19.11.21
Тема уроку: "Складання задач з двома запитаннями"
(с.42)
Попрацюй над завданнями:
1.Відкрий підручник на с. 42, вправа 1 (усно).
Вправа 2. Випиши вирази, у яких неправильні
результати. Обчисли правильно. (письмово).
Напиши в зошиті
19 листопада
Дистанційна робота
Вправа 3. Склади вирази на запитання задачі
і напиши їх. (Умову не писати).
Вправа 4. Об’єднай умови двох задач. Запиши коротку умову з двома запитаннями. Розв’яжи задачу.
Вправи 6 і 7. Виконай усно.
2. Виконай завдання у зошиті на с. 43.
Вправа 1. Обчисли.
Вправа 2 (а,б). Розв’яжи
задачі. Доповни задачу (б) даним із задачі (а).
Вправа 3. Накресли
відрізки.
7. Сфотографуй свої роботи. Відправ роботу вчителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
_________________________________________________________
18.11.21
Тема уроку:
"Закріплення таблиць додавання й віднімання чисел 8 і 9. Календар"
(с.41)
Попрацюй над
завданнями:
1.Відкрий підручник
на с. 41, вправа 1 (усно). Повтори таблиці додавання і
віднімання чисел 8 і 9.
Вправа 2. Порівняй
вирази (письмово).
Напиши в зошиті 18
листопада
Дистанційна робота
Вправа 3. Склади
вираз та обчисли довжину шляху від будинка до школи. Користуйся
записом
.... + ..... + .... +..... =
....... (м)
Вправа 4. Виконай
усно, користуючись календарем.
2. Виконай завдання
у зошиті на с. 43.
Вправа
1. Обчисли.
Вправа
2. Обчисли і об’єднай з результатом.
Вправа
3. Пригадай,
1 рік=12 міс.
Отже, 1 рік і 1 міс. = ...... міс.
Задача 4. Доповни короткий запис і схему задачі та розв’яжи її.
- Що таке число 12?
- Що таке число 9?
- Як знайти, скільки дітей зійшло, якщо відомо скільки спочатку було
дітей і скільки залишилося на каруселі, щоб ще покататися?
3. Сфотографуй свої роботи. Відправ роботу вчителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
________________________________________________
17.11.21
Тема уроку: "Таблиця віднімання числа 9" (с.40)
Попрацюй над завданнями:
1.Відкрий підручник на с. 40, вправа 1 (усно). Повтори
таблицю віднімання числа 8 і таблицю додавання числа 9.
2. Вправа 2. Вивчи таблицю віднімання числа
9. Розглянь схеми віднімання числа 9 різними способами.
1 спосіб. Відняти зручними частинами
3. Вправа 3. Обчисли вирази самостійно.
4. Виконай задачі.
Напиши в зошиті
17 листопада
Дистанційна робота
Задача 4 (а). Прочитай задачу. Дай
відповіді на запитання. Запиши розв’язання і відповідь.
Задача 4 (а)
Розв’язання
- Як знайти, скільки коштує коробка
крейди, якщо відомо скільки спочатку було грошей і скільки залишилося після
покупки?
.............................. (грн)
Відповідь: ....... грн
коштує коробка крейди.
Задача 4 (б). Прочитай задачу. Дай
відповіді на запитання. Запиши розв’язання і відповідь.
Задача 4 (б)
Розв’язання
- Було - це більше чи менше число,
ніж витратив або залишилося?
- Як дізнатися, скільки було грошей
спочатку?
...............................
(грн)
Відповідь: ....... грн було в Остапа спочатку.
Вправа 5. Виконай усно. Пригадай, що таке одноцифрове число? Подумай, з яких двох одноцифрових числел складається число 15?
15= ... + ...
5. Виконай у Зошиті на с.
42 вправи 1, 2, 3, 4.
6. Виконай додаткові вправи у
програмі «Розумники (для учнів, у кого є програма).
7. Сфотографуй свої роботи. Відправ роботу вчителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
_________________________________________________________
16.11.21 -
Тема уроку: "Таблиця додавання числа 9" (с.39)
Попрацюй над завданнями:
1.Відкрий підручник на с. 39, вправа 1 (усно).
Вивчи таблицю додавання числа 9. Зверни увагу,
як обчислювати вираз 9+9.
3. Виконай задачі.
Напиши в зошиті
12 листопада
Дистанційна робота
Задача 3. Прочитай задачу. Добери пропущені числові дані й склади рівності до запитань.
Міркуємо так:
Доберемо числові дані до
задачі.
Хай зелених папужок було 6, а
жовтих - 8. Прочитай задачу з числовими даними.
Напиши в зошиті коротку умову задачі.
Задача 3
Було - 6 п. і 8 п.
- ? п.
Продали - 1 п.
Залишилося - ? п.
Розв’язання
- Як дізнатися, скільки було
папужок спочатку? Склади вираз. Обчисли.
1)
- Як знайти, скільки залишилося
папужок після того, як 1 продали? Склади вираз. Обчисли.
2)
Відповідь: .....
папужок було; ...... папужок залишилося.
Задача 4. Виконай усно. Дай відповіді на запитання, що написані під таблицею.
4. Виконай у Зошиті на с. 41 усі вправи і задачі.
5. Сфотографуй свої роботи. Відправ учителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
___________________________________________________________
12.11.21 -
Тема уроку: "Задачі на знаходження невідомого
від’ємника" (с.38)
Попрацюй над
завданнями:
1. Відкрий підручник на с. 38, вправа 1 (усно).
2. Виконай задачі.
Напиши в зошиті 12
листопада
Дистанційна робота
Задача 2. Прочитай задачу. Дай відповіді на запитання, що
написані під умовою.
Напиши в зошиті
Задача 2
Розв’язання
- Щоб
розв’язати задачу, пригадай правило:
Щоб знайти невідомий від’ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю.
Задача 3. Прочитай задачу. Дай відповіді на запитання, що
написані під умовою. Розв
Напиши в зошиті
Задача 3
Розв’язання
3. Виконай у
Зошиті на с. 40 вправи 2, 3, 4, 5.
4. Сфотографуй свої роботи. Відправ роботу вчителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
___________________________________
11.11.21 -
Тема уроку: "Таблиця віднімання числа 8" (с.37)
Попрацюй над завданнями:
1.Відкрий підручник на с. 37, вправа 1. Переглянь два
способи віднімання числа 8 (усно).
1 спосіб: Від 12 відняти число 7 частинами (2 і 5)
2. Виконай вправи.
Вправа 2. Розкажи таблицю віднімання числа 8 (усно).
Напиши в зошиті 11 листопада
Дистанційна
робота
Напиши вирази. Відніми число 8 частинами і обчисли за зразком.
ЗРАЗОК
11 – 8 = 11 – 1 – 7 = 3
11 – 8 = 14 – 8 = 16 – 8 =
12 – 8 = 15 – 8 = 17 – 8 =
13 – 8 =
Вправа 3. Обчисли (письмово).
Задача 4. Прочитай задачі (а) і (б). Склади з двох задач одну з двома
запитаннями. Запиши коротку умову і розв’язання задачі (унизу
вкладений файл "Задача 4").
Вправа 5. Подумай, скільки касир повинен дати решти. Запиши три вирази, обчисли.
3. Виконай у Зошиті на с. 39 вправи 1, 2, 3.
4. Сфотографуй свої роботи. Відправ роботу вчителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
__________________________________
10.11.21
Тема уроку: "Таблиця додавання числа 8" (с.36)
Попрацюй над завданнями:
1. Відкрий підручник на с. 36, вправа 1.
Вивчи таблицю додавання числа 8.
Напиши в зошиті 10 листопада
Дистанційна робота
Обчисли суми (Письмово) 3+8 6+8
4+8 7+8
5+8
Додай частинами число 8.
8+8= 8+2+6= 9+8=9+1+7=
2. Виконай завдання:
Вправа 2. Обчисли.
(Письмово)
Вправа 3. Знайди невідомий
від’ємник (письмово).
ЗРАЗОК 90-70=20 90-20=70
Задача 4. Прочитай задачу.
Напиши коротку умову. Склади вирази, запиши, давши відповіді на запитання:
·
Яку дію потрібно виконати, коли
порівнюємо числа? (Пригадай правило: Щоб дізнатися на скільки одне число більше
або менше від другого, потрібно ... )
·
Якою дією знайти масу тварин разом?
__________________________________________
09.11.21 - Відвідай онлайн-урок в Teams.
Тема уроку: "Знаходження невідомого
від’ємника. Задачі з двома запитаннями" (с.35)
Попрацюй над завданнями:
1.Відкрий підручник на с. 35, вправа 1. Пригадай
назви чисел при відніманні. (Виконай усно)
2. Вправа 2. (Розглянь, як
знайшли невідомий від’ємник. )
·
Як можна знайти невідомний від’ємник?
·
Вивчи правило.
3. Вправа 3. Знайди невідомий
від’ємник (письмово).
4. Вправа 4. Прочитай задачі.
Розв’яжи задачу (а), потім задачу (б) - записати тільки розв’язання.
·
Якою дією знайти скільки всього було
м’ячів?
·
Як знайти скільки залишилося?
5. Виконай вправи на с. 37 у зошиті.
6. Сфотографуй свою роботу. Відправ
роботу вчителю у Viber.
_________________________________________
05.11.21
Тема: Закріплення таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7.
На уроці ти:
- закріпиш знання таблиць додавання і віднімання чисел 6 і 7
- навчишся працювати із задачею з недостатніми числовими даними
- будеш вправлятися у складанні задач за короткими записами
Виконай завдання:
1. Працюй з підручником на с. 34.
Вправа 1 (усно).
- Розглянь, як від 12 паличок
відняли 6. Число 6 віднімай частинами.
- Поясни, як від 15 відняли 7?
2. Працюй в зошиті. Напиши число, дистанційна робота.
5 листопада
Дистанційна робота
Напиши математичний диктант. У рядок
через одну клітинку пиши тільки відповіді на усні обчислення:
- Напиши
результат суми чисел 8 і 6.
- Зменшуване 15,
від’ємник 7. Обчисли різницю.
- Число 7 збільш
на 7.
- Від числа 13
відніми 6.
- Перший доданок
9, другой доданок 7. Обчисли суму.
- Число 12 зменш
на 7.
Виконай самостійну роботу (підручник на с. 34, впр. 2)
3. Виконай фізкультхвилинку на свій вибір.
4. Робота над задачами.
Задача 3. Прочитай задачу. Зверни увагу, що в задачі два
запитання.
- Якою дією будеш обчислювати розв’язання
на перше запитання? Напиши розв’язання.
- Якою дією будеш обчислювати розв’язання на друге запитання? Напиши розв’язання.
Пригадай: щоб порівняти, на скільки
більше або менше число, потрібно від більшого числа відняти менше.
Задача 4. Прочитай умову. Прочитай запитання задачі.
- Чи можна розв’язати задачу? Чому?
(Не можна, бо не вистачає числових даних.)
- Доповни задачу числом, яке
позначає кількість дроздів у хорі. Напиши розв’язання задачі (написати тільки вираз
без умови і обчисли його).
Задача 5. Напиши тільки вирази задач. Обчисли їх.
а) Хід міркування:
- Про що задача? (про рідину)
- Що відомо про цю рідину? (Відомо, що кількість рідини, яка була спочатку,
складається з кількості, що відлили і кількості, що залишилася в посудині)
- Якою дією будеш розв’язувати задачу? Напиши.
б) Хід міркування:
- Про що задача? (про рідину)
- Що відомо про цю рідину? (Відомо, скільки рідини було спочатку і скільки
її відлили.)
- Коли відлили від того, що було, то більше чи менше число залишилося в
посудині?
- Якою дією будеш розв’язувати
задачу? Напиши.
5. Обчисли вирази вправи
6 письмово. Напиши у віконечку шукане.
6. Попрацюй в зошиті на с. 36. Виконай задачі 3, 5.
7. Виконай додаткові вправи у
програмі «Розумники (для учнів, у кого є програма).
8. Виконану роботу сфотографуй, відправ учителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
____________________________________________
04.11.21
Тема: Таблиця віднімання числа 7. Рік. Пори року.
На уроці ти:
- дізнаєшся, як віднімати число 7 у межах 10
- навчишся віднімати число 7 частинами
- повториш одиниці вимірювання часу: рік, місяці
Виконай завдання:
1. Переглянь відео «Таблиця додавання числа 7». Згадай разом із
Сонечком і Равликом, як можна додавати
число 7.
Вправа 1 (усно).
Число 6 віднімай частинами за
зразком
Число 5 віднімай від 10 і додавай одиниці зменшуваного за зразком
3. Виконай вправи у зошиті:
Напиши число,
дистанційна робота.
4 листопада
Дистанційна робота
Напиши у рядку числа 5-го
десятку.
Вправа 2. (письмово). Відніми від чисел 11, 12, 13, 14, 15, 16
число 7 частинами. Виконай за зразком.
5. Продовжуй працювати з підручником.
Вправа 3. Обчисли вирази
письмово.
Вправа 4. (Усно). Пригадай: істинні
- це правильні висловлювання, а хибні – неправильні.
6. Подивись відео «Рік. Пори року. Місяці».
7. Продовжуй працювати з підручником.
Вправа 5. Прочитай
вправу. Розглянь малюнки. Дай відповіді на питання:
- Скільки є пір року?
- Скільки місяців у кожній порі
року?
- Скільки місяців має рік?
Напиши у зошиті і запам’ятай.
1 рік = 12 місяців
8. Попрацюй в зошиті на с. 35. Виконай вправи 3, 4, 5.
Для виконанням вправи 4 користуйся календарем.
9. Виконай додаткові вправи (для
учнів, у кого є програма).
Виконай вправи у програмі «Розумники».
10. Виконані завдання сфотографуй, надішли вчителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
_____________________________________________________
03.11.21
Тема: Таблиця додавання числа 7.
На уроці ти:
· - дізнаєшся,
як додавати число 7 у межах 10
· - навчишся додавати число 7 зручним способом
Виконай завдання:
1. Переглянь відео «Таблиця додавання числа 7». Згадай разом із
Сонечком і Равликом, як можна додавати
число 7.
Відео взято з YouTube
2. Попрацюй у зошиті:
Напиши число,
дистанційна робота.
3 листопада
Дистанційна робота
Напиши у рядку числа 10-го десятку.
3. Попрацюй з підручником на
с.32.
Вправа 1. (усно) Прочитай і запам’ятай, як додавати число 7. Напиши
та обчисли значення виразів 7+7, 8+7, 9+7.
Вправа 2. Обчисли вирази
письмово.
4. Виконай фізкультхвилинку на свій вибір.
5. Продовжуй працювати з підручником.
Вправа 3. Склади усно задачі. Напиши розв’язання у зошит.
-
Подумай, яке число у кожній задачі
шукане?
-
Пригадай види задач:
а) це задача на
знаходження остачі.
б) задача на
знаходження суми двох доданків.
в) задача на різницеве
порівняння (на скільки менше або більше). Згадай
правило: «Щоб дізнатися на скільки одне число більше або менше другого,
потрібно … (продовж правило).
г) задача на збільшення
числа на кілька одиниць.
Вправа 4. Розглянь таблицю.
Дай відповіді на питання (усно).
6. Попрацюй в зошиті на с. 34. Виконай вправи 1, 3, 5.
7. Виконай додаткові вправи (для
учнів, у кого є програма).
Виконай вправи у програмі «Розумники».
8. Виконані завдання сфотографуй, надішли вчителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
________________________________________
02.11.21
Тема: Таблиця віднімання числа 6.
На уроці ти:
· ознайомишся
з прийомами віднімання числа 6
· виконаєш
самостійну роботу
Виконай завдання:
1. Переглянь відео «Таблиця віднімання числа 6». Згадай разом із
Сонечком і Равликом, як можна віднімати
число 6.
Відео взято з сайта "Нова школа"
2. Попрацюй у зошиті:
Напиши число,
дистанційна робота.
2 листопада
Дистанційна робота
Напиши у рядку числа 3-го
десятку.
3. Попрацюй з підручником на
с.31.
Вправа 1. (усно) Прочитай і запам’ятай, як віднімати число 6.
Вправа 2. Напиши та обчисли значення виразів. Розкажи таблицю
віднімання числа 6.
4. Виконай фізкультхвилинку на свій вибір.
5. Продовжуй працювати з підручником.
Вправа 3. Виконай самостійну роботу. Обчисли вирази (письмово).
Вправа 4. Розглянь ще
один прийом віднімання.
Вправа 5. Виконай задачу. Напиши умову і розв’язання задачі у зошит.
Хід міркування:
– Скільки зірвали груш? (4)
– Скільки груш залишилося висіти після того, як їх зірвали? (9)
– Якщо 9 груш залишилося висіти
після того, як 4 зірвали, то спочатку їх було менше або більше? (більше)
– Якою дією дізнаємося більше
число? (додаванням)
Вправа 6. Виконай усно.
6. Виконай додаткові вправи (для
учнів, у кого є програма).
Виконай вправи у програмі «Розумники».
7. Виконане завдання сфотографуй, надішли вчителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
______________________________________
29.10.21
Тема: Таблиця додавання числа 6.
На уроці ти:
·
дізнаєшся, як додавати число 6 у межах
10
·
навчишся додавати число 6 зручним
способом
·
повториш переставний закон додавання
·
потренуєшся розв’язувати вправи на
встановлення істинних та хибних висловлювань.
Виконай завдання:
1. Переглянь відео «Таблиці додавання та віднімання числа 6».
Навчися разом із Сонечком і Равликом додавати
число 6.
Відео взято з YouTube
2. Попрацюй з підручником на с.30.
Вправа 1. (усно) Прочитай і запам’ятай, як додавати число 6.
Вправа 2. Усно обчисли значення виразів. Додай число 6 до 6, 7, 8,
9 частинами.
Перевір себе: 6+6 = 6+4+2= 12
7+6 = 7+3+3= …
8+6 = 8+2+4= …
9+6 = 9+1+5= …
3. Попрацюй у зошиті:
Напиши 29 жовтня
Дистанційна робота
Напиши у рядку числа 6
десятку.
4. Виконай фізкультхвилинку.
5. Продовжуй працювати з підручником.
Вправа 3. Обчисли вирази (письмово).
Вправа 4. Пригадай
визначення істинних і хибних висловлювань.
Істинним називають
правильне висловлювання. А хибним – неправильне висловлювання.
Виконай вправу 4 усно.
Вправа 5. Попрацюй над складанням трьох задач. Напиши розв’язання
у зошит.
а) Хід міркування:
– Яке питання у задачі?
– Про що ця задача? (Про банани)
– Про які події з бананами можна
скласти умову?
(На дереві росло … бананів.
Або… На тарілці лежало …
бананів.)
– Що могло відбутися з бананами, якщо
в задачі запитується «Скільки бананів залишилося?» (Їх могли зірвати, з’їсти … )
– Склади умову й розв’яжи задачу. У зошит напиши тільки вираз, яким обчислити задачу.
Дізнайся цікаве про банан на
сторінках газети «Колосочок» (натисни на виділене слово і перейди на сайт).
– Яке питання у задачі?
– Про кого вона? (Про качок)
– Яке забарвлення мали качки?
– Про які події з качками можна
скласти умову?
(На озері плавало … качок
рябих і … качок білих. Або інше…)
– Склади умову й розв’яжи задачу.
в) Хід міркування:
– Яке питання у задачі?
– Про кого вона? (Про Андрійка)
– Що мав Андрійко?
– Що хлопчик міг робити з
грошима, якщо в задачі запитується «Скільки грошей було спочатку?» (Андрійко
міг витратити гроші)
– На що він міг їх витратити?
– Скільки речей міг купити Андрій?
(Декілька)
– Яку найменшу кількість речей можна
купити, щоб про це можна було скласти задачу? (Дві речі)
– Склади умову й розв’яжи задачу.
Користуйся схемою: Їжачок > Ведмедика,
Їжачок = Білочка.
6. Виконай додаткові вправи (для
учнів, у кого є програма).
Виконай вправи у програмі «Розумники».
7. Виконане завдання сфотографуй, надішли вчителю у Viber.
Бажаю тобі успіхів!
Комментариев нет:
Отправить комментарий