Любі учні!
Тут зібрані теми і завдання
з математики для самостійного опрацювання. Виконайте їх.
Бажаю успіхів у навчанні!
Завдання на 12.02
Завдання з 06.02 до 09.02
Завдання на 12.02
12.02
Тема: "Складання таблиці ділення на число 3. Порівняння таблиці множення числа 3 і таблиці ділення на число 3" (с. 112-113)
Працювати за планом уроку
1. Повторити таблицю множення на 3.
2. Ознайомитися з утворенням таблиці ділення на 3 (на с. 112 №656).
3. Виконати усно (с.112-113): №658, № 659, №661.
4. Вмконати письмово (в робочих зошитах): с. 112-113, №657, №662, №663.
2. Ознайомитися з утворенням таблиці ділення на 3 (на с. 112 №656).
3. Виконати усно (с.112-113): №658, № 659, №661.
4. Вмконати письмово (в робочих зошитах): с. 112-113, №657, №662, №663.
Бажаю успіхів у навчанні!
Завдання з 06.02 до 09.02
06.02
План уроку
1. Вивчити таблицю множення числа 3 (с.107).
2. Виконати усно завдання на закріплення знань з таблиці множення на число 3: с.108, №629, №630.
3. Розв'язати усно задачі с. 108, №631, №632, №633, №635.
А тепер попрацюйте:
1. Розказати таблицю множення на число 3.
2. Опрацюйте самостійно (усно): с.108-109, №630, №631, №632, №633, №635.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ на умову та розв'язання задачі №633.
Було - ?
Налили - 3 б. по 3 л
Залишилося - 6 л
Розв'язання
1) 3 . 3 = 9 (л) - налили молока;
2) 9 + 6 = 15 (л)
Відповідь: 15 літрів молока було у бідоні спочатку.
Тема: "Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками" (с.108-110)
1. Вивчити таблицю множення числа 3 (с.107).
2. Виконати усно завдання на закріплення знань з таблиці множення на число 3: с.108, №629, №630.
3. Розв'язати усно задачі с. 108, №631, №632, №633, №635.
А тепер попрацюйте:
1. Розказати таблицю множення на число 3.
2. Опрацюйте самостійно (усно): с.108-109, №630, №631, №632, №633, №635.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ на умову та розв'язання задачі №633.
Було - ?
Налили - 3 б. по 3 л
Залишилося - 6 л
Розв'язання
1) 3 . 3 = 9 (л) - налили молока;
2) 9 + 6 = 15 (л)
Відповідь: 15 літрів молока було у бідоні спочатку.
Той хто все вчить, тому й все вдається! Успіхів!
07.02
Попрацюйте за планом уроку
1. Виконати усно завдання на с.108-109: №636, № 637.
Тема: "Взаємозв'язок дії ділення і множення. Обчислення значень виразів зі змінною" (с.110-111)
1. Виконати усно завдання на с.108-109: №636, № 637.
2. Повторити як виконується порядок дій у виразах без дужок та з дужками (правило на с. 109).
3. Виконати письмово (в робочому зошиті): с. 109, №640.
4. Попрацюйте з геометричним матеріалом на с.109-110: №641, №642.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ на завдання з логічним навантаженням №641
- Уважно порахуйте маленькі трикутники та великі трикутники (складаються з двох або трьох маленьких трикутників).
- Отже, скільки трикутників на малюнку? (6 маленьких + 4 великих = 10 трикутників)
3. Виконати письмово (в робочому зошиті): с. 109, №640.
4. Попрацюйте з геометричним матеріалом на с.109-110: №641, №642.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ на завдання з логічним навантаженням №641
- Уважно порахуйте маленькі трикутники та великі трикутники (складаються з двох або трьох маленьких трикутників).
- Отже, скільки трикутників на малюнку? (6 маленьких + 4 великих = 10 трикутників)
Молодці, діти. Гарно міркуєте!
09.02
План уроку
1. Виконати усно завдання на с.110-111: №646, № 648.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, що дія ділення утворюється з дії множення. А при діленні на перший множник в результаті отримаємо другий множник. І навпаки: при діленні на другий множник у результаті отримаємо перший множник.
Наприклад, 2 . 4 = 8, 8 : 2 = 4, 8 : 4 = 2
2. Виконати усно задачі на с.111: №649, №651, №653.
3. Виконати письмово (в робочому зошиті): с. 112, №652.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, як у цьому завданні записувати розв'язання:
Якщо k = 6, то 3 . k = 3 . 6 = 18.
Так само розв'язати наступний вираз.
1. Виконати усно завдання на с.110-111: №646, № 648.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, що дія ділення утворюється з дії множення. А при діленні на перший множник в результаті отримаємо другий множник. І навпаки: при діленні на другий множник у результаті отримаємо перший множник.
Наприклад, 2 . 4 = 8, 8 : 2 = 4, 8 : 4 = 2
2. Виконати усно задачі на с.111: №649, №651, №653.
3. Виконати письмово (в робочому зошиті): с. 112, №652.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, як у цьому завданні записувати розв'язання:
Якщо k = 6, то 3 . k = 3 . 6 = 18.
Так само розв'язати наступний вираз.
Сподіваюся, що ви гарно попрацювали! Дякую вам за роботу!
Завдання з 31.01 до 05.02
31.01
Тема: "Порядок дій у виразах. Правила знаходження невідомих компонентів дій ділення.
Порівняння виразів" (с.104-105)
План уроку
1. Повторити таблицю множення
на 2.
2. Виконати усно с.104-105, №601,
№602, №604, №605, №607.
3. Виконати письмово (в
робочому зошиті): с. 104-105, №603, №606, №609.
А тепер
попрацюйте:
1. Розказати таблицю множення
на число 2.
2. ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, що:
Під час виконання №601
(с.104) дайте відповідь на
запитання:
- З яких
компонентів складається дія ділення? (Ділене,
дільник, частка.)
- Як можна знайти
частку? (Необхідно ділене
поділити на дільник.)
- Як можна
знайти невідомий дільник? (Необхідно
ділене поділити на частку.)
- Як можна
знайти невідоме ділене? (Необхідно
дільник помножити на частку.)
Під час виконання №604 (с. 105) дайте відповідь:
- Що необхідно
виконати в завданні? (Порівняти вирази, усно обчислюючи їх.)
- У якому випадку
не обов'язково обчислювати вирази? Чому? (У випадку 2 • 8 ... 2
• 7 і без обчислень видно, що
з лівого боку виконується множення на 8, а з правого - на 7. Значить результат
зліва буде більший.)
4. Виконайте письмово: с.
104-105, №603, №606, №609.
Під час виконання № 603 згадайте,
який порядок обчислення виразів, якщо у виразі є дії множення або ділення, і
немає дужок (Повторити правило можна на с. 101)
Умову задачі № 609 можна записати
так:
Радію за вас!
Знаю, що ви гарно попрацювали!
02.02
Тема: "Розв'язування
задач. Знаходження значень виразів" (с.105-106)
Попрацюйте за планом уроку
1. Виконати усно с.105-106: №610, № 616.
2. Виконати письмово (в робочому
зошиті): с. 105-106, №612, №613, №617. Записати
тільки вирази до задач: с. 105, №614, №615.
Як гарно і швидко ви все зробили!
05.02
Тема: "Властивості множення і ділення на 1. Знаходження значень виразів" (с.106-107)
Тема: "Властивості множення і ділення на 1. Знаходження значень виразів" (с.106-107)
Попрацюйте за планом уроку
1. Опрацювати с. 106-107. Прочитати правила,
зрозуміти їх та уміти їх пояснити.
2. Виконати письмово (в робочому
зошиті): с. 106-108, №611, №621, №624.
Тепер ви стали ще розумніші, бо вивчили
багато нового!
Молодці!
Комментариев нет:
Отправить комментарий