Математика_30.03-02.04.21

02.04.2021

Тема: Знаходження невідомого доданка. Повторення.

Ти готовий працювати -

Додавати й віднімати,

Числа й вирази рівняти,

І задачі розв’язати?

Сьогодні ти:

1. Потренуєшся знаходити невідомий доданок. Пригадаєш правила знаходження невідомого доданку.

2. Будеш розв’язувати задачі.

3. Виконаєш самостійну роботу.

Тож починай працювати:

1. Переглянь вправи на картці. 

Виконай усно вправи 1, 2.

Вправа 3. Виконай письмово у зошиті. Порівняй вираз з числом або вирази між собою.

 
2. Відпочинь. Виконай фізкультхвилинку.

3. Виконай у зошиті самостійну роботу разом з героями мультфільму "Щенячий патруль": дівчатка разом зі Скай, а хлопчики - із Зумою.  
УВАГА! Задачу оформи повністю за зразком: 
ЗРАЗОК 

Самостійна робота.
Попрацюй зі Скай.  

Джерело YouTube
Попрацюй із Зумою.
Джерело YouTube
Сфотографуй виконану самостійну роботу. Надішли вчителю у Viber. 

Бажаю успіхів Розумникам!

_______________________________________________

01.04.2021

Тема: Знаходження невідомого доданка.

Прошу, діточки, сідайте і лічбу ви пригадайте.

Скільки сонечок на небі? 

Скільки лапок у жука? 

Скільки вікон має клас? (3)

Скільки парт стоїть у нас? (15 )

Скільки в класі школярів? ( 28)

А маленьких пустунів? (?)

На уроці ти пригадаєш правила знаходження невідомого доданка.

Будеш складати задачі.

Тож розпочинай роботу:

1. Відкрий підручник на ст.106., усно опрацюй вправи 1, 2, 3. Вивчи правило.


Виконай усно.  

2. Виконай вправи:

Вправа 4. Виконай письмово у зошиті.

Запиши і розв'яжи задачу 5. Виконай задачу за зразком, який є у відео.



Вправа 6 - склади, запиши  і обчисли вирази у зошит.

Сфотографуй виконану роботу. Надішли вчителю у Viber.

Дякую тобі за роботу!

________________________________________________________

31.03.2021 

Тема: Порівняння двоцифрових чисел.

На уроці ти:

1. Дізнаєшся, як порівнювати двоцифрові числа.

2. Навчишся порівнювати двоцифрові числа.

3. Здійсниш подорож по математичному океану.

А для цього виконай завдання:

1. Переглянь відео «Подорож Математичним океаном».


Джерело YouTube

Запам’ятай алгоритм порівняння двоцифрових чисел!

Щоб порівняти двоцифрові числа, потрібно:

1) визначити кількість десятків у кожному числі

2) порівняти кількість десятків

3) якщо десятків порівну, то визначити кількість одиниць у кожному числі

4) порівняти кількість одиниць.

2. Відпочинь. Закрий очі руками, розплющ їх.  Відведи очі від екрану. Підіймись, пройдись по кімнаті. Після відпочинку продовжуй працювати.

3. Виконай самостійно вправи у підручнику на ст. 105.

Вправа 1.  Запиши і порівняй числа, дотримуючись алгоритму порівняння двоцифрових чисел.

Вправа 2.  Завдання виконай усно.

Задачі 3. Усно склади умову до кожної задачі. У зошиті запиши тільки розв’язання.

1 задача.

Щоб розв’язати задачу, міркуй так:

- З’ясуй вид цієї задачі. (Це задача на зменшення числа на кілька одиниць.)

- Якщо сірих котиків було стільки ж, скільки і рудих, але на 3 менше, то якою дією потрібно знайти скільки було сірих котиків?

- Напиши розв’язання задачі у зошит.

2 задача.

Щоб розв’язати задачу, міркуй так:

- З’ясуй вид цієї задачі.

- Це задача на різницеве порівняння, у ній потрібно порівняти кількість цукерок в зелених обгортках з кількістю цукерок в жовтих обгортках.

- Згадай правило: щоб дізнатися на скільки одне число більше від іншого, потрібно … … …

- Отже, якою дією потрібно розв’язувати задачу?

- Напиши розв’язання задачі у зошит.

4. Попрацюй у зошиті з друкованою основою на ст. 54. Виконай вправи.

Сфотографуй роботу в зошитах, надішли вчителю у Viber.

Дякую тобі за роботу!

______________________________________________________

30.03.2021

Тема: Вартість. Гривня.

На уроці ти:

1. Дізнаєшся, що таке «вартість». Ознайомишся із одиницями вартості.

2. Навчишся рахувати гроші та сплачувати ними за товар.

3. Будеш розвивати пам'ять і виховувати уважність.

А для цього попрацюй самостійно і виконай завдання:

1. Переглянь відео про одиниці вартості.

Джерело YouTube

Самостійно прочитай і запам’ятай правило на ст. 104 підручника.

2. Виконай самостійно вправи у підручнику на ст. 104.

Вправа 2.  Усно обчисли вартість товару, що на малюнках.

Задача 3. Щоб розв’язати задачу, міркуй так:

- Якщо у Юлі було 20 грн та ще їй дала бабуся 10 грн, то у Юлі стало більше чи менше грошей?

- Якою дією потрібно розв’язувати задачу?

- Напиши розв’язання задачі у зошит. Зроби так, як у зразку.

Зразок,

10 + 5 = 15 (грн)

Задача 4. Щоб розв’язати задачу, міркуй так:

- Якщо у Віті було 20 грн, а потім він заплатив за обід 10 грн, то у нього залишилося більше, чи менше грошей?

- Якою дією потрібно знайти скільки грошей залишилося?

- Напиши розв’язання задачі у зошит. Зроби за зразком попередньої задачі.

3. Відпочинь. Зроби фізхвилинку.

Джерело YouTube
4. Продовжуй працювати у підручнику (ст. 104).

Вправа 5 . Прочитай про те, що одна і та сама цифра в різних двоцифрових числах може стояти на різних місцях. І від місця її розташування буде залежати кількість одиниць або десятків, які вона позначає.

Вправа 6. (Якщо ти уважний(а), то вже помітив(ла) помилку у номері вправи.) Запиши рівності за зразком.

Сфотографуй вправи і відправ у Viber вчителю.

5. Виконай вправи у зошиті з друкованою основою на ст. 53.

Дякую тобі за роботу!


YouTube

Комментариев нет:

Отправить комментарий