Математика_22.02.22-25.02.22

25.02.22

Тема уроку: "Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Розв’язування задач виразом" (с.84)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай вправи на с. 84.

                                            25 лютого

                                   Дистанційна робота

 Вправа 1. Доведи, що 2 • 7 = 14

- Перевір рівність додаванням 2+2+2+2+2+2+2=…

 Вправа 2. Склади із рівності на множення рівність на ділення. Запиши ці рівності.

           Наприклад, 2 8 =16                     2 5 =10

                               16  2 = …                    …  :  …  = …

                              16 : 8 = …                   …  :  …  = …

Вправа 3Розглянь записи. Прочитай запитання.

               Запам’ятай: При діленні числа на 1 отримуємо це число.

                                    5 : 1 = 5

                                    При діленні числа на самого себе отримуємо 1.

                                    5 : 5 = 1

Якщо замість числа написати буквене значення а, то цей запис можна записати так:  а : 1 = а ,    а : а = 1.        

Вправа 4.  Обчисли вирази.

3 : 1             4 : 1 + 6            5 : 5               3 : 3 + 5

5 : 1             6 : 1 + 7            7 : 7               8 : 8 – 1

 Вправа 6Склади задачу (усно).  

Вправа 5. 

            Запиши коротку умову.

      - Скільки аркушів купив Назар?

      - По скільки гривень віддав за кожний аркуш?

      - Що ще купив Назар?

      - Скільки гривень віддав за цей аркуш?

    Зроби короткий запис задачі. Розв’яжи задачу. Запиши розв’язання виразом.

               Задача

5 ар. – по 2 грн

1 ар. – 3 грн

             Розв’язання

1)     2 5 = (грн) – заплатив за 5 зошитів;

2)     … + … = … (грн) – заплатив всього за папір.

Вираз: 2 5 + … = … (грн)

Відповідь: …. грн .

2. Виконай вправи у Зошиті з друкованою основою на с. 29.

Вправа 3. Обчисли.

Вправа 4. Розв’яжи задачу. Запиши розв’язання виразом.

3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.   

Дякую тобі за роботу. Ти молодець!

______________________________________________________________

 Вправа 2. Полічи, скільки порційних шматочків є в шоколадці. (12 шматочків)

                  Це число можна отримати дією множення, якщо взяти по 3 шматочки 4 рази. Запиши цей вираз.

                   3*4=12

Ліворуч на малюнку шоколадку розділили на 3 рівні частини. Це можна записати дією ділення.

                   12:3=4

Праворуч  шоколадку розділили на 4  рівні частини. Запиши дію ділення.

                   12:4=3

Прочитай рівності на ділення, називаючи числа, як у рівності на множення (Множники, добуток)

Читай так: "Добуток 12 поділити на множник,  отримаємо множник 4". 

 Або так: "Добуток 12 розділили на множник 4, отримаємо множник 3" .

             

Вправа 3.  Із рівності на множення утвори рівності на ділення.

Вправа 4. Запиши розв’язання задач.

                а) Це задача на ділення на рівні частини. Щоб дізнатися, скільки морквин отримав кожний кролик, потрібно 8 морквин поділити порівну на 2 кролика. 

                      8 : 2 = 4 (м.)  

                б) Це задача на ділення на вміщення. Щоб дізнатися скільки було кроликів, потрібно уявити,  скільки разів у 8 морквинах вміщається по 2 морквини.

                       8 : 2 = 4 (кр.)      

Вправа 5. Обчисли вирази.  

 2. Виконай завдання у зошиті на с. 28.

   Вправа 1. Із рівностей на множення склади рівності  на ділення.

   Вправа 3.  Обчисли вирази. 

   Вправа 4. Розв’яжи задачу. 

 3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

___________________________________________________________________

24.02.22 - Відвідай онлайн-урок в Teams.

Тема уроку: "Зв’язок дій множення і ділення" (с.83)

Попрацюй над завданнями:

1.Виконай  вправи на с. 83.

                                            24 лютого

                                   Дистанційна робота

 Вправа 1. Пригадай, як називаються числа при множенні? (Множник, множник, добуток)

 Вправа 2. Полічи, скільки порційних шматочків є в шоколадці. (12 шматочків)

                  Це число можна отримати дією множення, якщо взяти по 3 шматочки 4 рази. Запиши цей вираз.

                   3*4=12

Ліворуч на малюнку шоколадку розділили на 3 рівні частини. Це можна записати дією ділення.

                   12:3=4

Праворуч  шоколадку розділили на 4  рівні частини. Запиши дію ділення.

                   12:4=3

Прочитай рівності на ділення, називаючи числа, як у рівності на множення (Множники, добуток)

Читай так: "Добуток 12 поділити на множник,  отримаємо множник 4". 

 Або так: "Добуток 12 розділили на множник 4, отримаємо множник 3" .

             

Вправа 3.  Із рівності на множення утвори рівності на ділення.

Вправа 4. Запиши розв’язання задач.

                а) Це задача на ділення на рівні частини. Щоб дізнатися, скільки морквин отримав кожний кролик, потрібно 8 морквин поділити порівну на 2 кролика. 

                      8 : 2 = 4 (м.)  

                б) Це задача на ділення на вміщення. Щоб дізнатися скільки було кроликів, потрібно уявити,  скільки разів у 8 морквинах вміщається по 2 морквини.

                       8 : 2 = 4 (кр.)      

Вправа 5. Обчисли вирази.  

 2. Виконай завдання у зошиті на с. 28.

   Вправа 1. Із рівностей на множення склади рівності  на ділення.

   Вправа 3.  Обчисли вирази. 

   Вправа 4. Розв’яжи задачу. 

 3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

___________________________________________________________________

 23.02.22 - Відвідай онлайн-урок в Teams.

Тема уроку: "Ділення на вміщення" (с.82)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 82.

                                            23 лютого

                                   Дистанційна робота

 Вправа 4. Обчисли вирази. Напиши слово. 

 Вправа 1. Запиши вирази за малюнками.

              - Що означає результат ділення, число 4, у кожному випадку?

                  а) Знайди, скільки апельсинів на кожній тарілці. 

                       8 : 2 = 4 (ап.)  

                  б) Знайди, скільки потрібно тарілок. Подивись, що тарілок буде стільки, скільки разів у 8 апельсинах вміщається по 2 апельсини.

                       8 : 2 = 4 (т.)      

 Вправа 2. Розв’яжи задачу за малюнком. 

                  Ти дізнався, що у 12 яблуках по 3 яблука вміщається 4 рази. Отже, стільки буде і дітей.

                      12 : 3 = 4 (д.)

Вправа 3. Знайди значення виразів.

2. Виконай завдання у зошиті на с. 27.

   Вправа 2. Розв’яжи задачу на ділення на рівні частини.

   Вправа 3. Розв’яжи задачу на ділення на вміщення.

   Вправа 4. Розв’яжи задачу на ділення на вміщення.

   Вправа 5. Обчисли вирази. Прочитай слово.  

 3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Будь успішним (успішною)!

_____________________________________________________

22.02.22 - Відвідай онлайн-урок в Teams.

 Тема уроку: "Дія ділення. Ділення на рівні частини" (с.81)

Попрацюй над завданнями:

1. Відкрий підручник на с. 81, вправа 1 (усно).

 Вправа 2. (усно). Прочитай правило. Знак ділення (:) пишеться в середині клітинки.

    Напиши в зошиті           22 лютого

                                   Дистанційна робота

 Вправа 3. Запиши рівність на ділення.

        8 : 4 = 2

Вправа 4. Запиши коротку умову задачі. Розв’яжи задачу.

Вправа 5.  Виконай усно.

2. Виконай завдання у зошиті на с. 26.

   Вправа 1. Порівняй.

   Вправа 2. Запиши рівності на ділення.

   Вправа 5. Розв’яжи задачу.

   Вправа 6. Запиши рівності за схемою.

3. Сфотографуй свої роботи. Відправ вчителю на перевірку.

Великих успіхів тобі!

Комментариев нет:

Отправить комментарий