Математика_2 клас

Любі учні!
Тут зібрані теми і завдання з математики для самостійного опрацювання. Виконайте їх.
Бажаю успіхів у навчанні!

Завдання на 12.02
12.02
Тема: "Складання таблиці ділення на число 3. Порівняння таблиці множення числа 3 і таблиці ділення на число 3" (с. 112-113)
     Працювати за планом уроку
1. Повторити таблицю множення на 3.
2. Ознайомитися з утворенням таблиці ділення на 3 (на с. 112 №656).
3. Виконати усно (с.112-113): №658, № 659, №661.
4. Вмконати письмово (в робочих зошитах): с. 112-113, №657, №662, №663.
Бажаю успіхів у навчанні!

Завдання з 06.02 до 09.02
06.02
Тема: "Таблиця множення числа 3. Розв'язування задач" (с.107-108)
          План уроку
1. Вивчити таблицю множення числа 3 (с.107).
2. Виконати усно завдання на закріплення знань з таблиці множення на число 3: с.108, №629, №630.
3. Розв'язати усно задачі с. 108, №631, №632, №633, №635.
         А тепер попрацюйте:
1. Розказати таблицю множення на число 3.
2. Опрацюйте самостійно (усно): с.108-109, №630, №631, №632,  №633, №635.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ  на умову та розв'язання задачі №633.
Було - ?
Налили - 3 б. по 3 л
Залишилося - 6 л
            Розв'язання
1) 3 . 3 = 9 (л) - налили молока;
2) 9 + 6 = 15 (л)
Відповідь: 15 літрів молока було у бідоні спочатку. 

Той хто все вчить, тому й все вдається! Успіхів!
07.02
Тема: "Вправи  і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порядок виконання дій у числових виразах без дужок і з дужками" (с.108-110)
          Попрацюйте за планом уроку
1. Виконати усно завдання на с.108-109: №636, № 637.
2. Повторити як виконується порядок дій у виразах без дужок та з дужками (правило на с. 109).
3. Виконати письмово (в робочому зошиті): с. 109, №640.
4. Попрацюйте з геометричним матеріалом на с.109-110: №641, №642.
    ЗВЕРНУТИ УВАГУ  на завдання з логічним навантаженням №641
Уважно порахуйте маленькі трикутники та великі трикутники (складаються з двох або трьох маленьких трикутників). 
- Отже, скільки трикутників на малюнку? (6 маленьких + 4 великих = 10 трикутників)

Молодці, діти. Гарно міркуєте!
09.02
Тема: "Взаємозв'язок дії ділення і множення. Обчислення значень виразів зі змінною" (с.110-111)
          План уроку
1. Виконати усно завдання на с.110-111: №646, № 648.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, що дія ділення утворюється з дії множення. А при діленні на перший множник в результаті отримаємо другий множник. І навпаки: при діленні на другий множник у результаті отримаємо перший множник.
Наприклад,     2 . 4 = 8,          8 : 2 = 4,        8 : 4 = 2
2. Виконати усно задачі на с.111: №649, №651, №653.
3. Виконати письмово (в робочому зошиті): с. 112, №652.
ЗВЕРНУТИ УВАГУ  на те, як у цьому завданні записувати розв'язання:
Якщо k = 6, то 3 . k = 3 . 6 = 18. 
Так само розв'язати наступний вираз.
Сподіваюся, що ви гарно попрацювали! Дякую вам за роботу!
________________________________________________

Завдання з 31.01 до 05.02
31.01

Тема: "Порядок дій у виразах. Правила знаходження невідомих компонентів дій ділення. Порівняння виразів" (с.104-105)
             План уроку
1. Повторити таблицю множення на 2.
2. Виконати усно с.104-105, №601, №602, №604, №605, №607.
3. Виконати письмово (в робочому зошиті): с. 104-105, №603,         №606, №609. 
             А тепер попрацюйте:
1. Розказати таблицю множення на число 2.
2. ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, що:
     Під час виконання №601 (с.104) дайте відповідь на запитання:
    - З яких компонентів складається дія ділення? (Ділене, дільник, частка.)
    - Як можна знайти частку? (Необхідно ділене поділити на дільник.) 
    - Як можна знайти невідомий дільник? (Необхідно ділене поділити на частку.) 
    - Як можна знайти невідоме ділене? (Необхідно дільник помножити на частку.) 
    Під час виконання №604 (с. 105) дайте відповідь:
    - Що необхідно виконати в завданні? (Порівняти вирази, усно обчислюючи їх.)
    - У якому випадку не обов'язково обчислювати вирази? Чому? (У випадку 2 • 8 ... 2 • 7 і без обчислень видно, що з лівого боку виконується множення на 8, а з правого - на 7. Значить результат зліва буде більший.)
3. Опрацюйте самостійно (усно): с. 105, №605, №607.
4. Виконайте письмово: с. 104-105, №603, №606, №609. 
      Під час виконання № 603 згадайте, який порядок обчислення виразів, якщо у виразі є дії множення або ділення, і немає дужок (Повторити правило можна на с. 101)

      Умову задачі № 609 можна записати так:

Радію за вас! 
Знаю, що ви гарно попрацювали!
02.02
Тема: "Розв'язування задач. Знаходження значень виразів" (с.105-106)
              Попрацюйте за планом уроку
1. Виконати усно с.105-106: №610, № 616.
2. Виконати письмово (в робочому зошиті): с. 105-106, №612, №613,  №617. Записати тільки вирази до задач: с. 105, №614,  №615.  
Як гарно і швидко ви все зробили!

05.02
Тема: "Властивості множення і ділення на 1. Знаходження значень виразів" (с.106-107) 
          Попрацюйте за планом уроку
1. Опрацювати с. 106-107. Прочитати правила, зрозуміти їх та уміти їх пояснити.
2.  Виконати письмово (в робочому зошиті): с. 106-108, №611,  №621, №624.
Тепер ви стали ще розумніші, бо вивчили багато нового!
Молодці!


Комментариев нет:

Отправить комментарий