02.04.2021
Тема: Знаходження невідомого доданка. Повторення.
Ти готовий працювати -
Додавати й віднімати,
Числа й вирази рівняти,
І задачі розв’язати?
Сьогодні ти:
1. Потренуєшся знаходити невідомий доданок. Пригадаєш
правила знаходження невідомого доданку.
2. Будеш розв’язувати задачі.
3. Виконаєш самостійну роботу.
Тож починай працювати:
1. Переглянь вправи на картці.
Виконай усно вправи 1, 2.
Вправа 3. Виконай письмово у зошиті. Порівняй вираз з числом або вирази між собою.
_______________________________________________
01.04.2021
Тема: Знаходження невідомого доданка.
Прошу, діточки, сідайте і лічбу ви пригадайте.
Скільки сонечок на небі?
Скільки лапок у жука?
Скільки вікон має клас? (3)
Скільки парт стоїть у нас?
(15 )
Скільки в класі школярів? ( 28)
А маленьких пустунів? (?)
На уроці ти пригадаєш правила знаходження невідомого
доданка.
Будеш складати задачі.
Тож розпочинай роботу:
1. Відкрий підручник на ст.106., усно опрацюй вправи 1, 2, 3. Вивчи правило.
2. Виконай вправи:
Вправа 4. Виконай письмово у зошиті.
Запиши і розв'яжи задачу 5. Виконай задачу за зразком, який є у відео.
Сфотографуй виконану роботу. Надішли вчителю у Viber.
Дякую тобі за роботу!
________________________________________________________
31.03.2021
Тема: Порівняння двоцифрових чисел.
На уроці ти:
1. Дізнаєшся, як порівнювати двоцифрові
числа.
2. Навчишся порівнювати
двоцифрові числа.
3. Здійсниш подорож по математичному
океану.
А для цього виконай завдання:
1. Переглянь відео «Подорож Математичним
океаном».
Запам’ятай алгоритм порівняння двоцифрових
чисел!
Щоб порівняти
двоцифрові числа, потрібно:
1) визначити
кількість десятків у кожному числі
2) порівняти
кількість десятків
3) якщо десятків
порівну, то визначити кількість одиниць у кожному числі
4) порівняти
кількість одиниць.
2. Відпочинь. Закрий очі руками, розплющ їх. Відведи очі від екрану. Підіймись, пройдись
по кімнаті. Після відпочинку продовжуй працювати.
3. Виконай самостійно вправи у підручнику на ст. 105.
Вправа 1. Запиши і порівняй числа, дотримуючись
алгоритму порівняння двоцифрових чисел.
Вправа 2. Завдання виконай усно.
Задачі 3. Усно склади
умову до кожної задачі. У зошиті запиши тільки розв’язання.
1 задача.
Щоб розв’язати задачу, міркуй
так:
- З’ясуй вид цієї задачі. (Це
задача на зменшення числа на кілька одиниць.)
- Якщо сірих котиків було
стільки ж, скільки і рудих, але на 3 менше, то якою дією потрібно знайти
скільки було сірих котиків?
- Напиши розв’язання задачі у
зошит.
2 задача.
Щоб розв’язати задачу, міркуй
так:
- З’ясуй вид цієї задачі.
- Це задача на різницеве
порівняння, у ній потрібно порівняти кількість цукерок в зелених обгортках з
кількістю цукерок в жовтих обгортках.
- Згадай правило: щоб
дізнатися на скільки одне число більше від іншого, потрібно … … …
- Отже, якою дією потрібно
розв’язувати задачу?
- Напиши розв’язання задачі у
зошит.
4. Попрацюй у зошиті з друкованою основою на ст. 54.
Виконай вправи.
Сфотографуй роботу
в зошитах, надішли вчителю у Viber.
Дякую тобі за роботу!
______________________________________________________
30.03.2021
Тема: Вартість. Гривня.
На уроці ти:
1. Дізнаєшся, що таке «вартість».
Ознайомишся із одиницями вартості.
2. Навчишся рахувати гроші та
сплачувати ними за товар.
3. Будеш розвивати пам'ять і
виховувати уважність.
А для цього попрацюй самостійно і виконай завдання:
1. Переглянь відео про одиниці вартості.
Самостійно прочитай і запам’ятай
правило на ст. 104 підручника.
2. Виконай самостійно вправи у підручнику на ст. 104.
Вправа 2. Усно обчисли вартість товару, що на малюнках.
Задача 3. Щоб розв’язати
задачу, міркуй так:
- Якщо у Юлі було 20 грн та
ще їй дала бабуся 10 грн, то у Юлі стало більше чи менше грошей?
- Якою дією потрібно розв’язувати
задачу?
- Напиши розв’язання задачі у
зошит. Зроби так, як у зразку.
Зразок,
10 +
5 = 15 (грн)
Задача 4. Щоб розв’язати
задачу, міркуй так:
- Якщо у Віті було 20 грн, а
потім він заплатив за обід 10 грн, то у нього залишилося більше, чи менше
грошей?
- Якою дією потрібно знайти
скільки грошей залишилося?
- Напиши розв’язання задачі у
зошит. Зроби за зразком попередньої задачі.
3. Відпочинь. Зроби фізхвилинку.
Вправа 5 . Прочитай про те, що одна і та сама цифра в різних двоцифрових
числах може стояти на різних місцях. І від місця її розташування буде залежати
кількість одиниць або десятків, які вона позначає.
Вправа 6. (Якщо ти уважний(а), то вже помітив(ла) помилку у номері
вправи.) Запиши рівності за зразком.
Сфотографуй вправи і відправ у Viber вчителю.
5. Виконай вправи у зошиті з друкованою
основою на ст. 53.
Дякую тобі за роботу!
Комментариев нет:
Отправить комментарий