Українська мова з 21.03.22 ............

25.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема. Повторення. Звуко-буквений склад слів. Значення слова. Частини мови. Речення. Текст (с. 125-126). 

1. Попрацюй над завданнями:

       Напиши в зошиті         

                                25 травня

                        Дистанційна робота

Вправа 438 на с.125. Відгадай слово. Устав його у прислів’я, запиши. 

    

Вправа 439. Добери слова, протилежні за значенням. Склади речення з парою слів.

             Вправа 439 

Вправа 440. Виконай усно.

Вправа 441 на с. 126Доповни рядки слів. Запиши два рядки слів (на вибір).

              Вправа 441

Вправа 442. Прочитай текст, установи правильну послідовність. Спиши кінцівку тексту.

              Вправа 442 

Вправа 443. Прочитай текст. Спиши виділене речення. Підкресли букви, що позначають голосні звуки.

              Вправа 443 

Виконай тренувальні вправи (письмово):

1) Зроби звуко-буквений аналіз слів:

     Знання - [            ] -  .... б., .... зв., .... скл.

     Вулиця - [            ] -  .... б., .... зв., .... скл.

 2) Випиши зі слів для довідки слова, які належать до різних частин мови. Запиши їх у три стовпчика:

     іменник           прикметник           дієслово

        імен.                   прикм.                 дієсл.     

     ..................         .........................      ................

     ..................         .........................      ...............

     .................         .........................      ...............

     Слова для довідки: жовте, єнот, джміль, пє, ім’я, польовий, духмяні, ростуть, вчуся.

Гарних тобі успіхів у знаннях!

_______________________

24.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Діагностувальна робота "Текст".

Напиши в зошиті 

                                 24 травня                    

                       Діагностувальна робота

                                  Текст

1. Виконай у робочому зошиті завдання, що записані на картках.

    Уважно прочитай завдання. Кожне нове завдання пиши на новому рядку, постав номер завдання.  




2. Сфотографуй виконану роботу. Надішли вчителю на перевірку.

Гарних тобі успіхів у знаннях!

___________________________

23.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Тема "Розумна тварина" (с. 124). 

Сьогодні на уроці ти:

- ознайомишся з твариною, яка мешкає в морі та океані;                             

- напишеш твір-опис про цю тварину.

1. Попрацюй над завданнями:

       Напиши в зошиті         

                                23 травня

                        Дистанційна робота

Вправа 436 на с.122 (у вкладці). Відгадай загадку. Прочитай слово. 



     - Напиши буквосполучення і слово "дельфін" каліграфічно красиво і правильно. 

      - Дізнайся про дельфінів з відеоролика.            

Вправа 437. Прочитай текст, роби позначки. 

      - Виконай усно завдання 2.

      - Дай письмові відповіді на запитання на с.124 та запиши власний текст-опис "Розумна тварина". Пиши грамотно, дотримуйся абзаців.

                    Розумна тварина

2. Підготуйся до діагностувальної роботи "Текст. Типи текстів. Будова тексту". Повтори правила на с.112, 115, 118, 120, 122.

3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих тобі успіхів у знаннях!

______________________

19.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема. Підсумковий урок за темою " Текст". Вимова і правопис слів "на добраніч" (с. 122-123). 

1. Попрацюй над завданнями:

       Напиши в зошиті         

                                19 травня

                        Дистанційна робота

Вправа 432 на с.121. Прочитай слова. Напиши словосполучення каліграфічно. 

              

Вправа 433  на с.123. Виконай завдання вправи (завдання 1, 2 - усно, а завдання 3 - письмово). 

             Вправа 433

Дай відповіді на питання до вправи (усно).

Вправа 434. Виконай усно.

Тренувальна вправа. Виконай завдання у вправі.

Вправа 431. Перевір себе (усно).

   Підготуйся до діагностувальної роботи по темі "Текст". 

       Повтори правила:

   - про текст (на с.112), 

   - типи текстів (на с.115, с. 118), 

  - з яких частин складається текст, як пишуть на рядках ці частини (на с. 120),  

  - що потрібно уникати в тексті (на с. 122).

2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих тобі успіхів у знаннях!

________________________

18.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема. Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за значенням, і ті, що були вжиті раніше. Вимова і правопис слова "четвер" (с. 121-122). 

Сьогодні на уроці ти:

- дослідиш, як можна удосконалити текст;                               

- будеш практикуватися удосконалювати текст, уникаючи повторів слів.

1. Попрацюй над завданнями:

       Напиши в зошиті         

                                18 травня

                        Дистанційна робота

Вправа 427 на с.121. Розгадай ребус і прочитай слово. Напиши його каліграфічно. 


Вправа 428. Досліди, як можна удосконалити текст. Вивчи правило на с. 122.

Вправа 429  на с.120. Виконай завдання вправи (завдання 1, 3 - усно, а завдання 2 - письмово). 

Вправа 430. Прочитай текст, уставляючи із слів для довідки необхідні слова.  Виконай усно.

Вправа 431. Виконай завдання вправи.

2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих тобі успіхів у знаннях!

_______________________

17.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема. Дослідження будови тексту. Вимова і правопис слова "помилка" (с. 119-121). 

Сьогодні на уроці ти:

- дослідиш, з яких частин складається текст;                               

- будеш  вчитися утворювати текст.

1. Попрацюй над завданнями:

       Напиши в зошиті         

                                17 травня

                        Дистанційна робота

Вправа 423 на с.119. Прочитай слово. Напиши його  декілька разів каліграфічно на рядку

        - Запамятай, як можна вимовляти слово "помилка".

        - Поділи слово "помилка" на склади для переносу. 

      

Вправа 424 на с.120. Досліди, з яких частин складається текст. 

        - Що позначає кожна частина тексту? Запамятай! Вивчи правило.

Вправа 425 . Виконай завдання вправи (завдання 1, 2, 3, 4, 6 - усно, а завдання 5 - письмово). 

Переглянь відео  "Коник-стрибунець". 

Вправа 426. Прочитай і письмово виконай 2 завдання.

 2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих тобі успіхів у знаннях!

_________________________________________________

16.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа (с. 117-118). 

Сьогодні на уроці ти:

- ознайомишся з різними листами:

- дізнаєшся правила написання листів;                             

- напишеш  лист рідним або другові.

1. Попрацюй над завданнями:

       Напиши в зошиті         

                                16 травня

                        Дистанційна робота

Вправа 414 на с.117. Відгадай загадку. Прочитай слово. Напиши його. 

 - Збагати свій запас слів. Дізнайся про значення слова "лист".

   - Дізнайся історію розвитку пошти в Україні. 

Гра "Зашифрована відповідь". Розшифруй слова і запиши їх. 

Вправа 415. Прочитай текст . Дізнайся правила написання листів.

Вправа 416.  Перевір, чи дотрималися у листі правил його написання. 

Вправа 417 на с.118Напиши листа рідним або другу (подрузі), використовуючи технологію РАФТ.

Вправа 418. Виконай завдання вправи.

 2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих тобі успіхів у знаннях!

_________________

11.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема. Особливості тексту-опису, його призначення.  (с. 118-119). 

Сьогодні на уроці ти:

- будеш формувати уявлення про текст-опис;                               

- будеш  вчитися розрізняти текст-оповідь за характерними ознаками.

1. Попрацюй над завданнями:

       Напиши в зошиті         

                                11 травня

                        Дистанційна робота

Вправа 419 на с.118. Прочитай слово. Напиши його. 

        - Склади речення зі словом "динозавр". Запиши його. 

       Наприклад, 

         У давні часи на нашій планеті жили динозаври.

        - Підкресли в реченні слова-іменники однією лінією (_____), двома лініями (=====) - слова-дієслова, а слово-прикметник - хвилястою лінією (~~~~~), службові слова обведи у кружечок ().

Вправа 420. Досліди, з якою метою написаний текст. Вивчи правило. 

Переглянь відео "Текст-розповідь і текст-опис" (у вкладці). Порівняй, чим схожі типи текстів і чим відрізняються.

Джерело YouTube 

Вправа 421 на с.119. Виконай завдання вправи. 

Вправа 422. Прочитай і спиши опис сороки.

2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих тобі успіхів у знаннях!

_______________________

10.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема. Особливості тексту-розповіді, його призначення. Вимова і правопис слова "середа" (с. 115-116). 

Сьогодні на уроці ти:

- будеш формувати уявлення про текст-розповідь;                               

- будеш  вчитися розрізняти текст-розповідь за характерними ознаками;

- поповниш словниковий запас.   

1. Попрацюй над завданнями:

       Напиши в зошиті         

                                10 травня

                        Дистанційна робота

Вправа 408. Гра " Дешифрувальник". За кодом розшифруй слово.

Виконай каліграфічну хвилинку. 

Вправа 409. Виконай завдання вправи.

Вправа "Мозкова атака".                                                                        

         - Що ти знаєш про текст?                                                                       

         - На текст можна подивитися з іншого боку і побачити ще багато нового та цікавого. 

         Тексти залежно від теми та мети висловлювання поділяються на три великі групи. Сьогодні ти познайомишся з однією групою текстів. 

         Розшифруй назву цієї групи, заміни числа на букви, як вони розташовані в алфавіті.           

            21  19   10   20  19   3   12   6    31

         - Напиши слово "розповідь".

         - Зроби звуко-буквений аналіз слова.

       Розповідь - [                ] - .... б., ..... зв., .... скл.

Переглянь відео "Знайомимося з типами тексту. Текст-розповідь". 

Вправа 410.  Досліди, з якою метою написаний текст. Вивчи правило.

Вправа 411 на с.116. Дай відповіді на запитання (усно). 

Вправа 412. Виконай усі завдання вправи. Дай усно відповіді на запитання:

- Доведи, що ти прочитав/прочитала текст.                                              

- Який заголовок можна дібрати до цього тексту?                      

- Що здивувало мурашку?                                                                  

- Чи виконала зернина свою обіцянку?                                          

- Якими словами автор називає мурашку?                                   

- Якими іншими словами автор називає зернину? (Мурашка - комашка, вона.)                    

- Щоб текст був милозвучним, автори вживають близькі за значенням слова. Це допомагає уникати повторів.     

Вправа 413. Виконай усі завдання вправи. У завданні 3 виконай дві зелені крапочки.

Додаткове завдання для розумників та розумниць. Потренуйся визначати межі речень і ставити розділові знаки. Виконай завдання письмово (за бажанням).

  - Зверни увагу, що в останньому реченні перед службовим словом "а" необхідно поставити кому.

2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих тобі успіхів у знаннях!

____________________________

09.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема. Розпізнавання тексту. Удосконалення вмінь добирати заголовок до тексту(с. 113-114).

Сьогодні на уроці ти: 

 - будеш вчитися спостерігати за основними ознаками тексту;

 - будеш добирати до тексту найвідповідніший заголовок з поданих;

 - потренуєшся ділити слова для переносу.

Напиши,                 

                             9 травня

                      Дистанційна робота

1. Попрацюй над завданнями:

Виконай вправу "Продовж речення". Напиши відповіді на тест. 

    Наприклад, 1. б), 2. а) ......  

Вправа 404 на ст. 113. За допомогою алфавіту прочитайте слово.

  - Що ви уявляєте, коли чуєте слово "таємниці"? 

  - Чи вмієте ви зберігати таємниці?

   Виконай звуко-буквений аналіз слова "таємниці".

Таємниці - [             ] - .... б., .... зв., .... скл.

Вправа 405. Перестав речення так, щоб утворився вірш. Запиши вірш.

   - Чому слова "Настусі, Галинці, Івасем" потрібно писати з великої літери?

   - Який із запропонованих заголовків обереш?

Вправа 406. 

1)   Переглянь відео та помилуйся красою заходу сонця за посиланням

 

  2) Прочитай текст. Добери до нього заголовок.

 3) Випиши виділені слова, поділивши їх для переносу, якщо це можливо зробити.

Вправа 407. Виконай завдання вправи.

Виконай вправу "Установи послідовність.  Підбери до тексту заголовок, запиши текст. 

2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих тобі успіхів у знаннях!

____________________________________________________________

05.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Діагностувальна робота. Мовна тема "Речення. Дослідження і конструювання речень".

Напиши в зошиті 

                                 5 травня                    

                       Діагностувальна робота

                                Речення

1. Виконай у робочому зошиті завдання, що записані на карточці.

  Уважно прочитай завдання. Кожне нове завдання пиши на новому рядку. 

2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих тобі успіхів у знаннях!

_____________________________

04.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема. Розпізнавання тексту (с. 112-113). 

Сьогодні на уроці ти:

- будеш вчитися спостерігати за основними ознаками тексту;

- будеш розвивати мовлення;

- будеш виховувати старанність.

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті 

                               4 травня

                        Дистанційна робота

Вправа 399 (с.112)

- Прочитайте назви риб, які водяться у водоймах України.

(Перевір себе: окунь, карась, товстолоб, хамса, лящ. сом, щука, лин).

Вправа 400

- Досліди, які особливості властиві тексту. 

- Прочитай і вивчи правило на ст.112.

Переглянь відео "Ознаки тексту" і "Заголовок тексту".


Джерело YouTube

Вправа 401 (с.113)Дай відповіді на запитання (усно). 


Вправа 402

- Перестав речення так, щоб утворився текст. Спиши. Добери заголовок.

Виконай вправу 403 письмово.

2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

3. Підготуйся до діагностувальної роботи по темі: "Речення". Повтори правила на с. 102, 103,106, 107,108, 109. 

Великих успіхів тобі! 

_____________________________

03.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Урок розвитку зв’язного мовлення "Метро" (с.110-111)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                               3 травня

                        Дистанційна робота

     2. Виконай вправи. 

    Вправа 395 на с. 110. Виконай вправу "Квест". Розшифруй слово.


    Відгадай загадку.

    Викоанй каліграфічну хвилинку. Напиши слово "метро".

   Вправа 396. Прочитай текст. Дізнайся про метро.

Пограй у гру "Що є в метро?"

Переглянь відповідь.
    - Поповни свій словниковий запас словами: турнікети, екскалатори, вагон, перон. Запиши їх в алфавітному порядку.

      Прочитай тексти у "Віконцях для допитливих"

                                       

    Вправа 397 на ст. 111. Усно виконай завдання до вправи. Склади діалог "У метро".

    Вправа 398. Виконай усі завдання (дві зелені крапочки). 

                Вправа 398

     3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

_________________________________

02.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Речення, у яких є прохання або наказ, спонукання до дії. Побудова речень. Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речення. (с.109-110)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                                2 травня

                        Дистанційна робота

    2.  Виконай вправи:

Вправа 390 на ст. 109. Прочитай слова. Чи можуть вони спонукати до дії?


Вправа 391. Досліди, які бувають речення за метою висловлювання. Вивчи правило.        

Пеглянь відео, у якому Мовка і Суржик досліджують спонукальне речення.      
Джерело YouTube

Вправа 392. Виконай завдання вправи. 

                       Вправа 392

 Вправа 393Виконай завдання вправи. 

                       Вправа 393

Вправа 394Виконай завдання вправи. 

                       Вправа 394

3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

__________________________________

27.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Речення, у яких є повідомлення. Спостереження за інтонацією таких речень. Побудова речень. Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речення. Вимова і правопис слова "медаль" (с.108)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                                27 квітня

                        Дистанційна робота

    2.  Виконай вправи:

      Вправа 386 на ст. 108. Розшифруй слово.

         - Напиши каліграфічну хвилинку зі словом "медаль".

         - Зроби звуко-буквений аналіз слова "медаль".

            Медаль - [ м е д а л ] - .... б., .... зв., .... скл.                                

      Вправа 387. Досліди, які бувають речення за метою висловлювання. Вивчи правило.  

 Переглянь відео, у якому Мовка і Суржик досліджують питальне речення.      

Джерело YouTube 

      Вправа 388. Виконай завдання вправи. 

                       Вправа 388

      Вправа 389. Виконай завдання вправи. 

                       Вправа 389

3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

________________________________

26.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Речення, у яких є повідомлення. Спостереження за інтонацією таких речень. Побудова речень. Інтонування речень. Розділові знаки в кінці речення. (с.107)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                                26 квітня

                        Дистанційна робота

    2.  Виконай вправи:

      Вправа 382 на ст. 107. Устав на початку слів букви і утвори нове слово.

         - Напиши каліграфічну хвилинку зі словом "гопак"

         - Напиши речення

            Гопак - український народний танець.                               

      Вправа 383. Досліди, які бувають речення за метою висловлювання. Вивчи правило.  

     Переглянь відео, у якому Мовонька і Суржик розкажуть про розповідне речення. 
Розповідне речення. Джерело YouTube

      Вправа 384. Виконай завдання вправи. 

                       Вправа 384

      Вправа 385. Виконай завдання вправи. 

                       Вправа 385

      Тренувальні вправи. Виконай усно.

      3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

______________________________

25.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Зв’язок слів у реченні. Вимова і правопис слова "понеділок" (с.106-107)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                                25квітня

                        Дистанційна робота

    2.  Виконай вправи:

      Вправа 377 на ст. 106. Прочитай слово за допомогою алфавіту.


         - Напиши каліграфічну хвилинку зі словом "понеділок".

         - Запиши речення зі словом "понеділок".                              

      Вправа 378. Досліди, як пишуться слова у реченні. Вивчи правило.  

       Вправа 379. Виконай завдання вправи. 

                       Вправа 379

      Вправа 380. Склади і запиши речення.   

                       Вправа 380

       Вправа 381 на с. 107. Утвори речення і запиши.   

                       Вправа 381

      3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

__________________________________

21.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Урок розвитку зв’язного мовлення "Весна наближається" (с.104-105)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                               21 квітня

                        Дистанційна робота

     2.  Виконай творчі вправи:

      Відгадай ребус. Дізнайся, хто до нас завітав на урок.


      - Так. Це весна.

      - Уяви, якою може бути весна. 

      Вправа "Криголам" . Усно виконай творчу вправу. Придумай на кожну букву слова В Е С Н А слова, що описують весну і відповідають на питання яка? 

                Подивися на зразок.

      Прочитай вірш Катерини Перелісної "Весна". Відшукай у ньому прикмети весни.

  3.  Виконай вправи у підручнику (с.104-105):

      Вправа 372 на ст. 104. Відгадай загадку.

         - Поповни свій словниковий запас словом "бешкетує".

        Бешкетує - розважається, пустує, веселиться, хуліганить.                               

      Вправа 373. Прочитай казку. Усно виконай завдання до вправи.

  Вправа 374 на ст. 105. За малюнками і запитаннями розкажи про прихід весни. Користуйся словами для довідки. 

        - Склади коротку розповідь про прихід весни. Запиши її. 

                Вправа 374

      Вправа 375. Прочитай закінчення казки. 

     Вправа 376. Виконай завдання на вибір.

                                     Вправа 376

            

  4. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

_______________________________________

20.04.22 – о 12.00 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Спостереження за основними ознаками речення. Велика буква у першому слові в реченні. Вимова і правопис слова "дитина" (с.103-104)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                                20 квітня

                        Дистанційна робота

 2.  Виконай вправи:

      Вправа 368 на ст. 103. Розгадай ребус.

         - Напиши каліграфічно правильно слово "дитина" декілька разів.

      - Склади зі словом дитина речення. Запиши його. Можеш списати реченні із вкладки (вкладка "Слово і речення_Дитина" ).                                      Вправа 369  (у вкладці). Досліди, як пишуться слова в реченні. Вивчи правило.    

3. Преглянь відео "Початок і кінець реченя". Дізнайся, що Мовка і Суржик розказують про речення.      

Початок і кінець речення. Джерело YouTube

    Вправа 370 на ст. 104. Виконай завдання вправи. 

                       Вправа 370

    Вправа 371Випиши два речення з казки.   

                       Вправа 371

  4. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

____________________________________________

 19.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Речення. Зміст і інтонаційне оформлення речення    (с.102-103)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті 

                               19 квітня

                        Дистанційна робота

2.  Виконай вправи:

Вправа 364 на ст. 102. Прочитай комікс.

         - Про що хочуть дізнатися діти?                                    

Вправа 365. Досліди, що таке речення. Вивчи правила.

3. Преглянь відео "Ознаки реченя". Дізнайся, що Мовка і Суржик розказують про речення. 

Ознаки речення Джерело YouTube

Вправа 366. Завдання 1 - усно. Завдання 2 і 3 виконай письмово.

                       Вправа 366

Вправа 367. Прочитай і випиши речення.   

                       Вправа 367

4. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

_______________________________

18.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Підсумок за темами "Числівник. Службові слова. Мовна тема "Числівник. Службові слова".

Напиши в зошиті 

                              18 квітня                    

                           Мовна тема

                Числівник. Службові слова

1. Виконай у робочому зошиті завдання, що записані на картках.

Уважно прочитай завдання. Кожне нове завдання пиши на новому рядку.


2. Сфотографуй виконану роботу. Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

________________________________________________________

13.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Підсумковий урок за темою "Слова, які служать для зв’язку слів у реченні" (с.101)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті 

                               13 квітня

                        Дистанційна робота

2.  Виконай вправи:

Вправа 359 на ст. 101. Запиши усі службові слова.                                     

Вправа 360Завдання 1 - усно. Завдання 2 - виконай письмово повністю (дві зелені крапочки).

                      Вправа 360

Вправа 361 (у вкладці). Завдання 1 - усно. Завдання 2- виконай письмово повністю (дві зелені крапочки).

                       Вправа 361

Вправа 362 (у вкладці)Спиши речення  (на вибір). Підкресли числівники.   

                       Вправа 362

Вправа 363 (у вкладці).

                     Вправа 363

3. Підготуйся вдома до діагностувальної роботи. Мовна тема: "Числівник. Службові слова". Повтори правила про числівник, службові слова.

4. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

_____________________________________________________________

12.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Службові слова, до яких не ставлять питань, але без яких майже неможливо побудувати речення" (с.99-100)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті 

                               12 квітня

                        Дистанційна робота

2. Виконай вправи:

      Вправа 356 на ст. 99. 

- Склади і запиши сполучення зі службовими словами. Користуйся зразком та малюнком. 

                      Вправа 356  

     - Напиши, хто на малюнку? Підкресли службові слова.

          Дівчинка і хлопчик.

     - Хто за ким йде?

          Дівчинка за хлопчиком.

     - Що на ногах? 

          Черевички на ногах.

     - Що у руці?

           Парасолька у руці. 

     -  Що під ногами? 

           Калюжі під ногами.

     - Що біля дороги?

          ........ біля дороги.

        - Що через дорогу?

         ........ через дорогу.          

Вправа 357 на ст. 100. Прочитай текст. Виконай всі завдання (дві зелені крапочки).

                     Вправа 357 
                   

Вправа 358Прочитай, устав службові слова.  

                       Вправа 358

                

 3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Надішли вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

__________________________________________________________

11.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Написання службових слів окремо від інших слів. Вимова і правопис слова "рюкзак" (с.98-99)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті 

                               11 квітня

                        Дистанційна робота

2.  Виконай вправи:

Вправа 351 на ст. 98. Розгадай слово за малюнками. 

- Напиши слово "рюкзак" декілька раз. Запам’ятай, як воно пишеться.

- Напиши слово "наплічник" - це близьке за значенням до слова "рюкзак".

- Зроби звуко-буквений аналіз слова "рюкзак".

  Рюкзак - [              ] - ... б., ... зв., ... скл.    

Вправа 352 на ст. 99. Досліди нову групу слів. Запам’ятай, як вони пишуться з іншими словами. Вивчи правило.

     

Вправа 353. Прочитай текст. Упізнай казку. Запиши текст. Підкресли службові слова.

                       Вправа 353  

Вправа 354. Утвори і запиши сполучення слів з різними службовими словами. Підкресли службові слова.

                        Вправа 354 

Вправа 355. Спиши з будь-якого тексту два речення з різними службовими словами. Підкресли службові слова.  

                                Вправа 355 
 3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості).                            

Великих успіхів тобі!

__________________________________________________

07.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема "Красно дякуємо за хліб" (с. 97-98)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                               7 квітня

                        Дистанційна робота

  2. Розшифруй назву урока. Запиши тему урока.

 - Виконай каліграфічну хвилинку.

  Вправа 347. Відгадай загадку.

Вправа 348. Прочитай початок казки Галини Демченко.

 

Вправа 349. Придумай кінцівку казки. Запиши чотири речення до малюнків. За потреби використовуй слова для довідки.

   Відтвори усно діалог між Тортом і Хлібом.

   Вправа 350. Спиши прислів’я. Підкресли слова однієї частини мови. 

    Усно пограй у гру "Так чи ні".  

3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості).                            

Великих успіхів тобі!

___________________________________________________

06.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Діагностувальна робота. Списування "На полі"

1. Напиши в зошиті.  

                               6 квітня

                           Списування

                            На полі

 2.  Пригадай правила списування.      

     Як списати речення з друкованого зразка

1.    1.    Прочитай речення та повтори його.

2.    Зверни увагу на орфограми.

3.    Пиши з пам’яті, диктуючи собі за складами.

4.    Прочитай написане за складами, перевір, чи всі літери записав.

5.    Перевір, чи всі орфограми ти написав правильно, порівнюючи свій запис із текстом.

3. Прочитай текст. Спиши його. 


        Настала весна. Почалася кропітка робота на полі. Його зорали трактори. Почали сіяти у м'яку землю зерно. Уже посіяли кукурудзу, овес, ячмінь. Змочить землю дощик, зігріє сонечко. Зазеленіють на полі сходи. А восени люди зберуть урожай. Що літо дало, то зима поїсть. Хтось мудро помітив.                                 

Великих успіхів тобі!

___________________________________________________________

05.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Роль службових слів у реченні" (с.96-97)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті 

                               5 квітня

                        Дистанційна робота

2.  Виконай вправи:

Вправа 343 на ст. 96. Розглянь комікс. Прочитай репліки. 

Вправа 344.  

        - Сьогодні ти познайомишся з новою групою слів, які є в українській мові. Досліди цю групу слів по-кроково. 

        - Зроби висновок, як називаються ці слова? Прочитай правило. Запам’ятай його.

        - Запиши нові слова, про які дізнався/дізналася.

Переглянь відео про службові слова

Вправа 345 на ст. 97. Прочитай казку. Спиши 1, 2, 4, 6 речення. Підкресли в реченнях службові слова.

                       Вправа 345  

 

Вправа 346. Спиши пісеньку, підкресли службові слова.

                        Вправа 346                                 

3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ на перевірку вчителю.

Великих успіхів тобі!

______________________________________

04.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Розподіл слів на групи" (с.95).

Напиши в зошиті 

                              4 квітня                    

                       Дистанційна робота

1. Виконай завдання на с. 95:

2.    Вправа 339. Заміни приголосні на парні їм, прочитай слово. За потреби користуйся таблицею парних приголосних.


        - Зроби звуко-буквений аналіз слова ШПАК.

       Шпак - [              ] - ... б., ... зв., ... скл.    

Вправа 340. Спиши текст. Над виділеними словами надпиши частини мови, до якої належать ці слова (напиши скороченно: іменник - ім., прикметник - прикм., дієслово -дієсл., числівник - числ.)

Вправа 341. Склади за зразком загадку про казку або мультфільм (усно).

Виконай тренувальні вправи 1 і 2 (у вкладці). Випиши 5 прикметників, 5 дієслів.


Вправа 342. Виконай самостійно. При необхідності користуйся словником (Словник української мови http://sum.in.ua/vkazivnyk).

2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ на перевірку вчителю.

Великих успіхів тобі!

_________________________________________________

30.03.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Підсумковий урок за темою "Числівник"

Напиши в зошиті 

                              30 березня                    

                       Дистанційна робота

1. Прочитай повідомлення і виконай завдання:

"Увага! Увага! Увага!  Сьогодні учні класу виборюватимуть найпочесніше звання «Розумник 2 класу» чи «Розумниця 2 класу». Для цього тобі потрібно перемогти в конкурсах!"

Конкурс «Тест». Запиши відповіді на тест.

    1. Числівник називає:

        а) дію предмета;      б) кількість предметів.

    2. Числівники  відповідають на питання:

         а) хто?, що?;            б) скільки?

    3. Вибери групу з числівниками:

         а) п’ять, дванадцять     б) вийшов, радість.

Конкурс «Бліц-запитання». Запиши відповіді на запитання на кожному рядку.

  •    Напиши назву однієї казки, у заголовку якої є числівник.
  •    Полічи, скільки написано числівників: один, чотирнадцять, зелень, бігати, двадцять?
  •    Напиши числівники, які заховалися у словах: актриса, столиця, родина, сорока.

   Конкурс «Які слова заховалися?» Запиши числівники, які заховалися серед тварин. 

           кітдвалосьвісімслондесятьрисьп'ятдесятсоловей 

   Конкурс лідерів «Аукціон знань». Зроби звуко-буквений аналіз слова-відповіді.

     - Напиши, скільки в українській мові голосних звуків?

    ……… - [               ] - … б., …. зв., …. скл.

     - Скільки звуків у слові бджола?

    ……… - [               ] - … б., …. зв., …. скл.

     - Скільки звуків у слові яблуко?

  ……… - [               ] - … б., …. зв., …. скл.

Конкурс «Числа і предмети». Запиши словосполучення числа і предмета. 

2. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ на перевірку вчителю.

Великих успіхів тобі!

___________________________________________________________

29.03.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Утворення словосполучень числівників з іменниками. Вимова і правопис слова календар" (с.93-94)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                               29 березня

                        Дистанційна робота

2. Виконай вправи:

Вправа 335 на ст. 93. 

  - Відгадай, користуючись кодом, яке слово зашифровано? Запам’ятай написання слова. Напиши його декілька разів. 

   - Запиши речення. Підкресли числівники. 

       У календарі записані чотири пори року і дванадцять місяців.

 Вправа 336 на ст. 94. Запиши речення, уставляючи числівники з довідки.

                     Вправа 336

Вправа 337. Розглянь малюнки. Склади і запиши речення про казкових героїв. Уживай в реченнях числівники. 

                     Вправа 337  

Вправа 338. Дай відповіді на запитання. Запиши сполучення слів " числівник + іменник". 

                     Вправа 338 

4. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ на перевірку вчителю. 

Великих успіхів тобі!

______________________________________________________

28.03.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Розрізнення слів, які  називають кількість предметів (числа) і відповідають на питання скільки?" (с.92-93)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті

                               28 березня

                        Дистанційна робота

2. Виконай звуко-буквений аналіз слів: сім’я, дев’ять.

         Сім’я - [                 ] - ... б., ... зв., ... скл.

         Дев’ять - [                ] - ... б., ... зв., ... скл.

3. Виконай вправи:

      Вправа 331 на ст. 92. Розшифруй ребуси з числами.

     - Які слова зашифрував Кирилко? Запиши ці слова. Підкресли слова, близькі за значеннями.

                     Вправа 331

     - Пригадай правило про числівники.

  - Прочитай лічилку. Випиши виділені числівники в алфавітному порядку.

  - Знайди числівники, які відповідають поданим звуковим моделям (усно).

                     Вправа 332


Вправа 333 на ст. 93.
Випишіть речення, у якому вказано кількість гравців.

                       Вправа 333

Вправа 334.  Запиши речення. Підкресли числівники.

                Вправа 334

4. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ на перевірку вчителю. 

Великих успіхів тобі!

_______________________________________________________

24.03.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Розрізнення слів, які  називають кількість предметів (числа) і відповідають на питання скільки?" (с.91-92)

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті 

                               24 березня

                        Дистанційна робота

2. Виконай вправи:

    Вправа 327 на ст. 91. Розглянь комікс. Прочитай репліки. 

Вправа 328.

    - Сьогодні ти познайомишся з новою групою слів, які є в українській мові. Досліди цю групу слів по-кроково. 

 - Зроби висновок, як називаються ці слова? Прочитай правило. Запам’ятай його.

Переглянь відео "Числівник_частина 1". 

"Числівник_частина 1". сайт "Нова школа"

- Допитливим учням пропоную переглянути відео "Числівник_частина 2", "Числівник_частина 3".

"Числівник_частина 2". сайт "Нова школа"

"Числівник_частина 3". сайт "Нова школа"   

Вправа 329 на ст. 92. Відгадай загадки. Спиши загадки. Знайди слова, які відповідають на питання скільки? Підкресли слова, які називають кількість предметів (числівники). 

                       Вправа 329

Вправа 330.  Запиши відповіді на запитання одним словом. Правильність написання слів можна перевірити за словником (покликання на онлайн-словник http://sum.in.ua/s ).

         Наприклад,

                       Вправа 330 

               П’ять,  чотири, … , ..., 

3. Сфотографуй виконану роботу (по можливості). Відправ на перевірку вчителю. 

Великих успіхів тобі!

_____________________________________________________________________________

 23.03.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Діагностувальна робота"Дієслово" 

Попрацюй над завданнями:

1. Напиши в зошиті 

                               21 березня

                        Діагностувальна робота

2.  Виконай у зошиті завдання діагностувальної роботи.


3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості). 

Великих успіхів тобі!

_________________________________________________________________________

22.03.22 – о 11.10 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання сенкану "Котики" (с. 90)

Попрацюй над завданнями:

1.    Напиши в зошиті 

                               22 березня

                        Дистанційна робота

     2. Виконай вправу 326.  Завдання 1. Прочитай вірш.

       - Про які котики розповідає поетеса?

         Завдання 2. Пригадай, як складається сенкан.

        Склади сенкан "Котик", користуючись словами для довідки. Запиши сенкан.                  

     3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості). 

Великих успіхів тобі!

______________________________________________________

21.03.22 – о 9.30 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Знаходження серед дієслів тих, які близькі чи протилежні за значенням" (с.88-89)

Попрацюй над завданнями:

1.  Напиши в зошиті 

                               21 березня

                        Дистанційна робота

 2.  Повтори, що ти знаєш про дієслово:

         - Що називає дієслово?

         - На які питання відповідають дієслова?

3. Виконай вправи на ст. 88-89:



    Вправа 321. Прочитай слово по стрілках. 

   Вправа 322.  Прочитай оповідання. Виконай завдання 1 і 2 усно, а 3 - письмово.

                               Вправа 322

        Спиши виділені дієслова.

        Спиши підкреслені дієслова.

        - Які ці дієслова за значенням - близькі чи протилежні?

  Вправа 323. Прочитай слова. Запиши за зразком пари протилежних за значенням слів.

                               Вправа 323

      Трудитися - лінуватися.

       ................ - ...................

  Вправа 325. Спиши речення, доповнивши їх дієсловами, близькими за значенням. Користуйся словами з довідки.

                                Вправа 325  

     Вправа 324. Дай відповіді усно. Підготуйся до діагностувальної роботи за темою "Дієслово".

      4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості). 

Потренуватися з теми "Дієслово" можно у грі "Дієслово. 2 клас" за покликанням https://learningapps.org/watch?v=p6okxc9e222 або на цій сторінці

Великих успіхів тобі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий