Літературне читання_29.10-19.11.21

19.11.21 - Відвідай онлайн-урок в Teams.

Тема уроку: Урок позакласного читання "Країна дитячих журналів".

Попрацюй над завданнями:

1. Переглянь презентацію "Країна дитячих журналів". Дізнайся, для кого ці журнали надруковані. Що в них цікавого?

2. Здійсни віртуальну подорож і завітай до Національної бібліотеки України для дітей. (Щоб перейти в онлайн-бібліотеку, натисни на виділену назву.) 

    Познайомся на сторінці онлайн-бібліотеки з онлай-виданнями дитячих журналів. 

3. Прочитай самостійно в журналі оповідання, або вірш, або загадку.

Бажаю тобі успіхів у навчанні!

______________________________________________________________

18.11.21 - Відвідай онлайн-урок в Teams.

Тема уроку: Не хитруй, бо натрапиш на хитрішого. Микола Герасименко "Як і домовились". Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка) (с.34-35)

Попрацюй над завданнями:

1. Відкрий підручник на с. 34. Прочитай слова з правильним наголосом.

2. Прочитай оповідання А. Герасименка "Як і домовились".

    Запам’ятай, з яких частин складається текст-розповідь: зачин, основна частина, кінцівка. 

3. Дай відповіді на запитання під текстом (усно).

Бажаю тобі успіхів у навчанні!

_____________________________________

16.11.21 - Відвідай онлайн-урок в Teams.

Тема уроку: У дружній родині і в холод тепло. Андрій М’ястківський "Наш рід". Інсценізація оповідання. (с.33)

Попрацюй над завданнями:

1. Відкрий підручник на с. 33. Прочитай оповідання А. М’ястківського "Наш рід".

2. Дай відповіді на запитання під текстом (усно).

3. Прочитай текст у ролях разом із батьками. Або самостійно інсценізуй оповідання.

4. Вивчи одне прислів’я про рід, сім’ю (на с.33 унизу). Зроби відео-запис, у якому розкажи напам’ять прислів’я і поясни його значення.

5. Відправ відео-запис на перевірку учителю у Viber.

Бажаю тобі успіхів у навчанні!

_____________________________________

15.11.21 - Відвідай онлайн-урок в Teams.

Тема уроку: Батькова хата усім багата. Леся Вознюк «Диво-татусь». Виразне читання вірша. Слухання пісні Н.Май «Родина» (с. 32).

Попрацюй над завданнями:

1. Послухай пісню Наталії Май «Родина».

 
Відео з YouTube

- За що дитина дякує батькам?

2. Відкрий підручник на с. 32. Утвори і прочитай слова. 


Швидко прочитай  слова. 

3. Прочитай вірш Лесі Вознюк «Диво-татусь».

- З якою інтонацією будеш читати вірш?

4. Дізнайся цікаву інформацію.

___________________________________________

12.11.21 - Відвідай онлайн-урок в Teams

Тема уроку: На сонці тепло, а коло матері добре.
За Юлією Каспаровою
"Щоб мама не губилася" (с.31)

Попрацюй над завданнями:

1. Прочитай швидко слова. 

2. Відкрий підручник на с. 31. Прочитай казку за Юлією Каспаровою "Щоб мама не губилася".

3. Дай відповіді на запитання під текстом (усно).

4. Дізнайся цікаву інформацію про слонів.

5. Пройди на сайті ""Всеосвіта  тест по казці «Щоб мама не губилася» за посиланням https://vseosvita.ua/go введи код:  rzq462

Увага! Тест буде у відкритому доступі до 14.11.21р. до 15.00.

_______________________________________

09.11.21 - Відвідай онлайн-урок в Teams

Тема уроку: "Моя найкраща ненька. Леонід Голота. Слухання пісні Н. Май "Мамочко моя" (с.30)

Попрацюй над завданнями:

1. Відкрий підручник на с. 30. Прочитай швидко слова. 

2. Відкрий файл "Наталія Май - Мамочко моя" (Розташований під інструкцією уроку нижче ). Прослухай пісню.

Відео з YouTube

  • Кого ти уявляв/уявляла, коли лунала пісня?

3. Прочитай вірш Леоніда Голоти "Найрідніша". Вивчи вірш напам’ять.

4. Дай відповіді на запитання під віршем (усно).

5. Прочитай у підручнику речення про своїх рідних. Продовж ланцюжок слів.

6. Зроби відео-запис, як ти розповідаєш вірш. Надішли вчителю у Viber.

_____________________________________________

08.11.21 - Відвідай онлайн-урок в Teams

Тема уроку: "Підсумок за розділом "Україна - рідний край" (с.29)

Попрацюй самостійно над завданнями:

1. Попрацюй з підручником на с. 29. Прочитай перше питання (синя крапочка).

2. Заповни таблицю і дай відповіді на запитання на аркуші паперу.

3. Сфотографуй роботу на папері, надішли вчителю у Viber.

Бажаю тобі гарної роботи!

___________________________________

04.11.21

Тема: Народні символи. Людмила Савчук «Український віночок» (с.27-28)

На уроці ти:

    познайомишся з народним символом українців

    навчишся виразно читати віршований твір

    дізнаєшся цікаву інформацію про український віночок

Приготуй на урок: лист аркуша у клітинку, ручку, лінійку.

Виконай завдання:

1. Переглянь 1 частину відео-уроку.

- Напиши у таблицю (с.27):

    що ти знаєш про український вінок

   про що хочеш дізнатися

   де можна знайти цю інформацію.


- Дізнайся про вінок із відео. 

 Відео з YouTube

- Напиши відповіді на питання, обравши варіанти відповіді А або Б.  (с. 27).

2. Переглянь 2 частину відео-уроку (с.28). 

 

- Прочитай виразно вірш "Український віночок". Прочитай загадку, відгадай її. 

3. Сфотографуй свою роботу на аркуші паперу. Відправ її вчителю у Viber.

Бажаю тобі гарної роботи!

_______________________________________

04.11.21

Тема: Урок позакласного читання. Тема «Батьківщина – рідний край».

На уроці ти:

        познайомишся з творами українських поетів

         навчишся виразно читати вірші

Виконай завдання:

1. Переглянь відео-урок.

 

2. Прослухай вірш Ліни Костенко «Буває часом сліпну від краси» у виконанні Ірини Українець.

Відео з YouTube

3. Робота з віршованими творами. Прочитай виразно вірші. Вивчи один з них напамять (натисни на картинку, щоб збільшити розмір).




4. Зроби відеозапис, де ти розповідаєш вірш напам’ять. Надішли його вчителю у Viber або розкажи на уроці.

Бажаю тобі гарної роботи!

___________________________________________

02.11.21

Тема: Скільки «родичів» у  Києва? Чи ж один на світі Київ? Проведення мовного дослідження

На уроці ти:

  продовжиш знайомитися з твором про історією Києва, походженням його назви
        продовжиш формувати навички свідомого читання
        прочитаєш твір про географічні назви
        проведеш мовне дослідження

Виконай завдання:

1. Переглянь відео-урок (1 частина).

 

2. Робота з підручником (с. 26) - частина 2 відео.

3. Прочитай текст "Чи ж один на світі Київ?"

Повтори ознаки художнього і наукового твору.

— Подумай, які ознаки художнього і наукового твору є в оповіданні?

Художній твір                                           Науковий твір

Має ознаки:                                               Має ознаки:

художні образи                                         наукова інформація
образні слова, вислови                           слова-терміни
вираження емоцій, почуттів                  пізнавальна інформація

Відшукай у тексті ознаки художнього твору і ознаки наукового твору.

4. Дай відповіді на питання:

- Скільки "родичів" у Києва?

- Як на твою думку, чи всіх "родичів" згадано у тексті?

- Де ти можеш дізнатися більше інформації про "родичів" Києва?

5. Зроби аудіо-запис з відповідями. Надішли свій запис вчителю у Viber.

Бажаю успіхів у навчанні!

_________________________________________________

01.11.21

Тема: Дізнавайся про минуле рідного краю. «Три брати — засновники Києва» (уривок з легенди). Людмила Коваль «Київ»

На уроці ти:

    навчишся розуміти історичні твори

    прочитаєш легенду

    сформуєш навички виразного і свідомого читання

Виконай завдання:

1. Переглянь відео-урок «Дізнавайся про минуле рідного краю. «Три брати — засновники Києва»


 2. Виконай завдання на листочку.

Напиши назву твору, який прочитав/прочитала на уроці.

Хто головні персонажі?

Що тобі найбільше запам’яталося.

Склади три запитання до твору:

1.

2.

3.

3. Сфотографуй роботу. Надішли її вчителю у Viber.

Бажаю тобі гарної роботи!

__________________________________________________

29.10.21

Тема: Символи нашої держави. «Український прапор». Переказ тексту за опорними словами.      

На уроці ти:

•    дізнаєшся про письменницю Зірку Мензатюк
•    прочитаєш оповідання
•    пригадаєш ознаки художнього і наукового творів
•    навчишся переказувати текст .

 Виконай завдання:

1. Відгадай ребус і дізнайся, про який символ будеш читати текст.

 

2. Дізнайся про письменницю Зірку Мензатюк.

Зірка Захаріївна Мензатю́к – українська письменниця, казкарка, журналістка. Народилася 21 жовтня 1954 року в cелі Мамаївці Кіцманського району Чернівецької області.

Писати вірші і друкуватися в районній і обласній газетах почала в шкільні роки.

Перший вірш був надрукований в 11 років.

3. Прослухай оповідання «Український прапор» в авторському читанні Зірки Мензатюк.

Відео-запис з YouTube 

4. Дай відповіді на питання:

— Від чийого імені ведеться розповідь?

— Як починається твір?

— Яким чином далі в оповіданні розгортаються події?

— Чим твір закінчується?

5. Виконай фізкультхвилинку на свій вибір.

6. Прочитай оповідання. Дай відповіді на питання:


7. Прочитай для батьків. Виконай завдання.

8. Перекажи зміст однієї із частин оповідання за опорними словами:

1 частина – Сиділа й малювала. Блакитний олівець. Небо буде погідне. Сяє сонечко. Небо повеселішало. Поле чорне та сумне. Жовта і блакитна барви. Взялись фарби за рученьки. Блакитним дощиком. Злинули додолу. Ясним проміннячком.

Зображення з сайту інтернет-магазина книг

2 частина – Насінинка пробудилася. Дощик напоїв. Сонечко зігріло. Буду проростати. Зелений паросток. Тисяча веселих золотих паростків.

Зображення з сайту інтернет-магазина книг

Зображення з сайту інтернет-магазина книг

3 частинка – Жовте і блакитне удвох. Жовте і блакитне удвох. Настає весна. Разом дають зелену барву. Замилувалася. Гарна жовта барва з блакитною! Сонечко з небом. Волошка з пшеницею. Наш прапор.

Зображення з сайту

9. Зроби аудіо запис переказу. Надішли його вчителю у Viber.

10. Додатковий матеріал для урока можна знайти ТУТ.

Бажаю тобі гарної роботи!

Комментариев нет:

Отправить комментарий