщо виконаєш вправу.

Пригадай: Легенда це народне сказання або оповідання про якісь події чи життя людей, оповите казковістю, фантастикою; міф, фантазія, вигадка, повір'я.

3Потренуйся читати слова швидко на с. 98.

4. Прочитай легенду «Як з’явилися квіти та веселка». Прочитай 5 разів.

5. Дай відповіді на питання: 

      - Чи сподобалась тобі легенда? 

      - Які почуття вона у тебе викликала? 

      - Хто є головними персонажами легенди?
      - Коли і де відбувалася подія, описана в легенді?

      - Хто з дійових осіб справив на тебе найбільше враження? Чому? 

      - Чому, на твою думку, спочатку люди були байдужими одні до одних? 

      - Поясни вислів «серце наповнювалось теплом та любов’ю». 

      - Чому це трапилося з людьми? 

      - Прочитай, як Природа створила квіти та веселку. 

      - Як тепер люди щороку зустрічають весну?

6. Виконай вправу  "Дочитай речення"

7. Виконай вправу "Установи послідовність".

8. Перекажи легенду за опорними реченнями. Підгодуйся переказувати її на наступному уроці.

  Великих успіхів тобі!

________________________________

03.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Урок позакласного читання. «З чистого джерела народної мудрості».

Попрацюй над завданнями:

  1. Дізнайся про усну народну творчість.

     - Уяви, що усна народна творчість — це велике дерево. Кожна гілка — це твори, дуже різноманітні за жанром. 

      Ми вже вивчили багато творів усної народної творчості — це скоромовки, казки, мирилки, лічилки, загадки. 

        А сьогодні ти прочитаєш забавлянки, потішки, пісні, прислів’я, приказки.

   2. Прочитай забавлянки і потішки. Дізнайся, про що ці вірші і навіщо їх складали.

  

  3. Прочитай народні пісні "Два півника", "Іди, іди, дощику", "Ходить гарбуз по городу".


      - Які рядки повторюються у піснях?

  4. Дізнайся про прислів’я і приказки 

       Прислів’я - це короткий народний вислів з повчальним змістом. 

       - З’єднай прислів’я та прочитай їх. Поясни їх значення. Вивчи два прислів’я напам’ять. Розкажи вчителю.

   

  5. Прочитай підсумок уроку .

  Великих успіхів тобі!

_________________________________

02.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Мирилки. "Народні мирилки". Варвара Гринько "Мирилки".  Яна Яковенко "Козацька мирилка" (с. 97).

Попрацюй над завданнями:

  1. Прочитай чистомовки.

  2. Прочитай слова спочатку рядочками, потім стовпчиками .    

  3. Вправа "Мікрофон". Дай відповіді

  4. Дізнайся про значення слова "мирилки".



  5. Прочитай мирилки на с. 97.


    - З яким настроєм треба промовляти мирилки?

 6. Прочитай "Мирилки" Варвари Гринько.

     - Що вчать ці мирилки?

     - Навіщо дітям уміти миритися? 

  7. Прочитай «Козацька мирилка» Яни Яковенко

    - Кому ти порадив би/порадила би скористатися цією мирилкою: хлопчикам чи дівчаткам? 

  8. Ознайомся з прислів’ями, вміщеними у підручнику на с. 97. 

  9. Вивчи одну з мирилок напам’ять. Розкажи вчителю. 

  Великих успіхів тобі!

___________________________________

29.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Народні ігри "Горюдуб", "Панас" (с. 96).

Попрацюй над завданнями:

  1. Дізнайся про народні ігри. Прочитай інформацію на с. 96.

  2. Прочитай слова "навиворіт"(у вкладці).

 3. Прочитай правила проведення народних ігор "Горюдуб", "Панас". 

Дай відповіді на питання.

  4. Вивчи напам’ять правила однієї гри. Розкажи вчителю. 

 Великих успіхів тобі!

_____________________________________

28.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Авторські лічилки. Леся Вознюк "Лічилка-безконечка" (с. 95).

Попрацюй над завданнями:

  1. Прочитай числовий вірш (у вкладці "Числові вірші").

  - Сьогодні ми продовжимо читати авторські лічилки.

  2. Прочитай на с. 95 лічилку Лесі Вознюк "Лічилка-безконечка". Дай відповіді на питання.

  - Яка це лічилка: навчилка, жмурилка чи безконечка? 

  - Які слова це підтверджують? Прочитай.

  - Прочитай лічилку декілька разів. 

 3. Розглянь малюнок. 

  - Що на ньому зображено?

  - Чи відповідає малюнок до тексту?

Великих успіхів тобі!

______________________________________________________________

26.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Авторські лічилки. Григорій Чубай "Лісова лічилка". Марія Людкевич "Лічилка" (с. 94-95).

Попрацюй над завданнями:

  1. Прочитай числовий вірш.

  - Сьогодні ми ознайомимося авторські лічилки.

  2. Прочитай на с. 94 (у вкладці) лічилку Григорія Чубая "Лісова лічилка". Дай відповіді на питання.

  - Яка це лічилка: навчилка, жмурилка чи безконечка? 

  - Які слова це підтверджують? Прочитай.

  - Прочитай лічилку, наголошуючи підкреслені склади. 

        Раз і дваРаз і два. 

        В нас лічилка лісова

        В лісі — дерево дуплисте, 

        а в дуплі живе сова… 

  - Скільки складів підкреслено в кожному рядку? Як це допомагає рахувати? 

  - Ритмічно читай строфу лічилки. 

      Ритмом називається повторюваність однакових або подібних явищ через певні, сумірні відрізки часу. 

      Віршовий ритм — це повторення сумірних мовних одиниць, що ними є самі віршовані рядки, які промовляються поспіль один за одним. 

 3. Прочитай на с. 95 (у вкладці) лічилку Марії Людкевич. Дай відповіді на питання.

  - Який у тебе настрій після читання лічилки? 

  - Яка це лічилка: навчилка, жмурилка чи безконечка? 

  - Які слова це підтверджують? Прочитай. 

  - Прочитайте лічилку так, як промовлятимете її у грі. 

  - Розглянь малюнок. 

  - Що на ньому зображено?

  - Який настрій у хлопчика? 

  - Які кольори використав художник, щоб передати радість?

Великих успіхів тобі!

________________________________________________

25.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Народні лічилки. Дослідження «Якими бувають лічилки» (с. 94).

Попрацюй над завданнями:

  1. Познайомся з темою урока. Відгадай ребус.

   - Сьогодні на уроці ми досліджуватимемо народні лічилки.

  2. Вправа "Мікрофон". Дай відповіді на запитання.

  3. Прочитай підручник на с. 94 (у вкладці). Дізнайся, як промовляють лічилки. Прочитай лічилки. Дай відповіді на питання.

  4. Прочитай числові вірші (у вкладці "Числові вірші").

  5. Проведи дослідження «Якими бувають лічилки» (у вкладках "Дослідження"). 

    - Лічилки виникли дуже давно. Їх використовували в реальному житті. 

       У давнину, коли люди вірили в чарівну силу слова, лічилка, вірогідно, виконувала ще одну серйозну роль, адже за звуковою структурою нерідко була схожою до заклинань. 

    - Лічилки можна розподілити на такі групи: лічилки-навчилки, лічилки-жмурилки, лічилки-безконечники . 

    - А ще розрізняють народні та авторські лічилки. 

    - Досліди, якими є прочитані лічилки. 


     Висловлюйся за зразком: Я вважаю, що лічилка «Бігла лялька по току…» є народною лічилкою-жмурилкою, тому що … . 

 6. Вивчи напам’ять  одну з лічилок на с. 94.

 7. Зроби відео-запис. Відправ вчителю.

Великих успіхів тобі!

________________________________________________________

22.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Діагностувальна робота. Робота з літературним твором (письмово). Текст "Хто росте у парку".

1. Перед початком роботи повтори правила читання книги і роботи з твором.

    Дотримуйся правил читання книги (твору).

    1) Читай не поспішаючи, тоді ти добре зрозумієш зміст твору.

    2) Намагайся, щоб усе прочитане було тобі зрозумілим. 

    3) Читаючи уявляй, про що розповідається у творі.

    4) Прочитавши твір - поміркуй, про що йдеться у творі, що тобі в ньому більше сподобалося.

    5) Не кидай книгу не дочитавши її до кінця.    

   Попрацюй з літературним твором

   Дотримуйся послідовності виконання роботи:

    1) Слухай, як читає текст вчитель і одночасно слідкуй очима за текстом (у вкладці "Твір").

    2) Прочитай текст ще раз самостійно.

    3) На окремому аркуші виконай письмові завдання (у вкладці "Завдання").   

2. Виконай діагностувальну роботу. Твір і завдання є у вкладках.

3. Надішли відповідь вчителю. 

Допитливим пропоную розглянути світлини з деревом гінкго білоба.



 Великих успіхів тобі!

__________________________________________________

19.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Урок позакласного читання "Допитливій малечі про знайомі речі".

Попрацюй над завданнями:

 - Сьогодні ти відправишся у віртуальну мандрівку в цікавий світ енциклопедій, дізнаєшся, які бувають енциклопедії і як ними користуватися.

1. Пограй у гру "Детектив" та дізнайся, про що будемо говорити на уроці

2. Дізнайся значення слів: енциклопедія, енциклопедист, ходяча енциклопедія (у вкладці 2 "Щоденні 5_слова").

3. Переглянь відео "Моя перша енциклопедія" і дізнайся, які бувають енциклопедії.

Моя перша енциклопедія. Джерело YouTube 

4. Розглянь книжки

   Дай відповіді на запитання:

   - Які книги ти бачиш на виставці?

   - Які книжки на виставці тобі знайомі? Що їх об’єднує?

   - Назви книжку, яка тобі найбільше сподобалася.

 5. Виконай практичне завдання. Обери із домашньої бібліотеки будь-яку книжку і енциклопедію. Роздивися їх обкладинки, зміст. Досліди ці книжки (усно) за планом.

6.  Виконай завдання. Заповни на окремому папірці картку. Склади рекламу книги, користуючись карткою. 

7. Надішли відповідь з карткою вчителю.  

8. Підготуйся до діагностувальної роботи. Повчися слухати і читати текст, а також давати письмові відповіді (у вкладці "Робота з літературним твором"). Потренуйся разом з батьками.
Робота з літературним твором.  Джерело YouTube 

 Великих успіхів тобі!

____________________________________________

18.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Підсумковий урок за розділом. «Цікавинки звідусіль» (с. 93).

Попрацюй над завданнями:

1. Дай відповіді на запитання: 

  - Пригадай назву розділу, який ми вивчили.

  - Які твори ми прочитали в цьому розділі?

  - Про що прочитані твори? 

  - Чи спеціально люди створювали речі, предмети? 

  - Як ти думаєш, чи все уже винайдено?

  - Яких винаходів нам не вистачає?

2. Прочитай про незвичайне свято - день дитячих винаходів та винаходи дітей

3. Дай відповіді на питання на с. 93:

   - Які твори з розділу тобі найбільше сподобалися?

   - Які твори тобі хотілося би перечитати ще раз?

   - Який із творів ти б порадив/порадила прочитати друзям?

 Великих успіхів тобі!

___________________________________________________________

15.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: До зірок! За Віктором Гончаренком "Про першу повітряну кулю". Перегляд відео "Фестиваль повітроплавання" (с. 92-93).

Попрацюй над завданнями:

1. Відгадай загадку і дізнайся про цікавий винахід людини. 

   - Так, це повітряна кулька.

   - Чи надував/надувала ти коли-небудь повітряну кульку?

   - Де використовують повітряні кульки?

   - З якого матеріалу їх виготовляють?

   - Чи доводилося тобі бачити велику повітряну кулю?

   - Для чого люди створили велику повітряну кулю?

2. Прочитай слова швидко. Підготуйся до читання.

    фабриканти         дивачити           дивовижа 

    цупкий                 багаття              оболонка  

    незабаром           здійматися        велетенська 

    навздогін             парашут            заповітна

3. Прочитай оповідання на с.92-93. 


4. Дай відповіді на питання:

    - Як звали братів-винахідників?

    - Яка чутка розлетілася містечком Аннонé?

    - З чого брати Монгольф’є побудували кулю?

    - Яким чином вдалося підняти кулю в небо?

    - Чому раділи брати́ ?

5. Переглянь відео "Фестиваль повітроплавання" за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VmUKiwi_Pok

 Великих успіхів тобі!

________________________________

14.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Наш домашній помічник. "Історія першого пилососа". Створення плаката "Наші друзі - чистота й охайність" (с. 91-92).

Попрацюй над завданнями:

1. Відгадай загадку і дізнайся про винахід людини, який допомагає нам у житті. 

   Дуже довгий хобот має  

   і пилюку ним ковтає.   

   Як наповнить живота, 

   то в квартирі чистота.

2. Прочитай слова на с. 91 швидко 


3. Прочитай оповідання. Дай відповіді на запитання.

    - Що нового ти дізнався/дізналася з тексту?

    - Де розпочалась історія пилососа?

    - Чому перший пилосос був незручним?

4. Дай відповіді на тест "Цікавинки звідусіль. З історії світлофора. Історія першого пилососа" на сайті "На урок".

Перейди за посиланням  join.naurok.ua і кодом доступу 6186808 або у вкладці.

УВАГА! Ти маєш тільки 1 спробу, щоб пройти тест. Час на проходження тесту 40 хвилин. Тест активний до 17.04 до 20.00.

5. Створи плакат "Наші друзі – чистота й охайність" (за бажанням). Надішли свою творчу роботу вчителю.

 Великих успіхів тобі!

_________________________________

12.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Невідоме про звичні речі. "З історії світлофора". Передбачення змісту за заголовком твору. Перегляд відео "З чого та як створюють світлофори" (с. 90).

Попрацюй над завданнями:

1. Познайомся з новим розділом на с. 90.

- Прочитай назву нового розділу.

- Як ти розумієш слово "цікáвинки"? (Те, що викликає інтерес, захоплює.) 

- Нас оточує безліч предметів. Без них ми не уявляємо свого життя. А чи задумувався ти, хто придумав, наприклад, олівець, ручку, наплічник?.. 

- Попрацюй зі змістом підручника (на с. 111–112 підручника). 

- Скільки творів у розділі?

 2. Відгадай загадку і дізнайся про винахід людини, який допомагає нам у житті. 

     З місця зрушити не в змозі, 

     бо на варті при дорозі

     я стою щодня, щоночі,  

     хоч і маю скляні очі. 

3. Прочитай слова швидко (у вкладці "Прочитай слова"). 

   - Кого називають залізничниками?  (Залізничники – працівники залізниці.)

4. Вправа «Передбачення».

   - Прочитай заголовок твору на с. 90.

   - Поміркуй, про що в ньому йтиметься?

5. Прочитай текст на с. 90 декілька разів

6. Дай усно відповіді на запитання.

7. Переглянь відео "Як це працює. З чого та як створюють світлофори".

Джерело YouTube

Великих успіхів тобі!

______________________________________________

11.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Урок позакласного читання "Великдень на гостину просить".

Попрацюй над завданнями:

1. Дай відповіді на запитання (у вкладці "Питання про розділ"):

2. Прочитай вислів та дізнайся, яка тема уроку.

3. Розглянь обкладинку підручника "Українська мова та читання. 2 клас. 2 частина". Дай усно відповіді на запитання. 





4. Прочитай вірш "Великдень!" Миколи Щербака


Дай відповіді на запитання.

5. Дізнайся про пам’ятники писанці.


6. Прочитай великодні твори "Великдень" Андрія М’ястківського і  "Пасочка" (з народного).

7. Розглянь картину "Весняне свято" Юрія Мацика. Дай усно відповіді на запитання (у вкладці). 

8.  Намалюй свою крашанку. Надішли малюнок вчителю. 

Великих успіхів тобі!

__________________________________________________________

08.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Підсумок за розділом "Весна, весна-весняночка" (с. 89).

Попрацюй над завданнями:

1. Дай відповіді на запитання (усно).

 

2. Знайди великодні слова. 

3. Склади прислів’я.

4.  Дай відповіді на запитання у підручнику на с.89. 

5. Вправа "З’єднайка назву твора з автором" (усно).

6.  Підготуйся до уроку позакласного читання. 

   Прочитай на наступний урок твори:

  - "Великдень" Микола Щербак

  - "Великдень" Андрій М’ястківський (на сайті «Мала сторінка»).

  - "Пасочка" (з народного) (на сайті «Мала сторінка»).

Великих успіхів тобі!

______________________________________

05.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Великодня пригода. Ірина Мацко «Загублена писанка». Переказ казки за малюнковим планом (с. 87–89).

Попрацюй над завданнями:

1. Дай відповіді на запитання:

  - Коли трапилася описана у казці пригода?

  - Дізнайся більше про писанки.

2. Перекажи казку Ірини Мацко "Загублена писанка" за малюнковим планом. 

3. Підготуйся до читання. Прочитай слова швидко:   

   розписувала            шматочок              передвеликодній

   освячення               морочиться           кольоровий

   заквоктали              чудернацьке          писаночки

   полинули                Великдень              мальоване

   розмальована        звіщали                  закликали

4. Прочитай казку Ірини Мацко "Загублена писанка".



  - Дай відповіді на запитання на с.89.

  - Перекажи  за малюнками на с. 87 і на с. 89 зміст казки.

5. Підсумок уроку. Гра "Так чи ні".  Дай відповіді на вправу (усно).

6.  Намалюй ілюстрації до казки.  Надішли вчителю.

Великих успіхів тобі!

_____________________________________

04.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Великодня пригода. Ірина Мацко «Загублена писанка». Переказ казки за малюнковим планом (с. 88–89).

Попрацюй над завданнями:

1. Дай відповіді на запитання:

  - Коли розписують крашанки, писанки?

  - Що ти ще знаєш про традиції розписування яєць?

  - Пригадайте, який твір ми читали на попередньому уроці.

  - Назвіть жанр твору (Казка).

  - Це народна чи літературна казка? 

  - Хто автор казки?

2. Перекажи казку Ірини Мацко "Загублена писанка" за малюнковим планом


3. Підготуйся до читання. Прочитай слова швидко:

   ЗАКВОКТАЛИ             ЧУДЕРНАЦЬКЕ         ПИСАНОЧКИ

   ПОЛИНУЛИ                ВЕЛИКДЕНЬ              МАЛЬОВАНЕ

   РОЗМАЛЬОВАНА       ЗВІЩАЛИ                 ЗАКЛИКАЛИ

4. Прочитай 2 уривок казки Ірини Мацко "Загублена писанка"  зі слів на с. 88 "Прикотив Мацик яєчко до курочок" і до кінця казки на с. 89. 

    Дай відповіді на запитання:

    - Що вирішив кіт Мацик, коли йому набридло гратися з писанкою?

    - Чому півник віддав писанку Рябенькій курочці?

    - Про що здогадалися кури на світанку?

    - Як Катруся подякувала мешканцям двору?

5.  Перекажи 2 уривок казки за малюнковим планом

Великих успіхів тобі!

__________________________________________

01.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Великодня пригода. Ірина Мацко «Загублена писанка». Переказ казки за малюнковим планом (с. 86–89).

Попрацюй над завданнями:

1. Розшифруй слова на с. 86.   

2. Послухай казку Ірини Мацко "Загублена писанка" у відео. 

Джерело YouTube

3. Підготуйся до читання. Прочитай слова швидко: 

   РОЗПИСУВАЛА       ШМАТОЧОК              ПЕРЕДВЕЛИКОДНІЙ

   ОСВЯЧЕННЯ            МОРОЧИТЬСЯ           КОЛЬОРОВИЙ

4. Прочитай 1 уривок казки Ірини Мацко "Загублена писанка" с початка на с. 87 і до слів на с. 88: "Напевно, це вони його загубили". 

    Дай відповіді на запитання:

    - Як Катруся готувалася до Великодня?

    - Як писанка опинилась біля будки песика Сірого?    

5.  Перекажи 1 уривок казки за малюнковим планом (у вкладці є малюнки до 1 уривку).  

Великих успіхів тобі!

____________________________________________

31.03.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Звичаї нашого народу. Гаївка "Наша весна". Перегляд відео "Великодні гаївки" (с. 86)

Попрацюй над завданнями:

1. Прочитай статтю нового розділу "Величне свято" на с. 86 (на сторінці вгорі).


    - Про яке свято розповідається в статті?

    - Які традиції пов’язані зі святкуванням Христового Воскресіння?

    - Що готують на Великдень?

2. Підготуйся до читання. Прочитай швидко слова:

    ВЕСНЯНОЧКА              СНІГОВІЇ            ПРИНЕСЛА

    ПАНЯНОЧКА               ЛЬОДОВІЇ          ВОСКРЕСЛА

3. Прочитай гаївку "Наша весна". Навчися читати її виразно. 

    ГАЇ́ВКА - українська народна обрядова пісня; веснянка. При багатьох співах-гаївках дівчата, тримаючись за руки, ходять зигзагоподібним шнуром (“кривим танцем”).  

4.  Переглянь відео «Великодні гаївки».

Джерело Youtube 
     - Де і коли виконують гаївку? 

     - Хто є учасниками дійства? 

     - Чи складно виконувати таку гаївку? 

     - Який настрій створюють гаївки?    

Великих успіхів тобі!

______________________________________

29.03.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Урок позакласного читання "Тарас Шевченко. Вірші". 

Попрацюй над завданнями:

1. Переглянь відео "Діти читають Кобзаря".

2. Прочитай вірші Тараса Шевченка:

     "Наша дума, наша пісня..." 

     "Встала й весна"

     "Село"

     "Садок вишневий коло хати". 

 3. Потренуйся читати вірші Шевченка виразно. 

4. За бажанням можна зобразити малюнок до одного з віршів Т.Шевченка та надіслати свою роьоту вчителю.

Великих успіхів тобі!

_______________________________________________________________________________ 

28.03.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Навіки в пам’яті народній. Андрій М’ястківський "Вірші Тараса Шевченка". (с. 85)

Попрацюй над завданнями:

1. Повтори матеріал підручника на ст. 80-85:

    - Яку тему ми вивчаємо? («Весна, весна-весняночка».) 

    - На які розділи розподіляється ця тема? 

  - Який ми вже опрацювали? («Сонце гріє, сонце сяє - вся природа оживає».) 

 - Як називається розділ, над яким ми працюємо? («Стежина до Шевченка».) 

   - Які твори Тараса Шевченка ми читали на попередніх уроках?

 2. Прочитай акровірш Дмитра Білоуса:

     Хто акровірш прочитає, 

     про що піде мова — взнає. 

 

     Ти мусиш нам слівце назвати, 

     Адже умів лиш він один 

     Рабів німих так захищати. 

     А хто так оспівав, як він, 

     Садок вишневий коло хати? 

     - Сьогодні ти дізнаєшся, як ушановують пам’ять про великого Кобзаря.

3. Прочитай оповідання Андрія М’ястківського "Вірші Тараса Шевченка".

     Дай відповіді на питання:

     - Хто головні персонажі оповідання?

     - Якого віку Дмитрик?

     - Про кого розмовляли дідусь з онуком?

     - Чому Дмитрик хоче вивчити азбуку?

 4. Прочитай оповідання в особах.

Успіхів тобі!

_____________________________________________________________

22.03.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Ти в нашій пам’яті, Тарасе. Анатолій Григорук «Дорогі Шевченківські місця». Дослідження: "Пам’ятники Кобзареві" (с. 83-84)

Попрацюй над завданнями:

1. Розглянь портрет Тараса Шевченка і прочитай статтю "Стежина до Шевченка" на ст. 83. 

Переглянь відео "Тітонька Сова про Тараса Шевченка" .

Джерело YouTube 
     Дай відповіді на питання:

     - Хто такий Тарас Григорович Шевченко?

     - Які очі, який погляд у поета?

2. Прочитай оповідання Анатолія Григорука "Дорогі Шевченківські місця" на ст. 83. 

     Дай відповіді на запитання:

     - Де народився Тарас?

     - Ким були його батьки?

3. Вправа "Хвости". Доповни речення словами з оповідання.

      Адже в Моринцях…

      Бо тут він з’явився…

      Вони жили у великій…

      Тарасикові ще не виповнилось…

      Але це рідне обійстя…

      Ось стоїть переді мною…

 4. Потренуйся читати слова правильно:

         немовля́            підслі́пувата          наймилі́ше          кріпаки́

         мальовни́че      найдорóжче           обі́йстя                обшáрпана

         найтеплі́ша       коли́сочка              жорстóкий          прони́кливіше         Обі́йстя — садиба, двір.

 5. Проведи дослідження "Пам’ятники Кобзареві" на ст. 84.  Познайомся з пам’ятниками на сторінці Вікіпедії (покликання https://cutt.ly/MSRDpaT).

    Дай відповіді на запитання:

  • Що зображено на світлинах?
  • Чи є пам’ятник Кобзареві у вашому населеному пункті? Розкажіть про нього.
  • А чи знаєте ви, скільки пам’ятників Кобзареві є в Україні? У світі? 
  • У яких країнах є пам’ятники Тарасові Шевченку? 

 Зроби висновок про пам’ятники Кобзареві (у ккладці "Дослідження").

Успіхів тобі!

______________________________________________________

21.03.22 – о 11.10 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Хоч мале, та добре діло. За Євгеном Шморгуном «Добре діло». Поділ тексту на частини. Добір заголовків до них. (ст.82)

Попрацюй над завданнями:

1. Прочитай і відгадай загадку на ст. 82 (у вкладці).

2. Прочитай оповідання "Добре діло" на ст. 82. 

Дай відповіді на запитання:

    - Від чийого імені ведеться розповідь?

    - На яку знахідку натрапив оповідач?

    - Як урятували деревце?

3. Потренуйся читати слова правильно. Дізнайся їх значення:

      Сильцѐ — пастка для тварин, птахів. 

      Ли́нва — дуже міцна мотузка з волокон або дроту; канат. 

      Браконьєр — людина, яка займається незаконним полюванням. 

      Розмай — щось зелене, розквітле. 

      Перéсви́ст — звуки; слово, утворене від пересвистуватися.
      Ви́долинок — невелика і неглибока улоговина.

      Помарỳдилися — наморочилися.

 4. Дай відповіді на запитання:

    - На скільки частин ми можемо поділити оповідання? 

   - Про що йдеться у кожній частині?

Добери до кожної частини заголовки. Перевір себе.

 
5. Напиши назви частин тексту. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ на перевірку вчителю.

Успіхів тобі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий