13.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема. Розмаїття страв Сумщини.
Вчимося готувати улюблену страву (с.62-63)
На уроці ти:
• попрактикуєшся підбирати страви для скдадання
меню
Виконай завдання:
1. Виконай практичні вправи. на с. 62.
2. Склади меню святкового столу (с. 63).
3. Прочитай інформацію про те, що
слід враховувати, коли складаєш меню для гостей на
с. 63.
Бажаю тобі гарної роботи!
_____________________________
06.05.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема. Розмаїття страв Сумщини.
(с.58-61)
На уроці ти:
• дізнаєшся про страви української кухні
• познайомишся зі стравами інших народів та їх національною кухнею
• дізнаєшся значення слів: кухня, страва, рецепт, меню
Виконай завдання:
1. Прочитай на хмарках значення
слів: кухня, страва, рецепт, меню (с.
58).
2. Прочитай статтю про те, як
змінилося харчування людей з впливом часу (с.58).
3. Дізнайся із повідомлення бджілки Меліси
про улюблені страви жителів Сумщини. Познач
страви, які подобаються тобі (с.59).
5. Дізнайся про страви інших народів та їх національну кухню на с. 60.
6. Виконай завдання, що приготувала Меліса на
с.61.
Бажаю тобі гарної роботи!
_______________________________
29.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема. Календарний фольклор людей, які
живуть на Сумщини. (с. 54-57)
На уроці ти:
• дізнаєшся, які народні пісеньки- веснянки, приспіви, заклички співають українці та жителі різних народів.
Виконай завдання:
1. Прочитай пісеньки-веснянки на с. 54.
2. Прочитай приспіви народних
хороводних ігор на с.54. Порівняї їх.
3. Прочитай народні заклички на с.55.
5. Прочитай пісню про свято Івана Купайла. Намалюй це свято. Прочитай про свято статтю на с.56-57.
Бажаю тобі гарної роботи!
________________________________________________
22.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема. Календарний фольклор людей, які
живуть на Сумщини. (с.52-53)
На уроці ти:
• познайомишся з понятями: кадендарний фольклор,
колядка, щедрівка
• дізнаєшся, які колядки і щедрівки співають люди
інших народів
Виконай завдання:
1. Прочитай на хмаринках визначення
понять: кадендарний фольклор, колядка,
щедрівка на с. 52 (у вкладці).
2. Прочитай колядки і
щедрівки на с.52-53. Порівняї їх.
3. Прослухай пісню "Щедрик",
автор якої Микола Леонтович.
4. Намалюй дівчинку-Весну на с. 53.
5. Прочитай загадки
і відгадай їх на с. 53.
Бажаю тобі гарної роботи!
_____________________________________________
15.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема. Розмаїття культур Сумщини.
Свята (с.48-51)
На уроці ти:
• дізнаєшся про те, які бувають свята
• познайомишся з понятями: свято, релігія, обряд,
звичай, традиція
• дізнаєшся про свята різних народів
Виконай завдання:
1. Прочитай статтю на
с. 48. Дізнайся про те, які бувають свята. Виконай
завдання.
2. Прочитай на хмарках визначення понять: свято, релігія, обряд, звичай, традиція на с. 49.
3. Виконай практичну вправи з
Мелісою на с. 49.
5. Дізнайся про свята різних
національностей, які живуть на Сумщині на с.
50. Виконай завдання. Намалюй свято.
6. Прочитай поради під час гостин у друзів на релігійному святі на с. 51.
Бажаю тобі гарної роботи!
______________________________________________
08.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема. Одяг, який носили наші пращури. Національне вбрання. (с.44-47)
На уроці ти:
• дізнаєшся про одяг людей та національне вбрання
українців
Виконай завдання:
1. Прочитай статті на с. 44.
Дай відповіді на запитання:
-
Який одяг і для чого носять люди?
- Яким буває одяг?
2. Прочитай на хмарках визначення слів: народ, мода, костюм, одяг на с. 44-45.
3. Виконай практичні вправи з
Мелісою на с. 45.
4. Відгадай
загадки на с. 45.
5. Дізнайся про національне вбрання українців на с. 46.
- Намалюй головні убори, які носили бабусі та дідусі..
6. Розглянь малюнки кольорової
вкладки. Розфарбуй національне вбрання українців
Слобожанщини і поляків на с. 47. Порівняй національний
одяг.
7. Переглянь відео "Український національний костюм".
8. Напиши назви деталей українського одягу на с. 47.
Бажаю тобі гарної роботи!
________________________________________________
01.04.22 – о 10.20 відвідай онлайн-урок в Teams (по можливості).
Тема. Допомога
тваринам узимку. (с.42-43)
На уроці ти:
• дізнаєшся, як
можна допомогти тваринам перезимувати
• прочитаєш
вірші про тварин
Виконай завдання:
1. Прочитай вірш
Степана Жупаніна «Птахи взимку» на
с. 42 (у вкладці).
- Чому сумно пташкам взимку?
- Як автор втішає пташок?
2. Прочитай вірш Петра Сиченка
"Годівниця" на с. 42. Намалюй
годівницю для птахів.
3. Прочитай, як підгодовують тварин взимку на с. 42.
4. Дізнайся, як можна вдасноруч виготовити годівницю для пташок на с. 43.
5. Прочитай вірш Лариси Левченко
"Якщо допоможемо" на с. 43.
-
Як можна допомогти тваринам перезимувати?
6. Прочитай поради, які навчать тебе
безпечно допомагати тваринам взимку на с.43.
Комментариев нет:
Отправить комментарий