среда, 7 декабря 2016 г.

Призупинення занять у школі

Шановні учні та батьки!
 На виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 06.12.2016 протокол №16, у зв’язку з продовженням зростання рівня захворюваності на грип та ГРВІ та з метою збереження життя і здоров'я дітей та учнівської молоді в школі з 7.12 по 13.12.2016 року призупинені навчальні заняття.
   Під час тимчасового призупинення занять в школі ми продовжуємо навчання дистанційно!

Будь ласка, ознайомтеся із завданнями з 07.12 по 13.12.2016 року (натисніть нижче на слово "Дальше")
07.12.2016
1. Українська мова - Тема: «Вживання знака м’якшення перед закінченнями прикметників». // с. 99-100, впр. 192-194 - опрацювати усно, впр. 195 - виконати письмово.
2. Математика - Тема: «Одиниці довжини: міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр. Співвідношення між одиницями довжини. Перетворення більших одиниць довжини на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів». // с. 76-77, № 464-472 (опрацювати усно); повторити одиниці довжини: міліметр, сантиметр, дециметр, метр, кілометр та вміти перетворювати їх на менші (більші) одиниці довжини; с. 77, № 465 і № 466 - письмово (у зошит).
3. Російська мова - Тема: «Работа над содержанием текста, прочитанного молча». // с. 71-73, упр. 165-170 (поработать самостоятельно устно); с. 75, упр. 175 (письменно) + выписать и запомнить написание словарных слов, которые записаны в рамках на с. 70, 72, 73, 74.


4. Природознавство - Тема: "Велика експедиція океанами. Тихий океан" // с.67-68, прочитати // Підручник Гільберга с. 47-51, прочитати, відповісти на запитання. // Переглянути відео про Тихий океан та виконати:
  • 1 ряд - проект "Рослинний світ Тихого океану";
  • 2 ряд - проект "Тварини, що живуть у водах Тихого океану";
  • 3 ряд - проект "Екологічні проблеми Тихого океану".
08.12.2016
1. Літературне читання - с. 52, прочитати та знати біографію Ліни Костенко; вивчити вірш «Здивовані квіти» напам’ять; відповісти на запитання.
2. Англійська мова - с. 53, № 5 (письмово); № 1, № 2 (усно); № 3 (письмово) // с. 54, №4 (усно).
3. Українська мова - Тема: «Вживання ь перед закінченнями прикметників». // с. 101-103, впр. 196-201 - опрацювати усно, впр. 201 (3) - виконати письмово.
09.12.2016
1. Українська мова - Тема: «Вживання відмінкових форм прикметників у множині». // с. 103-104, вивчити правило; впр. 202-204 - опрацювати усно; впр. 205 - виконати письмово.
2. Математика - Тема: «Одиниці маси, грам, кілограм, центнер, тонна. Співвідношення між одиницями маси. Перетворення більших одиниць маси на менші і навпаки. Перетворення більших одиниць довжини та маси на менші і навпаки. Розв’язування задач вивчених видів». // с. 77-78, № 475-485 (опрацювати усно); повторити одиниці маси: грам, кілограм, центнер, тонна та вміти перетворювати їх на менші (більші) одиниці маси; // с. 79, № 486 і № 487 - письмово (у зошит).

3. Природознавство - Тема: "Атлантичний, Північний Льодовитий та Індійський океани" // с.68-73, прочитати. // Підручник Гільберга с. 51-55, прочитати, відповісти на запитання. Переглянути відео про Атлантичний, Північний Льодовитий та Індійський океани.
12.12.2016
1. Математика - Тема: «Швидкість тіла у прямолінійному рівномірному русі. Формула для знаходження швидкості. Одиниці швидкості. Запис і читання іменованих чисел, поданих в одиницях швидкості. Порівняння іменованих чисел, поданих в одиницях швидкості. Розв’язування практично зорієнтованих задач на знаходження швидкості». // с. 79-80, № 488-495 (опрацювати усно); // с. 80, № 496 і № 497 - письмово (у зошит).
2. Літературне читання - Тема: «Позакласне читання. Краса природи у віршах українських поетів». // Виразно прочитати вірші українських поетів про природу. Намалювати до одного з віршів малюнок.

3. Трудове навчання (перейдіть на сайт школи ТУТ)
13.12.2016
1. Українська мова - Тема: «Відмінювання прикметників у множині». // 1) с. 105-104, вивчити правило; впр. 206-208 - опрацювати усно; впр. 209 - виконати письмово. 2) Підготуватися до контрольної роботи: Списування тексту.
2. Математика - Тема: «Формули знаходження часу, шляху. Прості задачі на встановлення залежності між швидкістю, часом і шляхом при рівномірному прямолінійному русі (задачі на знаходження відстані). Обернені задачі». // с. 80-83, № 498-504 (опрацювати усно); с. 83-85, № 507-513 (опрацювати усно); с. 82 і с. 84 - вивчити правила; ПИСЬМОВО (у зошит): с. 83, № 505 (1 вираз для 1-го варіанту; 2 вираз для 2-го варіанту); с. 85, № 514 (1 рівняння для 1-го варіанту; 2 рівняння для 2-го варіанту) і № 515 - виконати усім.
3. Російська мова - Тема: "Народные ремесла. Декоративное искусство". // с. 75-77, упр. 176-178 (поработать самостоятельно устно); с. 76, выписать словарне слова, запомнить их написание; с. 77, упр. 179 - выполнить письменно задание на выбор (А, Б или В). // Подготовиться к контрольной работе: Чтение молча.
4. Літературне читання - с. 53-55, виразно читати вірші «Красива осінь вишиває клени» і «Осінь, ось вона, осінь», порівняти ці вірші, відповісти на запитання, розглянути ілюстрацію і дати відповіді.
БАЖАЮ УСПІХІВ у виконанні завдань та самостійному навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий