Математика з 22.03.2022 ..........

27.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Діагностувальна робота "Таблиця множення і ділення чисел"

1. Виконай завдання роботи.

Напиши в зошиті, 

                                   27 травня

                   Діагностувальна робота


2.  Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

___________________________

26.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Таблиці множення і ділення з числами 7, 8, 9. Закріплення знань (зошит с. 59)

1. Попрацюй у зошиті на с. 59 (у вкладці).

Вправа 1. Заміни дію додавання дією множенням.

Вправа 2. Виконай завдання.

Вправа 3. Обчисли вирази.

Задача 4. Розв’яжи задачу. 

       1) - Як знайти, скільки апельсинів привезли, якщо їх у 3 рази менше, ніж яблук?

       2) - Як знайти, скільки лимонів, якщо їх у 3 рази менше, ніж апельсинів? 

Вправа 5. Склади вираз. Обчисли його.

Вправа 6. Заповни "магічні" квадрати.  Пригадай, що в "магічних" квадратах  по вертикалі, горизонталі, діагоналі буде однакова сума.

2. Підготуйся до діагностувальної роботи:

    - Повтори таблиці множення чисел. 

    - Потренуйся обчислювати вирази на встановлення порядку дій:

      Наприклад, 100 - 36 : 6 • 3   або   4 • 3 + 12 : 2

    - Повтори правила про різницеве порівняння, кратне порівняння чисел.

         Різницеве порівняння: "Щоб знайти НА скільки більше (менше) одне число, ніж інше, слід від більшого числа відняти менше".

         Кратне порівняння: "Щоб знайти У скільки більше (менше) одне число, ніж інше, слід більше число поділити на менше". 

    - Пригадай, як знаходити периметр прямокутника. 

         Р прямокутника = a + b + a + b, де a - довжина прямокутника,  b - ширина прямокутника.

         або так,  Р прямокутника = (a + b) • 2 

         або так,  Р прямокутника = a • 2 + b • 2

    - Потренуйся креслити прямокутник.

    - Потренуйся порівнювати вирази з іменованими числами. Повтори одиниці вимірювання величин.

Великих тобі перемог у знаннях!

__________________

25.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Таблиці множення і ділення з числами 7, 8, 9 (зошит с. 58).

1. Попрацюй у зошиті на с. 58.

Вправа 1. Обчисли вирази.

Вправа 2. Порівняй вирази.

Вправа 3. Обчисли вирази, замінивши добуток сумою.

Вправа 4. Обчисли  вирази.

Задача 5. Розв’яжи задачу. Дай відповіді на запитання.

Задача 6. Розв’яжи задачу.

  1) - Як знайти, скільки троянд в 9 букетах, якщо відомо, що в букеті 3 троянди?

  2) - Як знайти, скільки всього троянд використали для букетів? 

3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

___________________

24.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Множення і ділення з числами 7, 8, 9 (с. 110)

Напиши в зошиті

                     24 травня

           Дистанційна робота

1. Вивчи таблиці множення чисел 7, 8, 9 з допомогою пісень.

Таблиця множення чисел 7, 8 , 9, 10
Множення на пальцях. Таблиця множення 9.

2. Попрацюй у підручнику на с. 110 (у вкладці).

Вправа 1. Обчисли значення виразів, користуючись таблицями множення.  

Вправа 2. Накресли відрізки. Виконай завдання.

Вправа 3. Порівняй вирази.

Вправа 4. Виконай усно.

Задача 5. Склади коротку умову. Розв’яжи задачу.

                  

               Задача 5

    Було     - ... л.      )

                                )   ?, на >

    Полетіло - ... л.   )

                Розв’язання

        - Як дізнатися, на скільки більше залишилося літаків, ніж полетіло?

    Відповідь: на ........ .

                  

3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

___________________________________________________________

19.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Правила порядку дій у виразах (с. 109)

Напиши в зошиті

                     18 травня

           Дистанційна робота

1. Вивчи таблиці множення чисел 4, 5, 6 з допомогою пісень.

Таблиця множення числа 4 

Таблиця множення числа 5
Таблиця множення числа 6 

2. Попрацюй у підручнику на с. 109.

Вправа 1. Обчисли значення чисел.  

Вправа 2. Познач порядок дій і знайди значення виразів.

Задача 3. Порівняй і розв’яжи задачі.

                  Задача 3 (а)

                Розв’язання

         - Назви числові данні задачі.  Що вони означають?

       1)  - Як знайти, скільки кг груш в 4 кошиках?

        -  Що запитується в задачі?

       2) - Якою дією знайти, скільки кг груш у ящику, якщо відомо, що у ньому у 2 рази менше?

Вираз: ... • ... : ... = ... (кг)

Відповідь: ........ кг груш було в ящику.

                   Задача 3 (б)

                Розв’язання

  - Назви числові данні задачі.  Що вони означають?

 1)  - Як знайти, скільки кг  груш в 4 кошиках?

  -  Що запитується в задачі?

 2)  - Якою дією знайти У СКІЛЬКИ РАЗІВ МЕНШЕ груш у ящику, ніж у кошиках ?

 -  Пригадай правило,  Щоб дізнатися У СКІЛЬКИ РАЗІВ МЕНШЕ (БІЛЬШЕ) одне число, ніж інше, потрібно  .... поділити на  .... .

Вираз: ... • ... : ... = ... (р.)

Відповідь: у ..... разів  менше груш у ящику, ніж у кошиках.

Вправа 4. Розглянь вирази, якими можна обчислити периметр прямокутника.

     Міркуй так, 

   Прямокутник має 4 сторони. Дві сторони по 5 см і ще дві сторони по 3 см. Протилежні сторони прямокутника однакової довжини.

 Виходячи з цього можна обчислити периметр прямокутника І способом - потрібно додати довжину всіх сторін.

   Або ІІ способом - додати суму довжин двох сторін 5 та 3 і помножити на 2.

  Або ІІІ способом  помножити довжину кожної сторони на 2 і результати додати. 

   Зверни увагу, що у ІІ і ІІІ способах потрібно дотримуватися правила порядку дій.

Вправа 5. Виміряй довжину відрізка АВ. 

          АВ = .... см. 

         - Поміркуй, як можна отримати це число? Запиши. 

         - Перевір себе:

           10 = 5 + (3 + 2) або 10 = 5 + (4 + 1).

3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

______________________

18.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Правила порядку дій у виразах. Закріплення навичок і умінь. (зошит с. 55)

1. Попрацюй у зошиті на с. 55.


Вправа 1. Обчисли вирази, дотримуючись правила порядку дій у виразах. 

       - Пригадай правила порядку дій у виразах:

     1. Спочатку подивись, чи є у виразі дужки. Якщо є, то виконай дію в дужках, а потім по порядку з початку запису. 

      2. Якщо дужок не має, то подивись, чи є дія • або : . Якщо є, то виконай дії по порядку з початку запису.

       3. Якщо не має дії • або : , то подивись, чи є + або -. Якщо є, то виконай дії по порядку з початку запису.

Задача 2. Розв’яжи задачу.

    - Скільки оленів ? Що відомо про кількість лосів?

    1) - Якою дією знайти, скільки лосів, якщо відомо, що їх у 3 рази менше?

    2) - Яку дію слід виконати, щоб порівняти кількість оленів з кількістю лосів та дізнатися на скільки менше лосів? 

Задача 3. Розв’яжи задачу. Виконай самостійно. 

Вправа 4. Уважно подивись на рисунок. Виконай завдання.

Задача 5. Розв’яжи задачу.

    - За скільки гривень купив книжку? Що сказано про те, скільки гривень отримав решти?

   1) - Якою дією знайти, скільки гривень отримав решти?

   2) - Як знайти, скільки гривень подав у касу? 

3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

__________________

17.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Правила порядку дій у виразах (зошит с. 54)

1. Попрацюй у зошиті на с. 54.

Задача 4. Розв’яжи задачу.

  - Скільки днів похмурих? Скільки сонячних?

  - Яку дію слід виконати, щоб дізнатися у скільки разів більше сонячних днів, ніж похмурих? 

 - Пригадай правило, "Щоб дізнатися, У СКІЛЬКИ РАЗІВ БІЛЬШЕ одне число ніж інше, потрібно ..."    

Задача 5. Розв’яжи задачу.

 - Скільки купюр по 2 грн? Як знайти, скільки це гривень?

 - Якою дією знайти, скільки грн залишилося?

Вправа 6. Виконай кругові вирази. Потренуйся визначати порядок дій у виразах. Обчисли значення виразів.

 - Пригадай алгоритм встановлення порядку дій у виразах.

Вправа 7. Обчисли вирази.

2. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

 ____________________________________________________

13.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Правила порядку дій у виразах (с. 108)

Напиши в зошиті

                     13 травня

           Дистанційна робота

1. Попрацюй у підручнику на с. 108.

Вправа 4. Повтори таблиці множення і ділення чисел 2, 3. Виконай усно.  

Вправа 1. Розглянь правила порядку обчислення дій у виразах.

    Запам’ятай алгоритм встановлення порядку дій у виразах.

Вправа 2. Потренуйся визначати порядок дій у виразах. Обчисли значення виразів.

Вправа 3. Запиши і обчисли вирази.

Вправа 5. Пригадай, що в "магічних" квадратах сума по сторонам квадрата або по діагоналі завжди однакова. Виконай усно.

          Наприклад,

                 4    ?    ?

                 ?   10   ? 

                 ?   6   16  

     Спочатку знайди суму по діагоналі:  4 + 10 + 16 = 30. Отже, по всім сторонам сума повинна дорівнювати 30.

      Потім знайди невідоме число на нижній стороні: 16 + 6 + ? = 30.  

      30 - 16 - 6 = 8. 

      Так само знайди невідомі числа на інших сторонах квадрату.

2. Попрацюй у зошиті на с. 54. Виконай вправи 1, 2, 3.

3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.






Великих тобі перемог у знаннях!

_______________________

12.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Знаходження невідомого дільника (Зошит с. 53)

1. Виконай  вправи у зошиті на с. 51 (у вкладці).

Вправа 1. Заповни пропуски, упиши результати обчислень.

Вправа 2. Упиши числа на місце невідомого дільника. Пригадай правило, як знайти невідомий дільник.

Вправа 3. Обчисли невідомий дільник.

2. Розвяжи  задачі.

Задача 4. 

      - Пригадай правило: "Щоб дізнатися У СКІЛЬКИ РАЗІВ одне число МЕНШЕ (або більше), ніж  друге число, потрібно БІЛЬШЕ число поділити на МЕНШЕ".

      - Запиши розвязання.

Задача 5. 

     - Скільки хлопчиків взяло участь у турнірі? (12)

     - Що відомо про дівчаток? (Їх у 2 рази менше)

     - Якою дією знайти, скільки дівчаток, якщо відомо, що їх у 2 рази менше?

      1) ........... (дітей) - двчаток;

    - Яке з Сапитання в задачі?

    - Як дізнатися НА СКІЛЬКИ БІЛЬШЕ одне число від іншого? 

      Пригадай правило: "Щоб дізнатися НА СКІЛЬКИ одне число БІЛЬШЕ ( або менше), ніж  друге число, потрібно ВІД БІЛЬШОГО числа відняти МЕНШЕ".

      2) ............ (дітей) - хлопчиків.

 3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

 ___________________________

11.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Знаходження невідомого дільника (с. 107)

Напиши в зошиті

                     11 травня

           Дистанційна робота

1. Попрацюй у підручнику на с. 107.

Вправи 1 і 2. Пригадай, як називаються числа при діленні.


           - Розглянь, як знайти невідомий дільник.

           - Запамятай правило:

           Щоб знайти невідомий ДІЛЬНИК, потрібно ДІЛЕНЕ поділити (:) на ЧАСТКУ.

Вправа 3. Обчисли і знайди невідомі дільники (у вкладці).

Вправа 4. Обчисли вирази. Запиши результати у порядку зменшення, склади слово.

2. Розвяжи задачі  на кратне порівняння.

    Запамятай: Коли ти порівнюєш два числа та хочеш дізнатися У СКІЛЬКИ РАЗІВ одне число БІЛЬШЕ або МЕНШЕ, ніж інше, потрібно БІЛЬШЕ число ПОДІЛИТИ (:) на МЕНШЕ.

 

Задача 5.  

               Міркуй так, 1 круасан і 2 ватрушки коштують 20 грн,

       а 2 круасани і 2 ватрушки - 28 грн.  Отже, коли збільшили кількість круасанів на 1, то і грошей сплатили більше.

          - На скільки більше сплатили грошей? 

               28 - 20 = 8 (грн) - коштує 1 круасан.

          - За першу покупку віддали 20 грн. Ми дізналися, що круасан коштує 8 грн. Як дізнатися, скільки коштують 2 ватрушки?

               20 - 8 =12 (грн) - коштують 2 ватрушки.

               - Як дізнатися, скільки коштує 12 ватрушка?

               12 : 2 = 6 (грн) - коштує 1 ватрушка.

    Напиши тільки вирази, якими розвязуєш задачу.

 3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

__________________

10.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Задачі на кратне порівняння (с. 106)

Напиши в зошиті

                     10 травня

           Дистанційна робота

1. Попрацюй у підручнику на с. 106.

Вправа 1. Виконай математичний диктант.

Вправа 2. Обчисли значення виразу.

Переглянь відео, пригадай, як розв'язуються задачі на різницеве та кратне порівняння.

2. Розвяжи задачі  на кратне порівняння.

    Запамятай: Коли ти порівнюєш два числа та хочеш дізнатися У СКІЛЬКИ РАЗІВ одне число БІЛЬШЕ або МЕНШЕ, ніж інше, потрібно БІЛЬШЕ число ПОДІЛИТИ (:) на МЕНШЕ.

 Задачі 3, 4, 5. Застосовуй правило, як розвязувати задачі на різницеве порівняння.

   Напиши тільки вирази, якими розвязуєш задачі.

3. Попрацюй в зошиті на с .52. Виконай задачу 2.

  1) - Як знайти масу 3 гир, якщо відомо, що маса кожної гирі 6 кг?  (6 • 3 = ... (кг) .)

   2) - Як порівняти масу 3 гирь з масою 1 гантелі, якщо відомо, що 3 гирі важать ... кг, а маса гантелі 2 кг? (Застосуй правило кратного порівняння.)

4. Виконай самостійну роботу у зошиті на с. 52 - вправи 1, 3, 4.

 3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

________________________________

06.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Кратне порівняння чисел (Зошит с. 51)

1. Виконай  вправи у зошиті на с. 51.

Вправа 1. Заповни пропуски, усно обчисливши вирази.

Вправа 2. Знайти невідомий множник.

Вправа 3. Пригадай правило та запиши вираз: 

    Щоб знайти у скільки разів одне число більше (або менше), ніж інше, потрібно більше число .....  на менше.

Вправа 4. Порівняй числа. 

Задача 5. Прочитай і розв’яжи задачу. Склади і запиши вираз.

     - Про що задача? (Про червоні і жовті яблука)

     - Скільки червоних яблук? (8)

     - Що відомо про жовті яблука? (Їх на 6 більше)

   - Якою дією знайти, скільки жовтих яблук, якщо відомо, що їх на 6 більше?

    1) ........... (ябл.) - жовтих;

    - Що робили із жовтими яблуками? (Розклали порівну на 2 тарілки)

    - Якою дією знайти, скільки яблук на кожній тарілці?

    2) ............ (д.) - на тарілці.

    - Напиши вираз і відповідь.

Вправа 6. Запиши вирази і обчисли значення.

2. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

______________________

05.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Кратне порівняння чисел (с. 105)

Напиши в зошиті

                     5 травня

           Дистанційна робота

1. Виконай хвилинку каліграфії.

2. Виконай математичну розминку. Запиши вирази у два стовпчика. Обчисли їх.

3. Попрацюй з підручником на с. 105.

Вправа 1. Досліди, як можна порівнювати числа (усно). Вивчи правило!

Запамятай, як розвязувати задачі  на кратне порівняння.

Вправа 2. Запиши вирази, якими можна знайти відповідь на запитання. 

Застосовуй правило:

Щоб дізнатися У СКІЛЬКИ одне число БІЛЬШЕ або МЕНШЕ, ніж інше, потрібно БІЛЬШЕ число ПОДІЛИТИ (:) на МЕНШЕ.

Задача 3. Пригадай, як розвязувати задачі на різницеве порівняння.  

Вправа 4. Виконай усно.

Вивчи правила.

3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

_______________________________________________

04.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Знаходження невідомого діленого (Зошит с. 50)

1. Виконай  вправи у зошиті на с. 50.

Вправа 1. Обчисли значення виразів.

Вправа 2. Упиши числа лише в ті клітинки, які розташовані на місці невідомого діленого.

Вправа 3. Обчисли невідоме ділене.

     Пригадай: Щоб знайти невідоме ділене, треба частку помножити на дільник.

Задача 4.

     - Скільки дітей каталося на роликах?

     - Скільки дітей каталося на скейтбордах?

     - Пригадай, якою дією знайти, скільки дітей каталося на скейтбордах, якщо їх було у 2 рази менше?

    1) ........... (д.) - на скейтбордах;

    - Якою дією знайти, скільки всього дітей каталося на площі?

    2) ............ (д.) - всього

Вправа 5. Пригадай, якою дією знайти довжину другого відрізка, якщо він у 4 рази довший.

Вправа 6. Пригадай таблицю ділення числа 3. З'єднай пари.

Вправа 7. Обчисли невідоме ділене.

 

2. Виконай самостійну роботу у робочому зошиті.

    Напиши              4 травня

                        Самостійна робота

Розв’яжи задачу.

          Задача 

З клумби зірвали 15 червоних троянд, а жовтих в 3 рази менше. Скільки всього троянд зірвали?

Обчисли вирази.

21 : 3 + 29 =                       24 : 3 + 67 =                        

 9 - 27 =                         (90 - 69) : 3=            

18 : 2 + 91 =                      15 : 3 + 48 =         

3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

____________________________________________________________

03.05.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Знаходження невідомого діленого (с. 104)

1. Виконай  вправи у підручнику на с. 104.

Вправа 1. Обчисли вирази усно.

Вправа 2. Обчисли вирази. застосовуючи переставний закон множення.

Вправи 3 і 4. Пригадай компоненти дії ділення. 

       Із дії на ділення склади дію на множення.

       Розглянь, як знайти невідоме ділене.

Переглянь відео "Знаходження невідомого діленого". 

Вправа 5. Знайди невідомі ділені за зразком. Запиши.

Вправа 7. Виконай усно.

Задача 6. Виконай усно.      

Виконай вправу "Знайди ділене" (письмово) - у вкладці.

3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

___________________________________________

29.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Розв’язування задач (Зошит с. 49)

1. Виконай  вправи у зошиті на с. 49 (у вкладці).

Вправа 1. Обчисли вирази та об’єднай їх за значеннями.

2. Розв’яжи задачі.

Задача 2

      -  Пригадай, якою дією знайти, скільки мандаринів купили, якщо їх купили У 3 РАЗИ МЕНШЕ, ніж цукерок? 

        Розв’язання: ..... : ..... = ..... (м.)

        Відповідь:  .... мандаринів купили.

Задача 3

     - Пригадай, якою дією знайти, скільки було чоловіків, якщо їх було                                                                    У 3 РАЗИ БІЛЬШЕ, ніж жінок?  

        Розв’язання: .....  ..... = ..... (ч.)

        Відповідь:  ........чоловіків було в автобусі.

Задача 4. Роз’яжи задачі.

    (а) - Якою дією знайти, скільки літрів було у ІІ бідоні, якщо у ньому було У 3 РАЗИ МЕНШЕ, ніж у І бідоні? 

   (б) - Якою дією знайти, скільки кілограмів було у ІІ ящику, якщо у ньому було НА 3 кг МЕНШЕ, ніж у І ящику? 

Задача 3

     - Якою дією знайти, скільки років Остапові, якщо він У 2 РАЗИ СТАРШИЙ Галини?  

        Розв’язання: .....  ..... = ..... (р.)

        Відповідь:  ..... років Остапові.     

3. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

_____________________________

28.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Розвязування задач(с. 103)

Напиши в робочому зошиті,

                28 квітня 

       Дистанційна робота

1. Вправа 1. Виконай завдання. 

2. Розв’яжи і порівняй задачі. 

    Задача 2 (а).  

             Задача 2 (а)

     Оленці - 3 р.

     Арсену - ?, у 4 рази >

            Розв’язання

     - Пригадай, якщо У ... РАЗІВ БІЛЬШЕ, то якою дією будемо знаходити, скільки Арсену років?

     ..... • ..... = .....

     Відповідь:  

   

    Задача 2 (б).  

             Задача 2 (б)

     Олесь - 3 к.

     Ліна - ?, на 4 к. >

            Розв’язання

     - Пригадай, якщо НА ... БІЛЬШЕ, то якою дією будемо знаходити, скільки казок прочитала Ліна?

     ..... + ..... = .....

     Відповідь:  

     Задача 3

                  Задача 3 (а)

             ___________________  Накресли схематичну умову задачі.  

              Розв’язання

     - Якою дією будемо знаходити, скільки поверхів у другому будинку, якщо їх У 3 РАЗИ МЕНШЕ? 

     ..... : ..... = ..... (п.)

    Відповідь:  

  Задача 3 (б)

                   Задача 3 (б)

            ___________________  Накресли схематичну умову задачі.  

              Розв’язання 

    - Якою дією будемо знаходити, скільки будинків на другій вулиці, якщо їх НА 3 МЕНШЕ? 

           ..... - ..... = ...... (сл.)

      Відповідь: 

    Задача 4.  

               Задача 4 (а)

           Розв’язання

     - Якщо 6 л соку розлили порівну у 3 банки, то якою дією знайти, по скільки літрів налили в кожну банку? Це задача на ділення на рівні частини. 

     ..... : ..... = .....

     Відповідь:  

 Задача 4 (б).

                Задача 4 (б)

           Розв’язання

     - Якщо 6 л соку розлили по 3 л в кожну банку, то якою дією знайти, скільки використали банок? Це задача на ділення на вміщення.

     ..... : ..... = .....

     Відповідь:  

5. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

________________

27.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів" (Зошит с. 48)

  Напиши в зошиті

                     27 квітня

              Дистанційна робота

 - Сьогодні ти закріпиш уміння збільшувати і зменшувати числа в кілька разів.

1. Виконай завдання на карточці - продовжи числові ряди і напиши математичний диктант.

2. Прокоментуй математичні. 

   - Повтори правила про математичні дії, які виконують, коли збільшують (зменшуютьна декілька одиниць.

   - Повтори правила про математичні дії, які виконують, коли збільшують (зменшуютьу декілька разів.



   - Вивчи правила на карточці "Математичні підказки".

3. Виконай  вправи у зошиті на с. 48.

Вправа 1. Виконай завдання. 

Вправа 2 Обчисли значення виразу.

4. Розв’яжи задачі.

Задача 3

     - Розглянь схематичну умову задачі. 

    - Якщо маса дині 2 кг, а кавун у 6 разів важчий, то якою дією знайти масу кавуна? (Множенням.)

        Розв’язання: ..... • ..... = ..... (кг)

        Відповідь:  ............ кг.

Задача 4

     - Якщо довжина алеї 27 м, а стежка в 3 рази коротша, то якою дією знайти довжину стежки? (Діленням.)

        Розв’язання: ..... ..... = ..... (м)

        Відповідь:  ............ м.

 Задача 5

     - Що потрібно знайти у першій дії? (Кількість ваз.) Якою дією?

     1) ..... ..... = ..... (в.)

     - Якою дією знайти, скільки тюльпанів поставили в кожну вазу, якщо відомо, що 15 тюльпанів поставили у вази порівну?

   2) ..... ..... = ..... (в.)

     Відповідь:  ..... тюльпанів поставили в кожну вазу..

5. Сфотографуй свої роботи. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

___________________________________________________________

26.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів" (с. 102)

Попрацюй над завданнями:

Напиши в робочому зошиті,

                26 квітня 

       Дистанційна робота

- Сьогодні ти закріпиш уміння збільшувати і зменшувати числа в кілька разів.

1. Підготуйся до виконання вправ та переглянь два відео "Збільшення і зменшення числа в кілька разів" і "Вчимось порівнювати". 

Збільшення і зменшення числа у кілька разів. YouTube 

Вчимось порівнювати. Джерело YouTube 

2. Виконай  вправи у підручнику на с. 102.

Вправа 1. Прочитай висловлювання. Знайди малюнок, до якого вони відносяться

  - Розглянь малюнок із зеленими фігурами. Кружечків 2, а трикутників 8. Трикутників більше, ніж кружечків. По 2 кружечки можна вмістити у 8 трикутників 4 рази. Отже кружечків у 4 рази менше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (в).

  - Розглянь малюнок із оранжевими фігурами. Трикутників 3, а кружечків 9. Трикутників менше, ніж кружечків. По 3 трикутники можна вмістити у 9 кружечках 3 рази. Отже кружечків у 3 рази більше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (а).

  - Розглянь малюнок із фіолетовими фігурами. Трикутників 3, кружечків 6. Видно, що трикутників менше, ніж кружечків. Об’єднаємо кружечки і трикутники у пари. Бачимо, що 3 кружечки не мають пар. Отже кружечків на 3 більше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (б).

  - Розглянь малюнок із синіми фігурами. Кружечків 2, трикутників 6. Видно, що трикутників більше, ніж кружечків. Об’єднаємо кружечки і трикутники у пари. Бачимо, що 4 трикутники не мають пар. Отже кружечків на 4 менше, ніж трикутників. Цей малюнок підходить до висловлювання (г).

Вправи 2. Запиши вирази та обчисли їх значення.





Вправи 4. Знайди задумане число.

  - Міркуй так, невідоме  число у виразі □ • 3 = 18 - це перший множник. Із дії множення можна утворити дію ділення. 

     Отже, щоб знайти невідомий множник потрібно добуток 18 розділити на відомий множник 3. 

     18 : 3 = ....  - невідоме число.

3. Переглянь відео "Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Правила". 

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Правила.     Джерело YouTube

4. Розв’яжи задачі.

Задача 3 (а). Накресли схематичну умову задачі.

                  Задача 3 (а)

              Розв’язання

    - Розглянь схематичну умову задачі. На відрізках ти бачиш, що тюльпанів 4, а нарцисів по 4 узято 3 рази.

    - Якою дією знайти, скільки нарцисів розквітло? (Множенням.)

     ..... • ..... = ..... (кв.)

    Відповідь:  

Задача 3 (б) . Розв’яжи самостійно.

                   Задача 7

              Розв’язання 

      - Розглянь схематичну умову задачі. На відрізках ти бачиш, що абрикосів 15, а кількість слив вміщується 3 рази в кількості абрикосів. Отже, слив менше у 3 рази. 

      - Якою дією знайти, скільки слив у вазі? (Діленням.)

      ..... : ..... = ...... (сл.)

      Відповідь:

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

__________________________________________

22.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Збільшення і зменшення числа в кілька разів" (с. 101)

Попрацюй над завданнями:

Напиши в робочому зошиті,

                22 квітня 

       Дистанційна робота

1. Виконай  вправи у підручнику на с. 101.

  - Сьогодні ти навчишся по-іншому порівнювати числа.

Вправа 1. Обчисли усно.

Вправи 2, 3, 4. Виконай усно завдання вправ. Навчися розуміти вирази і читати їх по-різному.

   - Скільки кружечків у першому ряду?

   - Скільки кружечків у другому рялу?

   - Порівняй, у скільки разів більше кружечків у другому ряду? 

 Міркуй так, щоб порівняти, потрібно подивитися, скільки разів по 3 кружечка взяли, щоб отримати 12 кружечків.  Узяли по 3 кружечка 4 рази. 

 У такому випадку кажуть, що у другому ряду в 4 рази більше кружечків, ніж у першому.

 Відповідно у першому ряду буде у 4 рази менше кружечків, ніж у другому.

 Перевір, якщо 3 кружечки збільшити в 4 рази, то вийде 12 кружечків, бо 3 • 4 = 12. 

І якщо 12 кружечків зменшити в 4 рази, то вийде 3 кружечки,                  бо 12 : 4 = 3. 

 - Прочитай рівності вправ 3 і 4 по-різному.


Вправа 6. Обчисли вирази усно і запиши ті, які мають значення менші від 19.

2. Розв’яжи задачі.

Задача 5.


                  Задача 5


              Розв’язання

 1) - Як знайти, скільки автівок на другій автостоянці, якщо відомо, що всього їх 90, а на першій - 62?  

 2) - Якою дією порівняти, на скільки менше автівок на другій автостоянці, ніж на першій? 

 Вираз:  .... - .... - .... = .... (авт.)

 Відповідь:  на .......... автівок менше на другій автостоянці, ніж на першій.

Вправа 7. Розв’яжи самостійно.

                Задача 7

 Було - ? грн

 Хотів 3 м. - по 6 грн

 Не вистачило - 3 грн

          Розв’язання 

 1)

 2)

 Вираз:  ....  .... - .... = .... (грн)

 Відповідь:

3. Попрацюй у зошиті з друкованою основою на с. 47. Виконай вправи.


4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

__________________________________

21.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Діагностувальна робота "Таблиці множення і ділення".

   Напиши

                           21 квітня

                 Діагностувальна робота

Виконай тест. Напиши тільки відповіді А, Б або В.

   1. .......

   2. ......

   3. ......

    1. Скільки лап у трьох котиків і двох песиків?

        а) 14         б) 8      в) 20

    2. Який вираз можна скласти за записом: "Перший множник - частка чисел 9 і 3, а другий множник - 7".

       а) 9 : (3 + 7)        б) 9 : 3 • 7      в) 9 - 3 • 7

    3. У 2 букетах 6 квітів. Скільки квітів в 1 букеті?

        Задачу можна розв’язати так:

       а) 6 : 2 = 3 (кв.)        б) 6 • 2 = 12 (кв.)        в) 6 + 2 = 8 (кв.)

Виконай вправи.

  4. Порівняй.

             16 : 2  7                 3 • 8   23 +1

              3 • 7   26              15 – 6  3 • 2         

              2 • 0  4 : 1             8 : (31 - 29)  5      

 5. У 4 коробках лежало по 3 олівця. На урок малювання узяли 5 олівців. Скільки олівців залишилося в коробках?

            Задача 5

  Лежало у 4 к. - по 3 ол.

  Узяли - 5 ол.

  Залишилося -?  ол.

        Розв’язання

  1)                     (ол.) - ................. ;

  2)                     (ол.) 

  Вираз:                     (ол.) 

 Відповідь: ...................................

6. Накресли прямокутник, довжина якого 10 см, а ширина - на 4 см менша. Обчисли його периметр.

     Задача 6

  Довжина - ... см 

  Ширина - ?, на ... см <

   Р - ?

      Розв’язання

  1)  ......... (см) - ................. ;

  2)  ........ (см) - Р.

Відповідь: .... 

Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю.

Великих тобі перемог у знаннях!

___________________________________________________

20.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота" (зошит з друкованою основою с. 42)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи у зошиті з друкованою основою на с. 42. 

Вправа 1. Виконай завдання.

Вправи 3, 4. Обчисли. 

2. Розв’яжи задачі.

Задача 2. 

               Розв’язання

   1) - Як знайти, яку відстань пройшла дівчинка від місця розставання, якщо відомо, що вона пройла на 28 м менше, ніж хлопчик? 

    2) - Якою дією знайти довжину всієї відстані між дітьми? 

    Відповідь:   .......... 

 Задача 5. Розв’яжи задачу.

               Розв’язання

  1) - Як знайти, скільки кг борошна залишилося, якщо відомо, що залишилося 9 пакетів по 2 кг?  

    2) - Якою дією знайти, скільки кг борошна продали? 

    Відповідь:   ..........  


3. Виконай самостійну роботу.

Напиши в робочому зошиті,

            20 квітня 

     Самостійна робота

1. Задача. Розв’яжи задачу.

Урожай яблук бабуся розклала у 5 ящиків по 3 кг у кожний. На яблучне варення вона витратила 6 кг. Скільки кг яблук залишилося у бабусі?

       Задача

Було - 5 ящиків по 3 кг

Витратила - 6 кг

Залишилося - ?

2. Порівняй.

         24 : 3   5         12 : 2 12 – 6

         2 • 9  19        3 • 7   14 + 7

        (15 + 3) : 2  10


3. Підготуйся до діагностувальної роботи по темі: "Таблиці множення і ділення".

       Повтори таблиці множення і ділення чисел 2, 3. 

    Потренуйся розвязувати задачі на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення.

    Пригадай, як знаходити прериметр квадрата та прямокутника. 

4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих тобі перемог у знаннях!

____________________________________________________________

19.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Складені задачі, що включають дію ділення" (с. 100)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 100.

   Напиши

                        19 квітня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Порівняй вираз із числом. 

Вправа 2. Перевір обчислення. Запиши правильно. 

Вправа 3. Знайди довжину однієї частини відрізку. Запиши вираз, яким знайти довжину частини. Накресли цю частину відрізку.

      Пиши так,   

       .... : .... = .... (см)

Задача 4. Запиши коротку умову задачі і розв’язання по діях і виразом.

               Задача  4

         Розв’язання

    1) - Якою дією знайти, скільки вазонів на 1 стелажі? 

    2) - Як знайти, скільки вазонів поставили на підставку, якщо відомо, що їх на 5 більше, ніж на 1 підвіконні?

        - Склади і запиши вираз. 

    Вираз:   ... : ... + ... = ... (в.)

    Відповідь:   .......... 

Вправа 5. Дай відповіді на питання. Виконай письмово.

    Пиши так,

     ..... прочитав найбільше книжок.

     .... книжок прочитав Олег. 

     На .... книжок більше прочитала Іра, ніж Юля.

     .... книжок прочитали Юля, Сашко і Олег.

Вправа 6. Виконай усно. 

2. Виконай завдання у Зошиті на с. 46 на вибір (у вкладці).

3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих тобі перемог у знаннях!

_____________________________________________________

15.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Вирази, що включають дію ділення" (с. 99)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 99.

   Напиши

                        15 квітня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Розкажи таблицю множення і ділення числа 3. 

Переглянь відео "Тренажер таблиці множення і ділення на 3". Розшифруй, хто телефонував? Слово-відповідь напиши в зошит друкованими літерами.

Джерело YouTube 

Вправи 2 і 6. Обчисли вирази.

Задача 3. Запиши коротку умову задачі і розв’язання.

               Задача  3       

         Розв’язання

1) - Як знайти, скільки книг на 2 стелажі, якщо відомо, що їх на 73 менше, ніж на 1 стелажі?

2) - Якою дією дізнатися, скільки книжок поставили на кожну із 3 полиць?

    Відповідь:   .......... 

Вправа 4. Обери вираз до кожної відповіді. 

     Запиши відповіді так,

     1 вираз: ..................

     2 вираз: .................. .

Задача 5. Розв’яжи геометричну задачу. Накресли прямокутник.

           Задача  5

   Довжина - 1 дм

   Ширина - ?, на 8 см <

   Р - ?  см

           Розв’язання

   - Для зручності обчислення переведи числові дані в одну систему вимірювання - в сантиметри.

   1 дм = .... см

1) - Як знайти, ширину, якщо вона на 8 см менша довжини?

       .... - .... = .... (см) - ширина прямокутника;

2) - Як знайти периметр прямокутника? Обчисли раціональним способом (коротко). 

Користуйся формулою знаходження периметра прямокутника: 

Р пр. =  а • 2 + b • 2 , де а - довжина прямокутника, b - його ширина.

      .... • .... + .... • .... = .... (см)

      Відповідь:   ..........

 Накресли прямокутник.

Вправа 7. Виконай усно. 

2. Виконай завдання у Зошиті на с. 45 на вибір.

3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих тобі перемог у знаннях!

__________________________________________________________

14.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Знаходження невідомого множника" (с. 98)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 98.

   Напиши

                        14 квітня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Розкажи таблицю ділення числа 3. 

Вправа 2. Обчисли вирази. 

Вправа 3. Виконай завдання вправи усно.

Вправа 4. Запам’ятай, як знайти невідомий множник. Вивчи правило.

Вправа 5. Знайди множники, користуючись зразком. Запиши.

2. Розв’яжи задачу.

Задача 6. Запиши коротку умову задачі і 

розв’язання.

               Задача  6

   

         Розв’язання

   1) - Якою дією дізнатися, скільки білих і чорних автівок разом?

  2) - Як знайти, скільки червоних автівок, якщо їх на 8 менше, ніж білих і чорних? 

  Відповідь:   ..........

3. Виконай завдання у Зошиті на с. 44.

4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих тобі перемог у знаннях!

______________________________________

13.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Таблиця ділення на 3" (с. 97)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 97.

   Напиши

                        13 квітня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Розкажи таблицю множення числа 3. 

Вправа 2. Прочитай і вивчи таблицю ділення на 3.

Переглянь відео про таблицю ділення на 3.

Джерело YouTube

Вправа 3. Обчисли вирази, користуючись таблицею ділення на 3.

2. Розв’яжи задачі.

Задача 4. Запиши коротку умову задачі і розв’язання.

               Задача  3

     На 3 полицях - 24 кн.

     На 1 полиці - ? кн.

         Розв’язання

    Це задача на ділення на рівні частини. 

   - Якою дією дізнатися, скільки книжок на одній полиці?

  Відповідь:   ..........

 Задача 5. Прочитай і  розв’яжи задачу. 

              Задача  5

       
            Розв’язання

    1) - Як дізнатися, скільки коштує 1 ручка, якщо відомо, що 3 ручки коштують 15 гривень?

    2) - Якою дією знайти, скільки коштують одна ручка і блокнот разом? 

    Відповідь:  ...

Вправа 6. Познайомся з "Магічним квадратом". Дізнайся, як у ньому розташовані числа (усно).

3. Виконай завдання у Зошиті на с. 43.

4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих тобі перемог у знаннях!

_________________________________________________

12.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота" (с. 96)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай вправи на с. 96.

   Напиши

                        12 квітня

                 Дистанційна робота

Вправа 6. Виконай вправу усно. 

Вправа 2. Обери і запиши різні варіанти обіду з двох страв. 

Наприклад, Борщ і вареники. 

                    20 + 25 = ... (грн) - вартість обіду.

Вправа 4. Запиши вираз і обчисли відстані між нірками звірям.

2. Розв’яжи задачі.

Задача 3. Склади задачу про мед, який залишився у двох бідонах.

   - Які числові данні є в задачі? Що позначає кожне число?

   - Про що можна дізнатися за числами 6 і 8? (Скільки меду в двох бідонах.)

   - Розглянь "Дерево міркувань".

          1) 6 + 8        - меду в двох бідонах;

               \   /  

           2)   ? : 2      - у стільки банок розлив мед по 2 л у кожну.

                  \   /

                    ?

             Задача  3

         Розв’язання

   - Використовуючі "Дерево міркувань", запиши розв’язання задачі.

  Відповідь: у  ... банок розлив мед.

Задача 5. Прочитай і розв’яжи задачу.

            Задача  5

       Придбав - 6 ц        |

                                      }  ? ц

       Підвіз - 5 р по 3 ц  |

            Розв’язання

   1) - Як дізнатися, скільки всього підвіз цементу?

   2) - Якою дією знайти, скільки всього використав для будівництва? 

    Відповідь:  ...

3. Самостійна робота. Вправа 1. Виконай самостійну роботу. 

4. Виконай завдання на вибір у Зошиті на с. 41 за бажанням.

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих тобі перемог у знаннях!

____________________________________________________

08.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Розв’язування задач" (с. 95)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 95.

   Напиши

                        8 квітня

                 Дистанційна робота

Вправа 3. Обчисли усно, скільки треба заплатити за продукти. 

2. Розв’яжи задачі.

Задача 2.  

             Задача  2

   Читав 5 дн. - по 3 ст.  |

                                          }  ? ст.

    Залишилося - 9 ст.      |

              Розв’язання

   - Як знайти, скільки сторінок прочитав за 5 днів? 

  1) ... • ... = ... (ст.) - прочитав за 5 днів;

   - Як знайти, скільки всього сторінок у книжці?

  2) ... + ... = (ст.)

Задача 4. 

                

        Розв’язання

  - Якщо груш на 5 дерев менше, ніж яблунь, то якою дією знайти, скільки груш?

  1) ... -  ... = ... (д.) - груш;

  - Якщо слив на 4 дерева більше, ніж груш, то якою дією знайти, скільки слив?

    2) ... : ... = (д.)

  Відповідь:  ... слив росте в саду.

Задача 5. 

- Прочитай задачу. 

- Запиши розв’язання та перевір себе. 

         

Вправа 1. Виконай вправу самостійно.

Вправа 6. Виконай вправу самостійно. 

3. Виконай завдання на вибір у Зошиті на с. 40 (за бажанням).

4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих тобі перемог у знаннях!

_________________________________________________________

07.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Закріплення таблиці множення числа 3" (с. 94)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 93.

   Напиши

                        7 квітня

                 Дистанційна робота

Вправи 1 і 2. Пригадай таблицю множення числа 3 і потренуйся на тренеажері разом з Едом. 

Джерело YouTube 

Виконай завдання вправ 1 і 2.
      

Вправа 3. Обчисли вирази. 

     Зразок: 3 • 5 - 7 = 15 - 7 = ...

                  3 • (3 + 3) = 3 • 6 = ...

Вправа 4. Порівняй вирази.


Задача 5. Прочитай задачу. Розв’яжи її.

             
            - Які числові дані є в задачі? (100 саджанців привезли, 86 с. - висадили у лісопарку.)

  - Що можна знайти за цими данними? (Скільки саджанців залишилося у решті.)

  - Якою дією знайти решту? 

    1) ... -  ... = ... (с.) -.................

  - Що робили з рештою саджанців? (Посадити їх порівну біля школи і дитсадка.)

  - Якою дією поділити саджанці порівну для школи і дитсадка?

    2) ... : ... = (с.)

  Відповідь: по ... саджанців посадили порівну біля школи і дитсадка.

Вправа 6. Перетвори одиниці вимірювання довжини.

Вправа 7. 


   - Запиши довжину сторони квадрата.

      Сторона квадрата - ... см

      Р = ... + ... + ... + ... = ... (см) 

      Р = ... • 4 = ... (см)

   - Поясни, чому при знаходженні периметра квадрата множимо на 4?

   - Прочитай завдання і накресли прямокутник.

Вправа 8. Дізнайся про монети, які існують в Україні за посиланням https://bank.gov.ua/ua/uah/obig-coin.  
   - Запиши розв’язання вправи з будь-якою однією вартістю гривневих монет (або 2 грн, або 5 грн, або 10грн)

3. Виконай завдання на вибір у Зошиті на с. 39 (за бажанням).

4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих тобі перемог у знаннях!

_______________________________________________-

06.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Таюлиця множення числа 3" (с. 93)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 93.

   Напиши

                        6 квітня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Виконай завдання (у вкладці).

Вправа 2 (у вкладці). 

     - Що означає вираз 3 • 4 = 12? (По 3 взяти 4 рази.)

     - Запиши 3 + 3 + 3 + 3 = 12.

Вправа 3. Розглянь, як утворилась таблиця множення числа 3. 

     - У лівому стовпчику на кожному новому рядку додається число 3. Отже і результат збільшуєся на 3. 

     Висновок: Якщо кожного разу до виразу додаємо 3, то і результат буде збільшуватися на 3.

    - Порівняй відповіді лівого стовпчика із відповідями у правому стовпчику. Кожна наступна відповідь збільшуєся на 3. 

     - Розглянь перші множники у всіх виразах. Вони незмінні. Перший множник - число 3.

     - Що можна сказати про другі множники? (Вони різні. Це числа: 2, 3, 4 ..., 8, 9.) 

     - На що вказують другі множники? (Скількі разів взяти число 3.)

     - Вивчи таблицю множення числа 3.

Вправа 4. Виконай завдання (у вкладці).

Задача 5. Прочитай задачу. Розв’яжи її.

             Задача 5

   В 1 упаковці - 3 к.

   В 4 упаковках - ? к.

        Розв’язання

  - Якою дією знайти кількість кексів в 4 упаковках? (Уяви, скільки разів візьмеш число 3?)

      ... • ... = ... (к.) 

  Відповідь: 

Задача 6 (у вкладці). Прочитай задачу. Напиши коротку умову і розв’яжи її подібно до задачі 5.

Вправа 7. Виконай завдання усно (у вкладці).

3. Виконай завдання на вибір у Зошиті на с. 38 за бажанням (у вкладці).

4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих тобі перемог у знаннях!

 

___________________________

05.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: Діагностувальна робота "Таблиці множення і ділення".

   Напиши

                           5 квітня

                 Діагностувальна робота

Виконай тест. Напиши тільки відповіді А, Б чи В.

1. .......

2. ......

3. ......

1. Обери вираз, який не можливо обчислити.

       а) 0 : (15 - 14)        б) 10 : (20 - 19)      в) 1 : (9 - 9)

2. У кожному пакеті по 2 груші. Скільки всього груш у 4 пакетах?

       Задачу можна розв’язати так:

       а) 4 + 4 = 8 (гр.)        б)  4 = 8 (гр.)      в) 2 + 4 = 6 (гр.)

3. Який вираз можна скласти за записом: "Частку чисел 8 і 2 збільшити на 6" ?

       а) 8 : (2 + 6)        б) 8 • 2 + 6         в) 8 : 2 +6

 

Виконай вправи.

4. Обчисли.

      8 : 2 + 13        14 : 2 : 7           2 • 7 + 6 

      2 • 9 - 6           16 : 2 : 8          6 : (11 - 9) 

5. Коли Ігор поклав  у скарбничку 5 монет по 2 грн, у ній стало 100 грн. Скільки гривень було в скарбничці спочатку?

            Задача 5

  Було - ? грн

  Поклав - 5 м. - по 2 грн

  Стало -100 грн  

        Розв’язання

  1)  ……………. (грн) - ................. ;

  2)  …………….. (грн) 

  Вираз: ……………. (грн) 

 Відповідь: ....................................

6. Розглянь рисунки. Випиши всі зображені радіуси круга і діаметри кола.

  Радіуси круга:

  Діаметри кола: 

Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих тобі перемог у знаннях!

_____________________________________________________________

01.04.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота" (с. 92)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 92.

   Напиши

                        1 квітня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Виконай завдання.

      - Запиши радіуси круга, починаючи писати назву з точки О.

      Зразок: ОМ, ОN, ... 

      - Запиши діаметри круга.

Задача 2. Прочитай задачі. Визнач їх тип.

     (а) - складена задача, у якій є ділення на рівні частини.

     (б) - складена задача, у якій є ділення на вміщення.

        Задача 2 (а)

        Розв’язання

  1) - Якою дією знайти кількість зошитів в одній папці? 

  2) - Якою дією порівняти, на скільки менше зошитів на столі, ніж в одній папці?

  Вираз: ... : ... - ... = ... (з.)

  Відповідь: на ......

        Задача 2 (б)

        Розв’язання

  1) - Якою дією знайти кількість зошитів в одній папці? 

  2) - Якою дією знайти, скільки всього папок?

  Вираз: ... : ... + ... = ... (п.)

  Відповідь: .........

Задача 3. Розв’яжи задачу. Запиши вираз. 

         Задача 3

        Розв’язання

  1) - Якою дією знайти, скільки грн заплатили за 5 зелених ґудзиків?

 2- Якою дією порівняти, на скільки більше заплатили за червоний ґудзик, ніж за всі зелені?

  Вираз: ... - ... • ... = ... (грн) - на стільки більше.

  Відповідь: на ......   

Вправа 4. Запиши рівність і утвори з цієї рівності дві рівності на ділення. 

Вправа 5. Виконай завдання.

Вправа 6. Обчисли усно. 

2. Виконай самостійну роботу 1.

3. Виконай завдання у Зошиті на с. 37 за бажанням.

2. Виконай самостійну роботу 1.

3. Виконай завдання у Зошиті на с. 37 за бажанням.

4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих знань тобі!

___________________________________________________________

31.03.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Закріплення вивченого матеріалу. Самостійна робота" (с. 91)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 91.

Напиши

                        31 березня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Обчисли усно. Знайди числа на сторонах геометричних фігур на с. 91.                          

Вправа 2. Знайди значення другого виразу, використовуючи значення першого (усно).

       Міркуй так, 3 * 6 = 18. Результат у другому виразі збільшиться на 3, бо число 3 беремо 7 разів, 

       а це на одну трійку більше, ніж у першому виразі. 

       Отже, 3 * 7 = 21

Задача 3. Прочитай задачі. Порівняй їх. 

     - Що однакове в обох умовах?

     - Якими діями вони будуть розв’язуватись?

      а) - задача на ділення на рівні частини.

    - Як знайти, скільки цеглинок було в одній коробці? Запиши розв’язання.

              12 : 2 = 6 (ц.)

      б) - задача на ділення на вміщення.

    - Як знайти, скільки коробок використав для цеглинок, якщо розкладав по 2 в кожну коробку? Запиши розв’язання.

              12 : 2 = 6 (к.)

Вправа 4. Виконай усно. 

Вправа 5. Добери числа, щоб рівності інерівності були істинними.

2. Виконай самостійну роботу.


3. Виконай завдання у Зошиті на с. 36 (за бажанням).

4. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Великих знань тобі!

____________________________________________

30.03.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Діаметр" (с. 90)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 90.

   Напиши

                        30 березня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. - Розгляньте геометричні фігури на с. 90: коло і круг.

- Чим відрізняється круг від кола? (Круг можна вирізати і взяти в руки. А коло - лише лінія, яка є межею круга.)

- Назви радіуси кола та круга.

- Повтори матеріал про коло, круг, радіус у відео "Коло, круг, радіус, діаметр". Дізнайся про діаметр .

Джерело Youtube

- Назви на геометричних фігурах на с. 90 діаметр кола і круга.

    Запам’ятайДіаметр - це відрізок, який проходить через центр О кола і з’єднує дві точки кола. ВИВЧИ ПРАВИЛА на ст. 90.

- Накресли коло за допомогою циркуля (дивись відео з 1:58 хвилини). Познач його центр. Накресли радіуси ОМ, ОА, а потім - діаметр АК. 

Вправа 2. Запиши вирази і обчисли їх.

       Зразок:  23 - (7 + 8) = ...

Задача 3. Запиши коротку умову і розв’яжи задачу по діях, а потім запиши розв’язання виразом.

       Задача 3

  У 3 світильниках - по 2 л. }

                                               } ? л.

  В 1 світильнику - 4 л.        }

     Якою дією знайти, скільки ламп в 3 світильниках? Запиши 1) дію.

     - Якою дією знайти, скільки всього ламп? Запиши 2) дію. 

     - Склади і запиши вираз.

Вправи 4 і 5. Виконай усно.

2. Виконай завдання у Зошиті на с. 35 самостійно.

3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Успіхів тобі!

______________________________________________________

28.03.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Коло, круг, радіус. Рзв’язування задач з дією множенням і ділення. Самостійна робота." (с. 89)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 89.

   Напиши

                        29 березня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Виконай самостійно математичний диктант. Запиши в рядок через клітинку обчислень.  

Вправа 2. - Розгляньте геометричні фігури.

        - Чим відрізняється круг від кола? (Круг можна вирізати і взяти в руки. А коло - лише лінія, яка є межею круга.)

Переглянь відео "Коло, круг, радіус, діаметр, задачі".

                

Джерело Youtube

Вправа 3. - Розглянь, як креслять коло за допомогою циркуля. 

               - Познайомся, як позначається центр кола і круга.

             - Дізнайся про радіус та його позначення. Потренуйся креслити коло, радіус і називати його.

2. Попрацюй над задачами.

Задача 5. Прочитай задачу, запиши коротку умову  (у відео на 04:36 хвилини).     

Запиши коротку умову задачі.

    - Розв’яжи задачу по діях, а потім запиши розв’язання задачі виразом.

   Як знайти, скільки літрів в 9 банках, якщо в одній банці 2 літри? Запиши 1) дію.

   - Як знайти, скільки всього води приготували? Запиши 2) дію. 

   - Склади і запиши вираз.


Задача 6. Розв’яжи задачу усно. 

   Міркуй так: 

   - Якщо Юля молодша за Іру, а Іра молодша за Юри, то Юля молодша за Юру. 

   - Як дізнатися, на скільки років Юля молодша за Юру?

   Перевір себе (у вкладці пояснення до задачі 6). 

3. Виконай самостійну роботу. Напиши тільки розв’язання задач.

4. Виконай завдання у Зошиті на с. 34 самостійно.

5. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Успіхів тобі!

_________________________________________________________

24.03.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Розв’язування задач" (с. 87)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 87.

   Напиши

                        24 березня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Розкажи таблицю множення числа 2, а потім - таблицю ділення на 2.

- Як утворюється таблиця ділення на 2? 

Вправа 2. Обчисли вирази.


2. Попрацюй над задачами

Задача 3.  Прочитай задачу, запиши коротку умову. 

- Розв’яжи задачу по діях, а потім запиши розв’язання задачі виразом.

Уяви, що по 2 комп’ютера стоїть в 6 кабінетах. Як знайти, скільки всього комп’ютерів в 6 кабінетах? Запиши 1) дію.

 - Якою дією знайти, на скільки більше комп’ютерів у кабінетах, ніж в залі. 

Пригадай, правило: "Щоб дізнатися, на скільки більше одне число від другого, потрібно .....". Запиши 2) дію.

Задача 4. Склади і розв’яжи задачу за таблицею. 

Щоб розв’язати задачу, міркуй так: 

- У задачі ключові слова - БулоВикористалиСтало.

Отже, Було - це зменшуване, Використали - це від’ємник, а Стало - різниця. 

Щоб знайти від’ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю.

Різниця - це 5 кг, а зменшуване - це 4 пакети по 2 кг.

Спочатку потрібно знайти зменшуване. Якою дією? (Множенням). Запиши 1) дію.

Тепер можна знайти від’ємник. Якою дією? (Відніманням). Запиши 2) дію.

Перевір себе.

Задача 5. Розв’яжи задачу. 

Щоб розв’язати задачу, дай відповідь на запитання: 

- Про що можна дізнатися зі слів "9 кліток по 2 кролі"? (Скільки всього було кролів). Отже, це сума.

Її можна записати у вигляді 2 • 9.

- З яких доданків складається ця сума? (З кролів, що Були і тих, яких Докупив). Отже, Були - це 1 доданок. Він невідомий. Докупив - це 2 доданок - 15 кролів.

   Уяви структурну умову задачі. Вона буде виглядати так,     

? + 15 = 2 • 9 . 

Перший доданок невідомий. Якою дією його знайти? (Відніманням).

Розв’яжи задачу по діях, а потім обери вираз і запиши його. 

Перевір себе.

 2. Виконай завдання у Зошиті на с. 32 самостійно.

3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

Успіхів тобі! 

__________________________________________________________

23.03.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Таблиця ділення на 2" (с. 86)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 86.

                                            23 березня

                                   Дистанційна робота

Вправа 1. Розглянь, як з таблиць множення числа 2 утворили таблиці ділення на 2.

    - З кожної рівності на множення числа 2 можна утворити одну рівність на ділення на число 2.

      Таким чином утворюється таблиця ділення на 2.

Вправа 2. Обчисли вирази.

Вправа 3.  Розв’яжи задачу.

    - Запиши коротку умову задачі.

             Задача 3

     У 2 рядах - 14 тр.

     В 1  ряду - ? тр.

             Розв’язання

- Уяви ситуацію з трояндами. Якою дією можна розв’язати задачу? Запиши розв’язання.

Вправа 4. Запиши коротку умову задачі подібну до попередньої. Розв’яжи задачу. 

Вправа 5. Обчисли вирази. Зроби перевірку. 

Зразок: 83 - 29 = 54

             54 + 29 = 83

 Вправа 6. Виконай усно.

2. Виконай завдання у Зошиті на с. 31.

  Вправа 1 і вправа 2. Обчисли рівності. 

  Вправа 3. Розглянь короткий запис задачі. Розв’яжи задачу. Запиши дії.

        Було - 24 з.

        Роздав - 8 учням по 2 з.

        Залишилося - ? з.

     - Уяви, що вчитель по 2 зошита роздав 8 учням. Якою дією знайти, скільки зошитів роздав вчитель? Запиши 1) дію.

   - Якою дією знайти кількість зошитів, що залишилися у вчителя? Запиши 2) дію.

Вправи 4, 5, 6. Виконай самостійно.

3. Сфотографуй свою роботу. Відправ на перевірку вчителю (по можливості).

__________________________________________________________________ 

22.03.22 – о 9.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).

Тема уроку: "Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0" (с. 85)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 85.

                                            22 березня

                                   Дистанційна робота

 Вправа 1. Обчисли вирази усно.

Вправа 2. Розглянь, яке число отримуємо при діленні 0 на інші числа. 

         - Запам’ятай правило про ділення числа 0 на будь-яке число!


   - Подумай, чому не можна ділити на 0. 

  - Спробуй порівну розкласти 2 цукерки на 0 тарілок. 

Міркуй так: щоб, дізнатися, скільки цукерок буде на кожній нульовій тарілці, потрібно 2 цукерки поділити на 0 тарілок. Але цього виконати не можливо, бо не можна одержати частку. Отже, при діленні на 0 частки не існує, тому будь-яке число ділити на 0 не можна.

Вправа 3.  Обчисли вирази.

Вправа 4. Розв’яжи задачу.

   - Як дізнатися, скільки економних ламп купили? (2 • 4 = 8)

   - Як дізнатися, скільки всього ламп купили? (6 + 8 = ...)

 - Якщо розв’язання задачі написати не двома діями, а поступовим складанням виразу, то розв’язання буде виглядати так:  2 • 4 + 8 = ...        

Вправа 5. Виконай усно.  

2. Виконай завдання у Зошиті на с. 30.

   Вправа 1 і вправа 6. Обчисли вирази. 

   Вправа 2. Склади рівності.

   Вправа 3.  Із рівності на множення склади дві рівності на ділення.

   Вправа 4. Розв’яжи задачу. 

  - Скільки залишилося після того, як продали?

  - Пригадай, щоб дізнатися, на скільки більше залишилося, ніж продали, потрібно ...

   Вправа 5. Розв’яжи задачу. 

   1) Як дізнатися, скільки грн заплатила за 4 олівці? (2 • 4 = ...)

   2) Пригадай, щоб дізнатися, на скільки більше одне число від другого, потрібно ...

3. Сфотографуй свої роботи (по можливості) та відправ вчителю.

Комментариев нет:

Отправить комментарий